Suc 6
een ding is wel makkelijk zij kijkt ook dus dat is een goed teken.
quote:Niet meteen trouwen?
Op woensdag 23 april 2003 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yeah, jij bent verder gekomen dan ik ooit kwam
Maaruh, niet meteen over trouwen beginnen ofzo. Je hebt nu enkel het eerste contact gemaakt..:{
quote:Ik vind het wel superspannend zo vroeg op de morgen. Kan je niet ff vanuit de bus smssen naar een vriend die het dan weer op fok zet hoet het vandaag is gegaan? We kunnen natuurlijk niet toch vanavond wachten
Op woensdag 23 april 2003 08:55 schreef Mea het volgende:[..]
Niet meteen trouwen?
DUH! Maar ik ben benieuwd hoe het vandaag loopt, ze heeft als het goed is weer dezelfde bus als ik vandaag.
quote:geweldig topic ! leuk dat het contact leggen is gelukt, op naar het strand
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef Mea het volgende:
Zo mensen, jullie zijn vast heel benieuwd hoe het is afgelopen. Hier komt ie:
<knip>Misschien eens vragen of ze tijd heeft om volgende week een biertje te drinken op het strand en gezellig na te denken waarom we elkaar niet eerder hebben aangesproken
Suc6 !! En laat effies weten(ook als je wat anders probeert) hoe het afgelopen is
quote:pinkt een traantje weg.
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef Mea het volgende:
Zo mensen, jullie zijn vast heel benieuwd hoe het is afgelopen. Hier komt ie:Ik stond dus een kwartier vantevoren op de halte, na een tijdje wachten een fietser, kwam dichterbij...nee, dat was er niet. Dus ik nog even wachten, en wachten....Het werd al wat later en ik vroeg me af ze nog kwam en toen kwam ze aanfietsen: Hare majesteit de busbabe
Ze kwam dichterbij, maar de bushalte stond van haar af gericht, dus ik probeerde af en toe wat om te kijken, toen stond ze nog een hele tijd bij d'r fiets te prutsen, leek een eeuwigheid te duren. Toen kwam ze aanlopen en ging naast me staan. Dus ik begin met een voorzichtige 'Hoi.', een vriendelijk goddelijk gezicht kijkt me aan met een glimlach en zegt 'hoi..'. Contact, OMG. En nee, toen ben ik niet begonnen over dat ik d'r gisteren gezien had, nee, ik begon over wat ze had meegenomen voor school, viel nogal op zeg maar.
Toen zijn we wat begonnen te praten over haar school en waar ze al op school had gezeten en ik over m'n werk. Toen begin ik over of ik d'r gisteren niet had gezien, en I quote 'Ja, klopt, ik heb je zien lopen'. TILT Mij gezien? Alrighty then!
Even later stappen we in de bus: Een bus vol pubers, fuck, die bus hoort praktisch leeg te zijn om die tijd, GRRR...Dus ik ging maar ergens recht achter haar zitten, moest maar. Dus ik ga zitten, o nee he, d'r naam niet gevraagd. Ff denken, ja, gewoon tegen d'r beginnen voor ik uitstap (eerder dan haar). Dus haar succes op school gevraagd en subtiel gevraagd: "Hoe heet je trouwens?" Dat was hem dus, vrij geslaagd, ik ga morgen denk ik maar weer eens op haar halte staan. Eens kijken hoe ver we kunnen komen, misschien d'r uit vragen ofzo. hmmm
Misschien eens vragen of ze tijd heeft om volgende week een biertje te drinken op het strand en gezellig na te denken waarom we elkaar niet eerder hebben aangesproken
Hoe heet ze
Ferdinand ?
quote:Het wisselt nogal waar ze gaat zitten, dus das niet echt een goed idee. We zijn geloof ik zo'n beetje de enigste vaste reizigers in de bus om die tijd, wie er verder nog inzit en waar die zitten wisselt nogal, dus een vaste plek zou onmogelijk zijn.
Op woensdag 23 april 2003 09:06 schreef Rubend het volgende:
Als ze een halte later instapt als jij (als ik het goed gelezen heb) en je weet waar ze altijd gaat zitten... Moet je gewoon een hele mooie rode roos neerleggen op haar stoel!! en dan daar een leuk kaartje bij met een lief gedichtje!! Dat werkt geheid !!
gaat de goede kant op... paar jaar geleden ook eens een leuk meisje uit de tram/metro leren kennen, vond ik ook prachtig.. het bleek niet wederzijds te zijn, maar alleen het al iemand kennen "van de tram" is toch al erg leuk
quote:Zo een verhaal quoten voor 3 regels?
Op woensdag 23 april 2003 09:07 schreef LauLau het volgende:[..]
pinkt een traantje weg.
Hoe heet ze
Ferdinand ?
Naja... hou ons op de hoogte, MEA
quote:Bijna goed, ze heet Cindy.
Op woensdag 23 april 2003 09:07 schreef LauLau het volgende:[..]
pinkt een traantje weg.
Hoe heet ze
Ferdinand ?
quote:Of je leest eerst de rest van het topic.
Op woensdag 23 april 2003 08:07 schreef P2trick het volgende:
Ik ben ook geen ster in dit soort zaken maar je kan zeggen van, ik zit nu al 4 jaar bij je in de bus en we kijken steeds naar elkaar en eigelijk durf ik het niet te vragen (ofzo) maar hoe heet je.
quote:Zou handig zijn ja
Op woensdag 23 april 2003 09:39 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Of je leest eerst de rest van het topic.
quote:Grijp dr
Op woensdag 23 april 2003 13:23 schreef Mea het volgende:
Helaas mensen, ze zat net niet bij me in de bus dus geen nieuws. Op z'n vroegst zit ze nu morgenavond weer bij me in de bus op de terugweg.
zoiets als: kom je hier vaker? ![]()
Dat slaat zeker in :-D...
Of uhmmm... een klassieker: ey, schat... ik ben m'n mobiele nummer kwijt, mag ik het jouwe!!! JAAH... ik weet zeker dat ze dat kan apprecieren...
Gewoon doen, joh!!! Anders krijg je er ECHT spijt van!!!
RD
Niet te bang zijn.. gewoon lekker vrolijk een praatje maken.
En als het fout gaat omdat het een ontzettende bitch is.. sja, dan weet je meteen waar je aan toe bent :p
Komt wel goed als ik het zo hoor
Cindy mooie naam.
kun je veel mee doen.
Bijvoorbeeld ..neem je papier en pen mee.
vraag je om der handtekening en als ze dan vraagt waarom moet je vragen eeuh je was toch cindy crawford ?
gewoon gezellig kletsen met der..
Gewoon leuke actuele dingen waarover jij een mening hebt kan ze je een beetje peilen !.
Maar succes
[Dit bericht is gewijzigd door Blommetje op 24-04-2003 15:45]
Of als je bang bent dat je dan tijdens het eten niets weet te zeggen, b.v. naar de film of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |