En ik vind Raymond ook een beetje raar, eerst Barbara.... wat ik al niet snapte, (mijn mening) en nu die goedkope Caroline,tsjonge hoe kun je daar nou wat in zien? En Caroliqne eerst nog triest doen dat ze james miste, maar Raymond stond haar met open armen te ontvangen, Goh ja dan zou mijn verdriet ook snel over zijn. Jammer, ik vond Ray toch wel het aangenaamste en nou flikkert hij van zijn voetstuk af!
Ik ben blij dat mn naam er weinig bij staat, ik zal wel iets goed gedaan hebben op het eiland!!!!
quote:Oke, laat ik je het voordeel van de twijfel geven
Op vrijdag 2 mei 2003 08:51 schreef kosamui het volgende:
Wow, nooit even gehoord van dit forum. Cool, ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat er al 15 pagina's lang gepraat wordt over t i.Ik ben blij dat mn naam er weinig bij staat, ik zal wel iets goed gedaan hebben op het eiland!!!!
quote:Als je echt bent wie je zegt, dan kan het niet zo moeilijk zijn. Gezien je taalgebruik ben je geen Belg, Raymond is hier al onder een andere naam, wordt gezegd, dus welkom Leon.....
Op vrijdag 2 mei 2003 09:55 schreef kosamui het volgende:
nee een van de koppelmannen........
Laat eens iets horen waardoor wij kunnen merken dat je echt hebt meegedaan aan TI2
ok ik probeer t toch. Maar jullie kunnen dat waarschijnlijk toch weer niet controleren,maar ok..
De broer van reshum is david en de moeder heet elianne. De disco op ko samui, heet de green mamba. Het heeft Tim en mij 3 uur in beslag genomen om het resort van de dames te vinden. De champagne die ik met Sofie heb gedronken kostte ongeveer 300 euro. De cameraman die ons filmde heet David.
De muziek die we luisterden in onze kamer was van enigma...
Nou dat was het dan... tevreden?
Stel me anders maar een concrete vraag dan gaat t misschien makkelijker.
groet Leon
quote:JEEETJE! ja, ik geef toe, beetje flauw
Op vrijdag 2 mei 2003 13:16 schreef kosamui het volgende:
tja het meeste is al op tv geweest, en ik mag niets vertellen over wat gaat komen... dus je maakt het me een beetje lastig..ok ik probeer t toch. Maar jullie kunnen dat waarschijnlijk toch weer niet controleren,maar ok..
De broer van reshum is david en de moeder heet elianne. De disco op ko samui, heet de green mamba. Het heeft Tim en mij 3 uur in beslag genomen om het resort van de dames te vinden. De champagne die ik met Sofie heb gedronken kostte ongeveer 300 euro. De cameraman die ons filmde heet David.
De muziek die we luisterden in onze kamer was van enigma...
Nou dat was het dan... tevreden?Stel me anders maar een concrete vraag dan gaat t misschien makkelijker.
groet Leon
Kun je geen foto van je hand met littekens plaatsen?
Nou, ik wil best geloven dat je echt Leon bent. Je komt op mij altijd relaxed over, snap alleen nog steeds het nut niet van die omgekeerde slip, die je tijdens interviews op je hoofd hebt/had.
Wat ik zou willen weten is of je iets betaald krijgt voor deelname. Je bent tenslotte een aantal weken van huis, waarin je vaste lasten gewoon doorlopen, en bovendien wordt je "uitgemolken" door commerciële omroepen.
quote:Ik wel...alleen....we hebben er zo weinig aan als je nix mag vertellen..:{ Als de serie is afgelopen mag het dan wel???
Op vrijdag 2 mei 2003 13:16 schreef kosamui het volgende:
Nou dat was het dan... tevreden?
groet Leon
Ik wil nl graag weten waarom je hebt meegedaan.En of je er spijt van hebt.
En ook: Krijgen de verleiders/sters betaald voor een succesvolle verleiding?
Dan zijn de droomdates al bekend. Hoe was het, Leon?
Vond haar trouwens ook een van de leukste vrijgezelle meisjes.
Tja de littekens.. heb er 2 op mn handen en 1 op mn been.
En nee ik ga mn hand niet scannen......
En dan de vraag der vragen.. WAAROM? Nou simpel eigenlijk
1 2 weken vakantie in thailand
2 laten zien dat je ook lol kunt hebben zonder vreemd te gaan
3 we zijn allebei avontuurlijke mensen
4 altijd al eens mee willen doen met een reality programma
daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat we niet verwacht hadden dat het door zou gaan. We hebben 2 weken voor de opnames begonnen een briefje met een foto opgestuurd, onder het mom van... ach hebben we in ieder geval toch geprobeerd.... 2 weken later zaten we daar.
En ik beloof jullie dat na de laatste aflevering ( in nederland....) ik jullie alles vertel wat jullie willen weten. Als ik dat nu namelijk doe loop ik het risico 25.000 euro boete te moeten betalen.
dus ff geduld
Tja ik probeerde eens de boel goed op te kloten, maar t valt niet mee de fokkers te shokeren. Ik verwachte echt hel en verdoemenis, maar ik krijg ze niet gek hier.... sjammer
Maar, ik kom nog wel een keer met iets wat lekker loopt w8 maar...
gna gna
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-05-2003 00:42]
Damn, hoe kunnen we er nou achter komen of het Leon is. Als ik zijn eerdere posts lees op het forum kan ik het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen. Beetje over X-boxen en geld wauwelen
quote:Oh, door het kijken naar Temptation Island had je de indruk gekregen met een verheven intellectueel van doen te hebben die zich niet met dat soort aardse zaken bezig zou houden?
Op zaterdag 3 mei 2003 15:20 schreef Loesje29 het volgende:
Als ik zijn eerdere posts lees op het forum kan ik het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen. Beetje over X-boxen en geld wauwelen
Leon, welk bureau doet het management van het Rosenberg Trio en noem eens iemand die daar werkt?
(Reshum zingt bij het Rosenberg... even voor degenen die denken ´wat een achterlijke vragen verzint Loesje´ hehe)
quote:Nee, verheven intellectueel is een groot woord
Op zaterdag 3 mei 2003 15:28 schreef APK het volgende:[..]
Oh, door het kijken naar Temptation Island had je de indruk gekregen met een verheven intellectueel van doen te hebben die zich niet met dat soort aardse zaken bezig zou houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |