quote:Nope, ik heb het contract ondertekend door monteur zonder account. Ik heb algemene voorwaarden op papier, en een welkoms brief... Geen accountgegevens of wachtwoord.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:36 schreef flat_erik het volgende:[..]
Als jij een account bij ons hebt, heb je ook ooit een overeenkomst op papier gekregen met je gebruikersnaam + ww. Maby is hier wat misgegaan maar bij jou account hoort zeker een email adres
Bel ff met Chello en dan wordt ie idd ff opgestuurd na enige controle
Als ik de gegevens gewoon heb, zoals bankrekeningnummer, klantgegevens e.d. en ik ga naar servicecenter, kan ik daar dan gewoon die gegevens meekrijgen?
quote:nee t enige wat aan stond was mn mirc dus niet echt bandbreedtevretend (en als dat wel zo is had ik helemaal een super verbinding vroeger)
Op vrijdag 16 mei 2003 12:19 schreef flat_erik het volgende:[..]
Jahwel, boeit de monteur niks
Je was toch niet ondertussen op een andere pc druk aan het downloaden hè??Want dan kost het je 33.05,- aan voorrijkosten
quote:Heuj ik ook. Ook tot 9 jong?
Op vrijdag 16 mei 2003 13:46 schreef flat_erik het volgende:
Voor mensen die nog iets moetenBen vanavond vanaf 5 uur aan het werk! Modem uitlezen enzo...
quote:Mocht Chello nat gaan gebruiken, kunnen ze altijd wijzen op hun FUP, dat gebruikers geen server mogen gebruiken.
Op vrijdag 16 mei 2003 15:53 schreef tsuihark het volgende:
Iemand die pas verhuisd is kreeg een nieuw IP adres in de "10.x.x.x" range. Betekent dat dat Chello nieuwe gebruikers geen publiek IP meer geeft? Geeft dat niet ontzettende problemen?
quote:Lekker dan, ben ik nog langer offline... Dat terwijl het al niet lekker loopt kwa administratie...
Op vrijdag 16 mei 2003 15:56 schreef Super Snackman het volgende:[..]
Heuj ik ook. Ook tot 9 jong?
En Aneurism, die informatie wordt per papieren post naar je huisadres gestuurd
quote:Meestal controleer in wat gegevens van een klant een geef in de info!
Op vrijdag 16 mei 2003 16:14 schreef Aneurism het volgende:[..]
Lekker dan, ben ik nog langer offline... Dat terwijl het al niet lekker loopt kwa administratie...
quote:Zo doen de meeste providers het.
Op vrijdag 16 mei 2003 17:14 schreef flat_erik het volgende:[..]
Meestal controleer in wat gegevens van een klant een geef in de info!
Bank, klant en huisnummer en het is vaak oke.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 17:17 schreef Aneurism het volgende:[..]
Zo doen de meeste providers het.
Bank, klant en huisnummer en het is vaak oke.
quote:Nou het gaat goed zal ik dan maar zeggen
DEN HAAG - Het aantal klachten tegen UPC is flink teruggelopen. De SP en ook de Consumentenbond waren in het geweer gekomen wegens onduidelijke en onbegrijpelijk hoge rekeningen van het kabelbedrijf.De Consumentenbond zei vrijdag dat de klachten waarvoor de bond bemiddelde, grotendeels zijn opgelost. UPC heeft in advertenties beloofd de problemen aan te pakken.
quote:Ja
Op zondag 18 mei 2003 18:23 schreef Wisp het volgende:
vind chello het erg als je 60 gb per maand transferred?
quote:En doen ze er nog wat tegen? Kunnen ze het achterhalen als je het via meerdere ip's doet? (die niet in gebruik zijn)
Op zondag 18 mei 2003 18:35 schreef flat_erik het volgende:
Ja
quote:Ja! Daar wordt op gecontroleerd en er kunnen xtra kosten in rekening worden gebracht.
Op zondag 18 mei 2003 18:42 schreef Wisp het volgende:[..]
En doen ze er nog wat tegen? Kunnen ze het achterhalen als je het via meerdere ip's doet? (die niet in gebruik zijn)
quote:Ow.. nog nooit wat van gemerkt..
Op zondag 18 mei 2003 20:03 schreef flat_erik het volgende:
Ja! Daar wordt op gecontroleerd en er kunnen xtra kosten in rekening worden gebracht.
En dan zeggen ze nog "Onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand"
quote:Staat ook een *tje bij voor de Fair use policy he! Gemiddelde klant verbruikt rond de 5 gig. ver paand! Reken zelf maar uit
Op zondag 18 mei 2003 20:05 schreef Wisp het volgende:[..]
Ow.. nog nooit wat van gemerkt..
En dan zeggen ze nog "Onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand"
quote:Welke gegevens???
Op zondag 18 mei 2003 23:42 schreef FrEeZzE het volgende:
Hey niet om 't een en het ander, maar mag je hier zomaar die gegevens vrijgeven wat je nu doet?
na 1e keer gebeld te hebben had ik 2 dagen later weer "normaal" 500 kb/sec (was 1 van de weinig kabel gebruikers in purmerend toen)
nu een 2e keer gebeld te hebben en afspraak voor monteur voor morgenochtend (eigenlijk vandaag maar ik vind t pas maandag als ik geslapen heb) is mn downloadsnelheid "ineens"(?) weer ongeveer 150 kb/sec (ok misschien komt t omdat een normaal mens morgen moet werken en nu dus in zn nest ligt maar......als morgen die monteur komt....en mn downloadsnelheid is op dat moment ook "normaal" krijg ik dan gezeik ofzo? (bedoel diegene waarmee ik gesproken heb aan de telefoon zei dat mn modem vrij onstabiel zende dus neem aan dat t ergens door moet komen ofzo))
ff profiteren van die absurd hoge snelheid sinds maanden en meteen de nieuwsgroep leegzuigen (220 kb/sec ineens toen ik belde had ik er 6)
quote:Ik weet wel dat ze niet erg hard optreden tegen abuse issues als portscans, attempts to connect etc.
Op zondag 18 mei 2003 20:03 schreef flat_erik het volgende:[..]
Ja! Daar wordt op gecontroleerd en er kunnen xtra kosten in rekening worden gebracht.
Zeg weet jij trouwens wat meer over de verbindingen naar USA? Er was in november tot maart een brakke verbinding naar usa van 7 uur tot 11 uur in de avond, in maart was het echter opgelost... Hebben ze eindelijk wat meer capacity gekocht bij level3.net en blijft dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |