quote:Snik..is te ver...en snik ik lust geen tee en taart
Op dinsdag 22 april 2003 08:52 schreef Troel het volgende:
O, ik verwacht wel dat jullie gezxellig hier komen om ze op te halen... Dan gaan we thee drinken met taart!
quote:Last ding is dat
Op dinsdag 22 april 2003 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Onze proxy server stuiterd
*In spanning afwacht of oude werkgever vandaag geld stort*
quote:Koffie ?
Op dinsdag 22 april 2003 08:53 schreef Evelientjuhh het volgende:[..]
Snik..is te ver...en snik ik lust geen tee en taart
quote:Koffie of wat fris of warme chocolademelk met een lekker koekje?
Op dinsdag 22 april 2003 08:53 schreef Evelientjuhh het volgende:[..]
Snik..is te ver...en snik ik lust geen tee en taart
quote:ik ook
Op dinsdag 22 april 2003 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg trouwens honger van jullie
*boterhammen met pindakaas als boter en hagelslag als beleg uit tas haalt*
quote:Lekker
Op dinsdag 22 april 2003 08:59 schreef Magneet het volgende:[..]
ik ook
quote:Wat ik nu weer op nu lees,
Op dinsdag 22 april 2003 08:59 schreef Magneet het volgende:[..]
ik ook
http://nu.nl/news.jsp?n=137071&c=24
Ik hoop toch echt niet dat ze dit serieus overwegen
quote:Fijne les toegewenst dan !
Op dinsdag 22 april 2003 09:04 schreef Evelientjuhh het volgende:
Ik moet nu jammergenoeg gaan, heb zo les...:(
quote:Kom op joh,.... maak je niet zo druk
Op dinsdag 22 april 2003 09:01 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Wat ik nu weer op nu lees,
http://nu.nl/news.jsp?n=137071&c=24
Ik hoop toch echt niet dat ze dit serieus overwegen
quote:Dag schoonheid
Op dinsdag 22 april 2003 09:04 schreef Evelientjuhh het volgende:
Ik moet nu jammergenoeg gaan, heb zo les...:(
quote:Nee je hebt gelijk gelijk maar zo begint die ellende wel altijd.
Op dinsdag 22 april 2003 09:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kom op joh,.... maak je niet zo druk
Even wat anders, ik ben zaterdag even naar gc enz. op snor gegaan. En ik denk dat ik je aan je aanbod ga houden. Ik heb wel nog een vraag, wat is de functie van het aansluiten van je gameboy op de gc ? Zijn daar al spellen voor of heb je dan alleen een extra controller of kan je hem niet als extra controller gebruiken ?
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:30 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Nee je hebt gelijk gelijk maar zo begint die ellende wel altijd.
Even wat anders, ik ben zaterdag even naar gc enz. op snor gegaan. En ik denk dat ik je aan je aanbod ga houden. Ik heb wel nog een vraag, wat is de functie van het aansluiten van je gameboy op de gc ? Zijn daar al spellen voor of heb je dan alleen een extra controller of kan je hem niet als extra controller gebruiken ?
Gameboy Advance games kan je in de toekomst op je tv spel met een Gameplay Advance player wat je onder je Cube klikt. Dat als eerste.... tevens kan je met sommige games (mits ze Cube compatible zijn) ook linken met een bepaalde kabel met de Gamecube. Bv als je Metroid Fushion uitspeeld op de GBA kan je die info uploaden naar de Cube,..... dan kan je met de Cube versie van het spel (Metroid Prime) het spel in een ander suit spelen (das een soort pak)
Met Zelda kan het bv ook. Iemand anders kan jou tijdens het gamen helpen door bommen te laten gooien met de gba,...... meer daarover vind je op Zelda.com.
quote:Thx, en ja ik blijf natuurlijk geintresseerd in die bon, ik ga hem nl wel kopen, en het scheelt toch een hoop. Heb je nog ervaring met die controllers zonder kabel ? lijkt me nl rete gaaf maar als het amper of niet goed werkt erger je je er alleen maar aan.
Op dinsdag 22 april 2003 09:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Net gister die bon aan mijn broer gegeven, maar die gaat het misschien toch niet doen. Ik zal het in de gaten houden voor je. Silver Surfer heeft ook nog zo'n bon.
Gameboy Advance games kan je in de toekomst op je tv spel met een Gameplay Advance player wat je onder je Cube klikt. Dat als eerste.... tevens kan je met sommige games (mits ze Cube compatible zijn) ook linken met een bepaalde kabel met de Gamecube. Bv als je Metroid Fushion uitspeeld op de GBA kan je die info uploaden naar de Cube,..... dan kan je met de Cube versie van het spel (Metroid Prime) het spel in een ander suit spelen (das een soort pak)
Met Zelda kan het bv ook. Iemand anders kan jou tijdens het gamen helpen door bommen te laten gooien met de gba,...... meer daarover vind je op Zelda.com.
quote:Moet jij niet eens voor die gasten gaan werken ?
Op dinsdag 22 april 2003 09:40 schreef Chocobo het volgende:[Cursus Nintendo voor de leek in 1 les]
quote:De Wavebirds (infrarood pads) zijn prima dingen. Raad ik idd aan !
Op dinsdag 22 april 2003 09:51 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Thx, en ja ik blijf natuurlijk geintresseerd in die bon, ik ga hem nl wel kopen, en het scheelt toch een hoop. Heb je nog ervaring met die controllers zonder kabel ? lijkt me nl rete gaaf maar als het amper of niet goed werkt erger je je er alleen maar aan.
quote:Alleen als jij meegaat
Op dinsdag 22 april 2003 09:53 schreef ChOas het volgende:[..]
Moet jij niet eens voor die gasten gaan werken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |