quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:40 schreef nietzman het volgende:
Sinds je dat meiske aan hebt gesproken ben je sociaal gestoorde nerd-af. Go for it!
quote:deze shit komt me bekend voor, hopelijk eindigt het beter als bij mij:
Op maandag 12 mei 2003 12:27 schreef Rubend het volgende:[..]
Afgelopen donderdag was het weer zover, ik zat bij haar in de bus, DE busbabe. Ik stond 's ochtends op de bushalte, en er was nog helemaal niemand, op een gegeven moment komt een bekende van me aanfietsen, en nog een bekende, en nog een paar mensen. Ik sta daar een beetje en het was best vol op de halte. Toen kwam zij aanfietsen, van achteren weer. Paar keer geprobeerd zo onopvallend mogelijk achterom te kijken (is erg moeilijk kan ik je vertellen). Dus zei loopt naar de halte, beetje vol om me heen. Gaat ze schuin achter me staan. Verschillende malen oogcontact te maken om haar dan vervolgens aan te spreken, maar durfde niet zo op d'r af te stappen, in de bus ging ze ook niet in de buurt zitten, kon d'r zelfs niet meer zien zitten.
Ik heb d'r niet meer gezien in de tussentijd verder. Zo, iedereen weer bij nu?
quote:Zo te zien gaat het dus nooit wat worden. Straal een beetje zelfvertrouwen uit! En als ik dit zo lees dan moet het echt van jou kant komen!
Op maandag 12 mei 2003 16:20 schreef Mea het volgende:
Zo, is het nog een beetje gezellig hier zonder mij soap liefhebbers?![]()
Afgelopen donderdag was het weer zover, ik zat bij haar in de bus, DE busbabe. Ik stond 's ochtends op de bushalte, en er was nog helemaal niemand, op een gegeven moment komt een bekende van me aanfietsen, en nog een bekende, en nog een paar mensen. Ik sta daar een beetje en het was best vol op de halte. Toen kwam zij aanfietsen, van achteren weer. Paar keer geprobeerd zo onopvallend mogelijk achterom te kijken (is erg moeilijk kan ik je vertellen). Dus zei loopt naar de halte, beetje vol om me heen. Gaat ze schuin achter me staan. Verschillende malen oogcontact te maken om haar dan vervolgens aan te spreken, maar durfde niet zo op d'r af te stappen, in de bus ging ze ook niet in de buurt zitten, kon d'r zelfs niet meer zien zitten.
quote:Precies, doe iets.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:50 schreef suxjahh het volgende:
Komop gast je kan het! En het is dinsdag vandaag, wie weet is ze er weer!! EN SPREEK HAAR NOU MAAR GEWOON AAN!!!!!!!!!! Al zeg je: Goh vond jij het ook al zo druk donderdag? Doe IETS
en als je het niet doet dan kom ik je opzoeken
Voor het einde van dit academisch jaar een relatie, lijkt me een redelijk deal
Zo vaak kom je haar niet tegen in de bus, SPREEK HAAR DAN OOK AAN ALS JE DE KANS KRIJGT.
Sorry hoor... maar damn. Doe het dan ook!![]()
Succes...
quote:Ik lees met veel plezier deze 'soap', nu las ik dat je uit Wilnis komt, ikzelf kom uit Mijdrecht (ligt voor de outsiders tegen Wilnis aan), ben trouwens ongeveer even oud, ik herkende je niet van je foto, maar de naam sjaak komt me wel weer bekend voor.... (VLC gezeten?) Anyways, mag ik vragen in welke bus je zit? de 140 toevallig?
Afgelopen donderdag was het weer zover, ik zat bij haar in de bus, DE busbabe.
Toen ik nog naar school moest naar Utrecht zat daar ook altijd een meisje wat ik vaag ken (van dansles - vriendin van een vriendin) die heette in ieder geval Cindy. Ze is een jaar jonger als mij (en dus jou). Misschien is het dezelfde, heeft in ieder geval blond haar, en ik geloof blauwe ogen, ze is slank en lijkt vrij lang (in my memories). ik heb ergens thuis heel misschien nog wel een oude foto waar ze ook op staat. Ik kan anders die ff inscannen. Als het daadwerkelijk dezelfde is kan ik wel even het telefoonnummer vragen van haar aan die vriendin van me... Dan kan je haar bellen, misschien dat dat de boel wat versneld? Is misschien wel heel moeilijk om haar meteen te bellen, maar het kan geen kwaad denk ik?
edit: die bushalte he? is dat die rode bushalte die bij een rotonde staat?
rechtdoor is vinkeveen, rechts is wilnis, achteruit is mijdrecht? klopt dat een beetje ? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Nemfasis op 13-05-2003 12:28]
quote:JUUUUUUUUUUUIST nu word het ECHT een film... geen soap meer
Op dinsdag 13 mei 2003 12:14 schreef Nemfasis het volgende:[..]
Ik lees met veel plezier deze 'soap', nu las ik dat je uit Wilnis komt, ikzelf kom uit Mijdrecht, ben trouwens ongeveer even oud, ik herkende je niet van je foto, maar de naam sjaak komt me wel weer bekend voor.... (VLC gezeten?) Anyways, mag ik vragen in welke bus je zit? de 140 toevallig?
Toen ik nog naar school moest naar Utrecht zat daar ook altijd een meisje wat ik vaag ken (van dansles - vriendin van een vriendin) die heette in ieder geval Cindy. Ze is een jaar jonger als mij (en dus jou). Misschien is het dezelfde, heeft in ieder geval blond haar, en ik geloof blauwe ogen, ze is slank en lijkt vrij lang (in my memories). ik heb ergens thuis heel misschien nog wel een oude foto waar ze ook op staat. Ik kan anders die ff inscannen. Als het daadwerkelijk dezelfde is kan ik wel even het telefoonnummer vragen van haar aan die vriendin van me... Dan kan je haar bellen, misschien dat dat de boel wat versneld? Is misschien wel heel moeilijk om haar meteen te bellen, maar het kan geen kwaad denk ik?
Pfff als ik dat meisje was..ik zou me echt super gevleid voelen als er een jongen was die zo zijn best doet!!
Het gaat je lukken! Succes!!!
quote:JE KENT HAAR JA NU !
Zo, is het nog een beetje gezellig hier zonder mij soap liefhebbers?![]()
Waarom ik dit herken: Zo dacht ik ook, kon het heel goed vinden met wat dames en als ik dan echt een move probeerde te maken dan verstijfde ik gewoon...
Ze blijven niet eeuwig wachten Mea....
Kunnen we geen pot/weddenschap maken....?
wie denkt dat het Mea gaat lukken????
ik om eerlijk te zijn niet (Maar ik zou het echt graag voor je willen MEA!!!!!! GO FOR IT!!!!!!!!!!)
dat meisje in de bus die zo lief lacht... zucht ... :p
Suc6!
AA
quote:Helemaal mijn gedachte.... Als het te lang duurt willen ze niet meer.
Op dinsdag 13 mei 2003 15:52 schreef AboruAsli het volgende:
Het duurt nu al te lang. Vrouwen houden van daadkrachtige mannen en niet van wijfelaars. Go for it MEA! Wat heb je te verliezen man?Suc6!
AA
Dan gaa'k de 'De 140 fan club-site' oprichten ofzo.
Daar zitten echt veel (leuke) meisjes in, in die bus ![]()
zie me half-gare verhaal elders in dit topic, dat speelde zich daar ook al af
quote:Het o zo lief kijkende meisje in de trein
Op dinsdag 13 mei 2003 15:51 schreef Phydomir het volgende:
wat een briljant topic dit zeg, zo herkenbaar...dat meisje in de bus die zo lief lacht... zucht ... :p
Maaruh, komt er nog wat van Mea? Ga nou niet treuzelen, kijk nou wat je aanricht met de mensheid
quote:Ok, heel netjes, ja, het is de 140 ja. Dat had je hier al te weten kunnen komen, mijn topic:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:14 schreef Nemfasis het volgende:[..]
Ik lees met veel plezier deze 'soap', nu las ik dat je uit Wilnis komt, ikzelf kom uit Mijdrecht (ligt voor de outsiders tegen Wilnis aan), ben trouwens ongeveer even oud, ik herkende je niet van je foto, maar de naam sjaak komt me wel weer bekend voor.... (VLC gezeten?) Anyways, mag ik vragen in welke bus je zit? de 140 toevallig?
Toen ik nog naar school moest naar Utrecht zat daar ook altijd een meisje wat ik vaag ken (van dansles - vriendin van een vriendin) die heette in ieder geval Cindy. Ze is een jaar jonger als mij (en dus jou). Misschien is het dezelfde, heeft in ieder geval blond haar, en ik geloof blauwe ogen, ze is slank en lijkt vrij lang (in my memories). ik heb ergens thuis heel misschien nog wel een oude foto waar ze ook op staat. Ik kan anders die ff inscannen. Als het daadwerkelijk dezelfde is kan ik wel even het telefoonnummer vragen van haar aan die vriendin van me... Dan kan je haar bellen, misschien dat dat de boel wat versneld? Is misschien wel heel moeilijk om haar meteen te bellen, maar het kan geen kwaad denk ik?edit: die bushalte he? is dat die rode bushalte die bij een rotonde staat?
rechtdoor is vinkeveen, rechts is wilnis, achteruit is mijdrecht? klopt dat een beetje ?
Lijn 140 Uithoorn busstation - Utrecht CS
Maar ehm, ik ben ook de Sjaak van het Veenlanden ja. Maar als we daar over gaan beginnen kan ik beter een nieuw topic openen geloof ik. Was nogal vaag toen, valt nu wel weer mee geloof ik
En die bushalte, ja dat is hem ook, maar er zijn maar 2 bushaltes in Wilnis, en dus de afgelegene is duidelijk die. Dus dat kon niet missen eigenlijk. Iemand anders nog die meer over de situatie denkt te weten? ![]()
Oh, en scan die foto maar en mail hem naar sjaak.broere@xs4all.nl, heb ik wat om te kwijlen
Dat is ook m'n MSN adres trouwens mocht iemand me moeten spreken.
-edit- vergeet NOOIT om een foto te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |