abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zondag 24 augustus 2003 @ 14:21:40 #76
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12676408
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:14 schreef Otherside het volgende:

[..]

So...?
* nikky is een klein tenger persoon van 1.63...
En ik drink gemiddeld zo'n 6 blikjes golden power per dag, waar ik nauwelijks wat van merk.

ik ben 1.68 en drink 4 per dag ( drink het niet elke dag maar als ik het koop wel in voordeelverpakking )

gisteren ook 4 gedronken. ( moest nog helemaal naar huis rijden vanaf ML) nergens last van

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 24 augustus 2003 @ 14:30:01 #77
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12676528
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:14 schreef Otherside het volgende:

[..]

So...?
[.. is een klein tenger persoon van 1.63...]
En ik drink gemiddeld zo'n 6 blikjes golden power per dag, waar ik nauwelijks wat van merk.

normaal gesproken hebben kleinere personen ook minder bloed in het lichaam, dus de caffeine/taureine concentratie in het lichaam is snel hoger dan bij een persoon met meer bloed. Maar er spelen natuurlijk nog andere factoren een rol, als bijvoorbeeld jou lichaam de stoffen sneller dan normaal afvoerd/afbreekt, zul je er meer van op kunnen

Maar meer dan 10 koppen koffie/ 4 blikken Redbull (of ander merk) blijft slecht voor je lichaam (bij een normaal postuur dus)

[Dit bericht is gewijzigd door greatgonzo op 24-08-2003 14:39]

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_12676609
Waarschuwing op Red Bull

Gepubliceerd op woensdag 09 juli 2003

De Europese Commissie wil duidelijke waarschuwingslabels voor cafeïne- en kininehoudende frisdranken, zoals respectievelijk Red Bull en Tonic. De frisdranken zouden, indien in grote mate geconsumeerd, schadelijk zijn voor de gezondheid.
Koffie en Cola uitgezonderd
Dranken met meer dan 150 milligram cafeïne per liter, zoals het immens populaire Red Bull, zal in de buurt van het logo een waarschuwingsregel moeten opnemen. Hieruit zal moeten blijken dat de drank schadelijk is voor de gezondheid. Cola ontloopt de regels, omdat de frisdrank minder dan 150 milligram cafeïne per liter bevat. De nieuwe regels zullen niet van toepassing zijn op thee en koffie, omdat vrijwel iedereen weet dat deze dranken cafeïne bevatten.

Vermelding op fles
Het voorstel is afkomstig van Food Standard Agency. Dit, nadat veel mensen ziek zijn geworden door het drinken van de frisdranken. Vorig jaar februari stemde de EC al in voor de vermelding van cafeïne en kinine op de frisdranken. Lidstaten zijn overeengekomen dat het ingrediënt in de voedingstabel op de fles moet worden opgenomen.

Ziekten en zwangerschap
Kinine, vaak gebruikt als smaakmaker in bepaalde frisdranken als Tonic, wordt ten strengste afgeraden bij mensen die kampen met stofwisselingziekten en snel allergische reacties oplopen. Ook een hoge cafeïneconsumptie wordt voor kinderen en zwangere vrouwen afgeraden. De nieuwe regels zullen in juli 2004 worden ingevoerd.

Bron: Agris.be, ThisisLondon, Food Standard Agency

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 24 augustus 2003 @ 14:39:23 #79
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_12676730
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:30 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

nomraal gesproken hebben kleinere personen ook minder bloed in het lichaam, dus de caffeine/taureine concentratie in het lichaam is snel hoger dan bij een persoon met meer bloed. Maar er spelen natuurlijk nog andere factoren een rol, als bijvoorbeeld jou lichaam de stoffen sneller dan normaal afvoerd/afbreekt, zul je er meer van op kunnen

Maar meer dan 10 koppen koffie/ 4 blikken Redbull (of ander merk) blijft slecht voor je lichaam (bij een normaal postuur dus)

Het zal wel net zoiets als met alcohol zijn... de een kan er veel van hebben zonder effect, de ander staat er na een glas al van op zijn kop.

Gezond zal het iig zeker niet zijn. Ook voor het gebit is het een flinke aantasting.

*
*
*
pi_12677173
Ik drink hooguit twee blikjes Golden Power op een dag, meestal bij het opstaan om goed wakker te worden.Geen klachten verder eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')