abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10093169
idd echt achterlijk dat Cindy het niet zelf mocht vertellen en dat ze aan de achterblijvers niet vertelden waarom james wegging. Weten ze op het vrouwendeel dan wel waarom Cindy weg is? Waarom zouden de Leon en Tim daar anders naar toe gaan?

En ik vind Raymond ook een beetje raar, eerst Barbara.... wat ik al niet snapte, (mijn mening) en nu die goedkope Caroline,tsjonge hoe kun je daar nou wat in zien? En Caroliqne eerst nog triest doen dat ze james miste, maar Raymond stond haar met open armen te ontvangen, Goh ja dan zou mijn verdriet ook snel over zijn. Jammer, ik vond Ray toch wel het aangenaamste en nou flikkert hij van zijn voetstuk af!

pi_10093783
Zeg wanneer wordt die Belgische site nou ge-update, ik heb al een paar keer gekeken vandaag, het wordt onderhand wel weer een keer tijd. Waarom Raymond op die Barbara valt, ze heeft zeer goede "kwaliteiten" als ik het zo zie.
succes is een keuze
pi_10095538
Weet iemand trouwens of Katrien en Tim nog bij elkaar zijn nu? Want er zijn foto's van carre dat hij haar een kus geeft maar ook van Katrien bij die "niet zo'n aardige jongen"
Je krijgt altijd wat je geeft. "Wanneer komt dat dan??"
pi_10149579
Wow, nooit even gehoord van dit forum. Cool, ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat er al 15 pagina's lang gepraat wordt over t i.

Ik ben blij dat mn naam er weinig bij staat, ik zal wel iets goed gedaan hebben op het eiland!!!!

pi_10150183
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 08:51 schreef kosamui het volgende:
Wow, nooit even gehoord van dit forum. Cool, ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat er al 15 pagina's lang gepraat wordt over t i.

Ik ben blij dat mn naam er weinig bij staat, ik zal wel iets goed gedaan hebben op het eiland!!!!

Oke, laat ik je het voordeel van de twijfel geven Wie ben jij dan, één van de vrijgezellen?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_10150329
nee een van de koppelmannen........
  vrijdag 2 mei 2003 @ 10:05:55 #82
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_10150488
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:55 schreef kosamui het volgende:
nee een van de koppelmannen........
Als je echt bent wie je zegt, dan kan het niet zo moeilijk zijn. Gezien je taalgebruik ben je geen Belg, Raymond is hier al onder een andere naam, wordt gezegd, dus welkom Leon.....

Laat eens iets horen waardoor wij kunnen merken dat je echt hebt meegedaan aan TI2

pi_10155319
tja het meeste is al op tv geweest, en ik mag niets vertellen over wat gaat komen... dus je maakt het me een beetje lastig..

ok ik probeer t toch. Maar jullie kunnen dat waarschijnlijk toch weer niet controleren,maar ok..

De broer van reshum is david en de moeder heet elianne. De disco op ko samui, heet de green mamba. Het heeft Tim en mij 3 uur in beslag genomen om het resort van de dames te vinden. De champagne die ik met Sofie heb gedronken kostte ongeveer 300 euro. De cameraman die ons filmde heet David.

De muziek die we luisterden in onze kamer was van enigma...

Nou dat was het dan... tevreden?

Stel me anders maar een concrete vraag dan gaat t misschien makkelijker.

groet Leon

pi_10157116
Ik heb je eerder geposte berichten gezien en geloof niet dat jij Leon bent.....
pi_10157187
Ik daarentegen ben wel echt Phoebs hoor
pi_10157362
ik ben maar gewoon
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:25:23 #87
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_10157380
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:16 schreef kosamui het volgende:
tja het meeste is al op tv geweest, en ik mag niets vertellen over wat gaat komen... dus je maakt het me een beetje lastig..

ok ik probeer t toch. Maar jullie kunnen dat waarschijnlijk toch weer niet controleren,maar ok..

De broer van reshum is david en de moeder heet elianne. De disco op ko samui, heet de green mamba. Het heeft Tim en mij 3 uur in beslag genomen om het resort van de dames te vinden. De champagne die ik met Sofie heb gedronken kostte ongeveer 300 euro. De cameraman die ons filmde heet David.

De muziek die we luisterden in onze kamer was van enigma...

Stel me anders maar een concrete vraag dan gaat t misschien makkelijker.

groet Leon

JEEETJE! ja, ik geef toe, beetje flauw

Kun je geen foto van je hand met littekens plaatsen?
Nou, ik wil best geloven dat je echt Leon bent. Je komt op mij altijd relaxed over, snap alleen nog steeds het nut niet van die omgekeerde slip, die je tijdens interviews op je hoofd hebt/had.

Wat ik zou willen weten is of je iets betaald krijgt voor deelname. Je bent tenslotte een aantal weken van huis, waarin je vaste lasten gewoon doorlopen, en bovendien wordt je "uitgemolken" door commerciële omroepen.

pi_10157797
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:16 schreef kosamui het volgende:

groet Leon

Ik wel...alleen....we hebben er zo weinig aan als je nix mag vertellen..:{ Als de serie is afgelopen mag het dan wel???

Ik wil nl graag weten waarom je hebt meegedaan.En of je er spijt van hebt.
En ook: Krijgen de verleiders/sters betaald voor een succesvolle verleiding?

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 2 mei 2003 @ 15:14:49 #89
3542 Gia
User under construction
pi_10158770
Op die ene belgische site gaat het toch al tot aflevering 10?!

Dan zijn de droomdates al bekend. Hoe was het, Leon?
Vond haar trouwens ook een van de leukste vrijgezelle meisjes.

pi_10159769
hey frennie... welke berichten?, ik heb vandaag voor het eerst gepost, of gister dan, maar that's it. Maar goed. . . maaknie uit.

Tja de littekens.. heb er 2 op mn handen en 1 op mn been.
En nee ik ga mn hand niet scannen......

En dan de vraag der vragen.. WAAROM? Nou simpel eigenlijk

1 2 weken vakantie in thailand
2 laten zien dat je ook lol kunt hebben zonder vreemd te gaan
3 we zijn allebei avontuurlijke mensen
4 altijd al eens mee willen doen met een reality programma

daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat we niet verwacht hadden dat het door zou gaan. We hebben 2 weken voor de opnames begonnen een briefje met een foto opgestuurd, onder het mom van... ach hebben we in ieder geval toch geprobeerd.... 2 weken later zaten we daar.

En ik beloof jullie dat na de laatste aflevering ( in nederland....) ik jullie alles vertel wat jullie willen weten. Als ik dat nu namelijk doe loop ik het risico 25.000 euro boete te moeten betalen.

dus ff geduld

vrijdag 2 mei 2003 @ 15:57:07 #91
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_10159815
Ik denk dat frennie doelt op je berichten over geld.
pi_10159916
ow de grote fraudezaak?

Tja ik probeerde eens de boel goed op te kloten, maar t valt niet mee de fokkers te shokeren. Ik verwachte echt hel en verdoemenis, maar ik krijg ze niet gek hier.... sjammer

Maar, ik kom nog wel een keer met iets wat lekker loopt w8 maar...
gna gna

vrijdag 2 mei 2003 @ 20:02:25 #93
521 ruby
Hell yeah!
pi_10165544
laat maar, was wat slap gewauwel.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-05-2003 00:42]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:20:12 #94
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10179440
Kosamui... noem de namen van de Rosenberg Trio heren eens? Hm, sjips, dat kan hij opzoeken natuurlijk.
Was het Rosenberg DIT jaar nog in de Doelen in Rotterdam? Zo ja: wanneer? Zo nee: wanneer dan wel?

Damn, hoe kunnen we er nou achter komen of het Leon is. Als ik zijn eerdere posts lees op het forum kan ik het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen. Beetje over X-boxen en geld wauwelen

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:28:31 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_10179551
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:20 schreef Loesje29 het volgende:
Als ik zijn eerdere posts lees op het forum kan ik het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen. Beetje over X-boxen en geld wauwelen
Oh, door het kijken naar Temptation Island had je de indruk gekregen met een verheven intellectueel van doen te hebben die zich niet met dat soort aardse zaken bezig zou houden?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:30:27 #96
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10179578
Heb al een leuke concrete vraag voor hem:

Leon, welk bureau doet het management van het Rosenberg Trio en noem eens iemand die daar werkt?

(Reshum zingt bij het Rosenberg... even voor degenen die denken ´wat een achterlijke vragen verzint Loesje´ hehe)

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:31:48 #97
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10179590
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:28 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, door het kijken naar Temptation Island had je de indruk gekregen met een verheven intellectueel van doen te hebben die zich niet met dat soort aardse zaken bezig zou houden?

Nee, verheven intellectueel is een groot woord
Maar laat me nou even Sherlocken
pi_10185472
Grappig, dat Leon ondertussen zowel op het viva forum (onder de naam Dazzling) en hier op Fok! rondzwerft. Hij is wel erg nieuwsgierig dus wat er allemaal over hem gekletst wordt
  zaterdag 3 mei 2003 @ 22:23:46 #99
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_10187090
Maar antwoord geven ho maar
pi_10193066
Wat reageerde die Ralph agressief zeg pfff..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')