abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9914247
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bespeur ik hier onvrede jegens een bepaalde bevolkingsgroep?

Neeuh hoor maar der zijn dus medelanders bij mij in de klas die dus bij de campina 6 dagen in de week nachtdienst draaien en dan s'ochtends (en ze komen maar eens per 2 weken) een enorm gaar de les/project bij wonen waar je dus nix aan hebt...... en gek vinden dat je t dan niet haalt

Maar goed die jongen bij mij in de groep gaat wel maar hij heeft ADHD, en ik ga hem donderdag een opdrachtje dat ongeveer een uurtje duurde maar meneer had een bruiloft 3 dagen in Duitsland dus wist niet of hij t zou halen en gisteravond was de deadline en wie heeft er nog niet gemaild....

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9914264
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:55 schreef ArTiC het volgende:

[..]

zielige kneuzenopmerking

Niet zo overhaast zo bedoelde ik t ook weer niet al is het wel waar 1tje gaat er waarschijnlijk gewoon over en de rest moet waarschijnlijk van school af
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9914272
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:55 schreef febster het volgende:

[..]

Neeuh hoor maar der zijn dus medelanders bij mij in de klas die dus bij de campina 6 dagen in de week nachtdienst draaien en dan s'ochtends (en ze komen maar eens per 2 weken) een enorm gaar de les/project bij wonen waar je dus nix aan hebt...... en gek vinden dat je t dan niet haalt

Maar goed die jongen bij mij in de groep gaat wel maar hij heeft ADHD, en ik ga hem donderdag een opdrachtje dat ongeveer een uurtje duurde maar meneer had een bruiloft 3 dagen in Duitsland dus wist niet of hij t zou halen en gisteravond was de deadline en wie heeft er nog niet gemaild....

Dan heeft die persoon een probleem met prioriteiten stellen.
pi_9914291
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dan heeft die persoon een probleem met prioriteiten stellen.

Die persoon heeft morgen met mij aan de stok en met de tutor als hij niet uitkijkt....

En ik gooi gewoon de komende week al de kut opdrachten op zijn bordje

maandag 21 april 2003 @ 14:01:33 #155
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9914316
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:55 schreef ArTiC het volgende:

[..]

zielige kneuzenopmerking

idd...
put
your
clothes
on!
pi_9914347
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:01 schreef Jerruh het volgende:

[..]

idd...

Ik vind gewoon dat je doordat je prioriteiten niet op school gericht staan en daardoor je project groep keer op keer naait een grote eikel en dat heeft nix met huidskleur te maken ik kan er alleen ook niks aan doen dat bij mij in de klas het wel de meeste allochtonen zijn die zo ongeinspireerd op school hangen
  maandag 21 april 2003 @ 14:04:09 #157
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9914350
* HATSJOEEEEEEEEEEE !!! *snif snif*

nog steeds verkouden en nou ook nog heel de tijd traanogen...
zou haast gaan denken dat het hooikoorts is, maar dat heb ik nog nooit gehad, dus.

Age of fruity enlightenment!
  maandag 21 april 2003 @ 14:04:39 #158
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9914354
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:04 schreef FlowDesign het volgende:

zou haast gaan denken dat het hooikoorts is, maar dat heb ik nog nooit gehad, dus.

ocherm....
wel beter zijn voor a.s. weekend!!!
put
your
clothes
on!
pi_9914366
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:04 schreef FlowDesign het volgende:

Hee dat klinkt herkenbaar alleen bij mij is t wel degelijk hooikoorst je kunt t gewoon plots een x krijgen hoor was bij mij ook zo... moet je eens gaan rondfietsen en bv bij bomen die in bloei staan en als je dan veel moeten niezen enzo....
  maandag 21 april 2003 @ 14:05:57 #160
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9914369
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:04 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ocherm....
wel beter zijn voor a.s. weekend!!!

dat gaat wel lukken hoop ik
  maandag 21 april 2003 @ 14:06:59 #161
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9914381
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:05 schreef febster het volgende:

[..]

Hee dat klinkt herkenbaar alleen bij mij is t wel degelijk hooikoorst je kunt t gewoon plots een x krijgen hoor was bij mij ook zo... moet je eens gaan rondfietsen en bv bij bomen die in bloei staan en als je dan veel moeten niezen enzo....

Volgens mij heb ik gewoon kou gevat vrijdagavond tijdens de BBQ

ik ga weer ff buiten in de zon zitten

pi_9914392
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:05 schreef febster het volgende:

[..]

Ruikt lekker en doe het graag.
Maar ik heb dan ook geen last van een allergie.
  maandag 21 april 2003 @ 14:08:19 #163
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9914395
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:06 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik gewoon kou gevat vrijdagavond tijdens de BBQ

ik ga weer ff buiten in de zon zitten

* Jerruh gaat weer verder typen
put
your
clothes
on!
pi_9914410
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ruikt lekker en doe het graag.
Maar ik heb dan ook geen last van een allergie.

Ik fietste dus zaterdagavond langs het Augustinianum (net voorbij het kruispunt met de rondweg) en al die bomen stonden in bloei..... damn echt veel moeten niezen op die paar 100 meter
pi_9914479
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:09 schreef febster het volgende:

[..]

Ik fietste dus zaterdagavond langs het Augustinianum (net voorbij het kruispunt met de rondweg) en al die bomen stonden in bloei..... damn echt veel moeten niezen op die paar 100 meter

Een vriend van mij heeft het met gemaaid gras e.d.
Dan slaat hij helemaal dicht en loopt rood -en op een gegeven moment blauw- aan.
pi_9914488
zo 2x4 weer iedereen begroet, net terug van skivakantie
pi_9914500
hallo iedereen

pi_9914506
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft het met gemaaid gras e.d.
Dan slaat hij helemaal dicht en loopt rood -en op een gegeven moment blauw- aan.

Dat heb ik soms ik moet niet op net gemaaid gras gaan liggen dan ga ik ook dood maar er op voetballen is geen probleem

Ik merkte t trouwens toen ik tig jaar geleden oorlog je ging doen in een hooi veld das nie slim

pi_9914512
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:15 schreef 2x4 het volgende:
zo 2x4 weer iedereen begroet, net terug van skivakantie
Met het Aug?
pi_9914539
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:17 schreef febster het volgende:

[..]

Met het Aug?

pcies, was echt goed dit jaar
zwarte pistes lukken me nu helemaal zonder te vallen
pi_9914557
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:16 schreef prittje.nl het volgende:
hallo iedereen

Pritt

smile

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_9914578
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:19 schreef 2x4 het volgende:

[..]

pcies, was echt goed dit jaar
zwarte pistes lukken me nu helemaal zonder te vallen

*grom* veeel leuke vrouwtjes in vwo 6 ik zweer je
  maandag 21 april 2003 @ 14:22:55 #173
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9914593
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:16 schreef prittje.nl het volgende:
hallo iedereen

goenmiddag mevrouw!

Dont mind the raindrops wait till the rain stops, SMILE through your tears at ussssssss!

put
your
clothes
on!
pi_9914595
weet er toevallig iemand or er een sportcentrum (fitness) zit in strijp ?

* smile voor Atric

pi_9914602
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:21 schreef febster het volgende:

[..]

*grom* veeel leuke vrouwtjes in vwo 6 ik zweer je

noem us namen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')