Edit/Sorry, vervolg niet gelezen.. maar je hebt precies gedaan zoals ik het zei!
"
Spreek haar eens "gewoon" aan! Zodat je meer van haar te weten krijgt. Zowiezo ACHTERNAAM & Woonplaats! En waar ze gaat stappen! "Daar!? Ben je wel een Daar/Daar geweest? Niet? Daar is het leuk man! Moet je eens heengaan! Met mij? Prima!"
En je hebt een date. Easy-peasy. Waar woon je? Doe ik het een keer voor."
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:07 schreef JoostW het volgende:
En je hebt een date. Easy-peasy. Waar woon je? Doe ik het een keer voor."
werkt in mijn dromen tenminste wel
en al nagedacht over kinderen van haar?
Oh en btw, doe eens een beschrijving van mevrouw Cindy. We weten nu dat ze mooi is maar hoe mooi is mooi?
Oh, en ze is blond, blauwe ogen, een ontzettend lieve glimlach en ontzettend aardig, en ik ben absoluut niet op d'r afgeknapt LauLau, vind d'r alleen maar leuker. Het blijft het mooiste meisje wat ik ken. Hopelijk zit ik wel bij d'r in de bus morgen, dan meer.
quote:nerd vriendjes? waar dan? btw erg goed dat je zoveel moed hebt
Op donderdag 24 april 2003 14:11 schreef KRT het volgende:
Vraag of je een foto mag maken van d'r omdat je nerd vriendjes van een forumpje haar graag willen zien.
* janwil zou dat nie durven hoor
quote:mooi om te horen !..
Op donderdag 24 april 2003 22:14 schreef Mea het volgende:
Helaas, ze zat vandaag niet bij me in de bus, ik zal morgen ff 1 bus eerder proberen op de terugweg, en dan hoop ik dat ik dan bij d'r in de bus zit.Oh, en ze is blond, blauwe ogen, een ontzettend lieve glimlach en ontzettend aardig, en ik ben absoluut niet op d'r afgeknapt LauLau, vind d'r alleen maar leuker. Het blijft het mooiste meisje wat ik ken. Hopelijk zit ik wel bij d'r in de bus morgen, dan meer.
Als je de kinderen maar naar mij vernoemd
quote:Ik zal het meteen bespreken zodra ik d'r weer zie
Op vrijdag 25 april 2003 08:46 schreef LauLau het volgende:[..]
mooi om te horen !..
Als je de kinderen maar naar mij vernoemd
quote:Er brandt hier wat aan
Oh, en ze is blond, blauwe ogen, een ontzettend lieve glimlach en ontzettend aardig, en ik ben absoluut niet op d'r afgeknapt LauLau, vind d'r alleen maar leuker. Het blijft het mooiste meisje wat ik ken. Hopelijk zit ik wel bij d'r in de bus morgen, dan meer

* Dauntless heeft met een grote glimlach op zijn gezicht het hele Topic gelezen. Toppie ![]()
Leuk voor je mea, ga er voor
quote:Wat let je
Op vrijdag 25 april 2003 15:43 schreef LauLau het volgende:
Genomineerd voor liefste topic ooit !..
Misschien een fanpage..
quote:Het feit dat ik html niet onder de knie heb
Op vrijdag 25 april 2003 16:01 schreef Mea het volgende:[..]
Wat let je
Het lijkt wel of ze alleen bij me in de bus zit als ik er geen moeite voor doe, behalve afgelopen dinsdag dan, dat ging geweldig. Ik heb geen idee waar ze woont, waar ze uitgaat en hoe ze van d'r achternaam heet, zolang heb ik d'r niet kunnen spreken. Ik heb al gezocht op cu2 en op de msn memberlist maar kan d'r niet vinden. Ik wil d'r wel weer zien eigenlijk, moet nog wat met d'r afspreken. Ik heb ook wel zin om met d'r te praten over hoe ik bij d'r in de bus zat de afgelopen 4 jaar. Ze wist wie ik was en hoe ik naar d'r heb lopen kijken volgens mij, kon het aan d'r merken, alsof je wist wat ik aan het doen was. Ze leek erg gevleid, en het wel leuk te vinden aan haar te zien.
Zucht, ik wou dat ik NU bij d'r kon zijn...*;
quote:hahahahahaha
Op maandag 21 april 2003 19:18 schreef eMAeRCe het volgende:
Gewoon een stuk of 50 vrienden uitnodigen zodat de hele bus vol is en er nog maar 1 plek vrij is.... Naast haar![]()
![]()
Gewoon een keer hoi zeggen! Zoals iemand al zei na een tijdje zeg je misschien meer..en zij zal ook hoi tegen jou zeggen als zij jou leuk vind
Echt geweldig topic ![]()
Met een beetje pech is het inderdaad vakantie, maar we willen wel blijven horen hoe het gaat hoor
quote:Laat staan dat je iemand 4 jaar achter elkaar ziet
Op zondag 27 april 2003 13:54 schreef pink_panter het volgende:
idd geweldige topic, heb ik nouw nooit als ik in de bus trein zit haha...
quote:Kan erg leuk zijn als het een mooie man is zucht..
Op zondag 27 april 2003 14:06 schreef Tootoo het volgende:[..]
Laat staan dat je iemand 4 jaar achter elkaar ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |