- Gameboy Advance (transparant lichtblauw) inclusief doos/boekjes
- Flash2Advance 256mb (printerpoort-versie), deze is 1 week oud, bonnetje aanwezig, prijs inclusief verzendkosten was 157,50. Altijd geinig om je eigen programmeersels op je gameboy te zetten, ofzo.
Totaalprijs? Ach doe 's een leuk bod. Serieuze biedingen beginnen bij 200 euro. Ik sta ook open voor leuke (serieuze) ruil-acties en je kunt ook een bod doen op de Gameboy zelf of op de Flash set.
quote:256 megabit = 32 megabyte en duurt dus een paar minuutjes.
Op maandag 21 april 2003 18:42 schreef flappiewappie het volgende:
256 mb via de printerpoort? hoe lang duurt dat
quote:Ik bied 80 euro voor dat flash setje
Op maandag 21 april 2003 18:05 schreef JeOma het volgende:
In 1 koop (wegens aanschaf GBA SP, deze set werkt foutloos):- Gameboy Advance (transparant lichtblauw) inclusief doos/boekjes
- Flash2Advance 256mb (printerpoort-versie), deze is 1 week oud, bonnetje aanwezig, prijs inclusief verzendkosten was 157,50. Altijd geinig om je eigen programmeersels op je gameboy te zetten, ofzo.Totaalprijs? Ach doe 's een leuk bod. Serieuze biedingen beginnen bij 200 euro.
Ik sta ook open voor leuke (serieuze) ruil-acties en je kunt ook een bod doen op de Gameboy zelf of op de Flash set.
quote:Oke oke.. 82,50.
Op maandag 21 april 2003 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik biedt 80 euro voor dat flash setje
(Nu ga je 100 zeggen want dat stond er eerst ipv die 80 )
quote:Hmz, denk er nog ff over na
Op maandag 21 april 2003 19:05 schreef American_Nightmare het volgende:
97,50(Nu ga je 100 zeggen want dat stond er eerst ipv die 80
)
Aan losse prijzen denk ik: 130E voor de flash-set en 70E voor de Gameboy. Ook hier geldt weer: vind je het teveel, prima, dan reageer je niet.
Clear?
quote:Daar koop je hem nieuw voor.
Op maandag 21 april 2003 19:08 schreef JeOma het volgende:130E voor de flash-set
Clear?
quote:Grapjas. Een NIEUWE USB flash2advance kost 135,- en voor 70,- kun je de GBA overal krijgen met spellen.
Op maandag 21 april 2003 19:08 schreef JeOma het volgende:
Hmm... ik zal 't iets duidelijker zeggen. Een bod die serieus wordt genomen BEGINT bij 200 euro. Als je het teveel vindt: alle respect, dan reageer je gewoon niet en zijn we even goede vrienden.Aan losse prijzen denk ik: 130E voor de flash-set en 70E voor de Gameboy. Ook hier geldt weer: vind je het teveel, prima, dan reageer je niet.
Clear?
quote:101,-
Op maandag 21 april 2003 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
100 euro voor de flash set, graag of niet
Mod: sorry voor de overlast, gooi deze thread maar dicht. Het is duidelijk dat ik 't zaakje hier niet ga verkopen. Period.
quote:Niet voor nieuwprijzen nee.
Op maandag 21 april 2003 19:12 schreef JeOma het volgende:
100E? Niet.Mod: sorry voor de overlast, gooi deze thread maar dicht. Het is duidelijk dat ik 't zaakje hier niet ga verkopen. Period.
quote:Ik ook en vervolgens spoel ik die Flash2Advance door de plee om er nog één te bestellen.
Op maandag 21 april 2003 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Niet voor nieuwprijzen nee.
Alleen door deze houding ben ik al bereid 30 euro meer neer te tellen bij iemand anders dan bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |