succes
quote:Heheh... Slow down now fella...
Op maandag 21 april 2003 19:33 schreef stay_fun het volgende:
Integendeel over een week zitten jullie met z'n tweeen op het strand aan een biertje hard te lachen over het feit dat jullie elkaar niet veel eerder hebben aangesproken.
quote:Niet te zenuwachtig overkomen zal niet meevallen, maar klinkt wel goed wat je allemaal zegt, jij komt er wel zonder topic te starten. Ik zie het al voor me: Het busbabe topic [deel 2]
Op maandag 21 april 2003 19:39 schreef ITCHY1 het volgende:
Probeer vantevoren een paar dingen te bedenken die je aan haar zou kunnen vragen, als zij ook ge-interesseerd zal er wel een soort gesprekje uit voort komen.
Het is geen ramp als het stilvalt, aangezien zij zich dan net zo ongemakkelijk zal voelen als jij. Gewoon rustig blijven, en niet teveel verwachten van zo'n eerste gesprek. Nu het ijs gebroken is kan je haar een volgende keer makkelijk aanspreken.Het is niet zo belangrijk wat je zegt, het is belangrijker dat je leuk en niet al te zenuwachtig overkomt.
Ga gewoon naast haar zitten in de bus, of beter misschien: zorg ervoor dat je samen op de bus wacht en begin dan een gesprek.
Ik zit dit ook voor mezelf te bedenken aangezien ik hetzelfde probleem heb als jouw
quote:Zie het probleem niety helemaal . Als je al zolang naar iemand kijkt, dan weet je nu toch wel alle mooie uiterlijke hoogtepunten van zo'n persoon uit je hoofd.
Op maandag 21 april 2003 19:43 schreef JeOma het volgende:[..]
Heheh... Slow down now fella...
Dat wordt me toch een bak met complimenten die je open kunt trekken
quote:neem foto toestel mee...
Op maandag 21 april 2003 19:38 schreef LauLau het volgende:
Bosje bloemen kopen ...
met kaartje derbij voor de busbabe waarbij ik al 4 jaar in de bus mag zitten vriendelijke groet jenaam
quote:wees voorzichtig met complimenten, en zeg ze bij voorkeur alleen als je het ook meent. Als je bijvoorbeeld zegt: mooie ogen heb je, zal ze denken dat de rest niks is. En je zal al snel als een slijmbal overkomen met al dan niet gemeende complimentjes.
Op maandag 21 april 2003 19:45 schreef stay_fun het volgende:[..]
Zie het probleem niety helemaal . Als je al zolang naar iemand kijkt, dan weet je nu toch wel alle mooie uiterlijke hoogtepunten van zo'n persoon uit je hoofd.
Dat wordt me toch een bak met complimenten die je open kunt trekken
quote:Hmmz, ik zag in je profiel bij het relatie-gedeelte NOPE staan, wel raar hoor, met zulke briljante ideetjes....
Op maandag 21 april 2003 19:47 schreef LauLau het volgende:[..]
neem foto toestel mee...
Vraag je of je een foto van der mag nemen omdat je graag modelfotograaf wil worden.
quote:Wereld is kut hé ..
Op maandag 21 april 2003 20:15 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Hmmz, ik zag in je profiel bij het relatie-gedeelte NOPE staan, wel raar hoor, met zulke briljante ideetjes....
quote:Het is een voor jou bekend concept?
Op maandag 21 april 2003 19:41 schreef robbieRdam het volgende:
'jij denk dat ze geweldig is, zij denkt dat jij geweldig ben, tijd om er naast te gaan zitten en is lekker op elkaar af teknappensucces
quote:heheehe
Op maandag 21 april 2003 20:16 schreef Detroit het volgende:[..]
Het is een voor jou bekend concept?
.
quote:That's the spirit
Op maandag 21 april 2003 20:16 schreef LauLau het volgende:[..]
Wereld is kut hé ..
Niks dus en een topic erover openen op FOK!
Gewoon aanspreken, onderwerp kan van alles zijn. bv ik heb een nicht die jarig is ze is bla blla bla weet je iets leuks om te kopen voor haar bla bla bla bla...
Snappie
Dit is ongeveer hoe ik het ga aanpakken: Ik fiets naar haar bushalte, ruim op tijd wel te verstaan zodat ik d'r eerder ben dan haar. Zodra ze dan aankomt begin ik van: "Kwam ik jou gisteren niet ergens tegen?" Daar reageert ze dan op, en dan vertel ik hoe ik daar verzeild geraakt ben en vraag ik hoe ze eigenlijk heet. Daar kan weinig fout aan op die manier zou ik zeggen.
-edit- Grammatica fouten, mea culpa
quote:wel erg cliche he
Op maandag 21 april 2003 22:17 schreef Mea het volgende:Dit is ongeveer hoe ik het ga aanpakken: Ik fiets naar haar bushalte, ruim op tijd wel te verstaan zodat ik d'r eerder ben dan haar. Zodra ze dan aankomt begin ik van: "Kwam ik jou gisteren niet ergens tegen?" Daar reageert ze dan op, en dan vertel ik hoe ik daar verzeild geraakt ben en vraag ik hoe ze eigenlijk heet. Daar kan weinig fout aan op die manier zou ik zeggen.
-edit- Grammatica fouten, mea culpa
quote:Je bedoelt dat je iets beters weet? Vertel, vertel
Op maandag 21 april 2003 22:23 schreef Duiveltja het volgende:[..]
wel erg cliche he
quote:Is dit niet een beetje een verkapte vorm van: "Ken ik jou niet ergens van?"
Op maandag 21 april 2003 22:17 schreef Mea het volgende:
"Kwam ik jou gisteren niet ergens tegen?"
Anders zeg je iets van: Heey, ik kom je nu al 4 jaar tegen in dezelfde bus, zullen we er nog een jaartje aanplakken? ![]()
Ik weet het, klinkt makkelijker dan het eigenlijk is. Ik heb zelf ook zo'n situatie meegemaakt. Maar toen kwam ik 'r 3 weken achter elkaar elke dag tegen. Ik ben er alleen te schijterig voor geweest om ooit op d'r af te stappen. En tegenwoordig zie ik 'r nie meer
kans vergrepen.
Maarja ik drink nooit 1 biertje als ik uitga (denk aan 10biertjes).
Dus toen ging ik gewoon ernaast zitte en praten tegen der..
(1 minuutlater liepen ze weg
)
maar zo kan het ook ![]()
Zoek ff uit wat "de" uitgaansgelegenheden in de buurt zijn, ze zal daar ook wel komen, daar is het ook "normaler" als je elkaar aanspreekt.
In de bus elkaar aanspreken is echt lamlendig hoor!
Helemaal stil vaak.. en IEDEREEN hoort alles wat je zegt. Met vrienden is dat geen probleem. Maar in zo'n opgelaten situatie wordt je er alleen maar zenuwachtiger van en dan is het wel een probleem lijkt mij zo heh
En als er dan een stiltevalt en je zit naast der ofzo.. wat dan?? Dan zwelt je kop echt erg op en ga je zweten en druipt het onder je oksels vandaan.. neen das geen fijn gevoel en zo
bedenk van te voren na over haar evt interesses als je die weet... de plek waar je heen gaat....iets unieks en leuk maar niet te plakkerig
bv ergens eten in een beetje drukke plaats...maak het niet te over romantisch ...--((bv de afrikaan en vertel er alvast wat over...bv je eet daar met je handen van een grote zilveren schaal.en je bestek bestaat uit soort tortillia))-- zorg voor een backup plan zoiezo als je ze vegatarisch ofzo.....of vraag bv of zei dan iets leuks weet...
--vraag ff aan je schoolmaten of collega's wat er zoal cool te doen valt in jouw buurtje of zeg hier waar je vandaan komt en dan helpen wij je wel even--
hahaha mijn god of je vertelt bv......dat je laatst zus en zo gedaan hebt en blalbllablablb en dat je dat een keer met haar graag wilt doen...jemig slap maar oprecht lullen is gewoon het beste.........succes...en neem gewoon 2 biertjes om te ontspannen misschien als je te denkt te nerveus tezijn......
laat ook merken hoe leuk je het zal vinden..ga niet stoer doen...zeg van mijn part dat je er stiekum naar hebt zitten uitkijken--en om dat te horen vindt ze echt wel leuk.......
Zet haar niet voor het blok.....dus dat ze moet beslissen terwijl anderen het horen...zij en jij zal daardoor misschien dichtklappen......succes....
enne oh ja.......als het fout loopt het gesprek zeg dan gewoon:
ik dacht met lieve blik van jou die ik wel eens opving...dat er iets was....
maar ik zal me zelf wel gek gemaakt hebben.....maar ik wou dit toch even kwijt...bedankt dat je iniedergeval naar me wou luisteren......
dan ben je kwijt wat je altijd kwijt wou en dan kan je lekker het hoofstuk afsluiten
MZZL ![]()
ps. neem wat ik zeg niet op de letter letterlijk ....dit is maar een suggestie......wees jezelf en blij...bedenk ook dat iedereen het moeilijk vindt als het voor je gevoel belangerijk is ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 22-04-2003 15:19]
quote:Top reply
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Top topic
Ik stond dus een kwartier vantevoren op de halte, na een tijdje wachten een fietser, kwam dichterbij...nee, dat was er niet. Dus ik nog even wachten, en wachten....Het werd al wat later en ik vroeg me af ze nog kwam en toen kwam ze aanfietsen: Hare majesteit de busbabe
Ze kwam dichterbij, maar de bushalte stond van haar af gericht, dus ik probeerde af en toe wat om te kijken, toen stond ze nog een hele tijd bij d'r fiets te prutsen, leek een eeuwigheid te duren. Toen kwam ze aanlopen en ging naast me staan. Dus ik begin met een voorzichtige 'Hoi.', een vriendelijk goddelijk gezicht kijkt me aan met een glimlach en zegt 'hoi..'. Contact, OMG. En nee, toen ben ik niet begonnen over dat ik d'r gisteren gezien had, nee, ik begon over wat ze had meegenomen voor school, viel nogal op zeg maar.
Toen zijn we wat begonnen te praten over haar school en waar ze al op school had gezeten en ik over m'n werk. Toen begin ik over of ik d'r gisteren niet had gezien, en I quote 'Ja, klopt, ik heb je zien lopen'. TILT Mij gezien? Alrighty then!
Even later stappen we in de bus: Een bus vol pubers, fuck, die bus hoort praktisch leeg te zijn om die tijd, GRRR...Dus ik ging maar ergens recht achter haar zitten, moest maar. Dus ik ga zitten, o nee he, d'r naam niet gevraagd. Ff denken, ja, gewoon tegen d'r beginnen voor ik uitstap (eerder dan haar). Dus haar succes op school gevraagd en subtiel gevraagd: "Hoe heet je trouwens?" Dat was hem dus, vrij geslaagd, ik ga morgen denk ik maar weer eens op haar halte staan. Eens kijken hoe ver we kunnen komen, misschien d'r uit vragen ofzo. hmmm
Misschien eens vragen of ze tijd heeft om volgende week een biertje te drinken op het strand en gezellig na te denken waarom we elkaar niet eerder hebben aangesproken
quote:yeah, goed gedaan mien jong!!
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef Mea het volgende:-lang verhaal-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |