Benodigde matriaal.
Bier
nog meer bier
nou ja doe nog maar een kratje bier
Hout
spijkers
tegel tinus
lijm
bier
wc
bier
tegels
bier
En als afwerking.
Bier dopjes
En dan om het helemaal af te maken.
Koelkast in de badkamer voor het bier
wij drinken ook wel eens koffie hoor (tussen het bier zuipen in)
quote:en een pakje koffie
Op zondag 27 april 2003 01:41 schreef ook_gek het volgende:
lijkt me tof als jullie op tv zijn.Benodigde matriaal.
Bier
nog meer bier
nou ja doe nog maar een kratje bier
Hout
spijkers
tegel tinus
lijm
bier
wc
bier
tegels
bier
En als afwerking.
Bier dopjesEn dan om het helemaal af te maken.
Koelkast in de badkamer voor het bier
Als ik wil kan ik er een boekwerk over schrijven.
Na een offerte van ¤16000,00 van de goedkoopste plaatselijke aannemer verklaarde een vriend me voor gek. Dat gaan we zelf doen zei hij ! Zo kan je heel wat geld in de pocket houden. We beginnen half januari en dan zijn we met wat extra hulp eind februari klaar
Je moet dan ff volhouden maar dan is het resultaat ook . (de aannemer zou in max 3 weken klaar zijn)
Nah ik zal het hele verhaal niet gaan vertellen maar GISTEREN zaten de tegels er voor 80% in en was het bad aangesloten !
Na 3 maand bij een ander te hebben gedoucht en gebaddert was dat een ernorm hoogtepunt.
Totdat ik gisteravond mijn eetkamer blank had staan Het bleek dat door het vastdraaien van de badkraan een oude soldering was gesprongen
Dus weer een vertraging
Maar ............ als het dan ook eindelijk straks klaar is dan heb ik me wel ¤ 10.000,00 bespaard
* ondeugend zucht : Was het alvast maar zo ver.
[Dit bericht is gewijzigd door ondeugend op 27-04-2003 15:39]
quote:en als je geen bier zuipt of koffie drinkt wat doe je dan??
Op zondag 27 april 2003 11:12 schreef Vleermuis het volgende:
Jullie denken dat wij alleen maar bier zuipenwij drinken ook wel eens koffie hoor (tussen het bier zuipen in)
quote:wat denkje van:
Op zondag 27 april 2003 19:08 schreef just me het volgende:
en als je geen bier zuipt of koffie drinkt wat doe je dan??
quote:Vleermuis en fietsen
Op zondag 27 april 2003 19:17 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
wat denkje van:
-naar de kroeg fietsen
-naar huis fietsen
-koffie zetten
-klussen(tussen het bier door he)
quote:goed taxi dan.
Op zondag 27 april 2003 19:44 schreef just me het volgende:
Vleermuis en fietsen
quote:klopt meer
Op zondag 27 april 2003 19:48 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
goed taxi dan.
Maarreeh, is de vloer al droog??
Ik verheug me al op pics van twee blote broers onder de nieuwe douche !! (offeh....hoop ik nu op teveel???)
quote:Bier halen bij de supermarkt ben je nog vergeten
Op zondag 27 april 2003 19:17 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
wat denkje van:
-naar de kroeg fietsen
-naar huis fietsen
-koffie zetten
-klussen(tussen het bier door he)
quote:Yup. Ik ben net met Cynix ® ff door de ruimte gelopen en de smeervloer is droog maar de wanden nog gedeeltelijk nat. Morgen maken we (Tinus dus) het voorzet muurke af en krijgt de muur een dag extra om te drogen. Morgenavond de wanden voorlijmen voor de tegels.
Op zondag 27 april 2003 20:53 schreef Syrena het volgende:
Maarreeh, is de vloer al droog??
Oh, ik (en Cynix ®) zitten al aan het bier
quote:150 euro lenen van Furby om naar 't cafe te gaan
Op zondag 27 april 2003 19:08 schreef just me het volgende:en als je geen bier zuipt of koffie drinkt wat doe je dan??
quote:Wat een verrassing
Op zondag 27 april 2003 22:05 schreef Furby het volgende:[..]
Oh, ik (en Cynix ®) zitten al aan het bier
quote:ik wou dat ik zo'n broer had
Op zondag 27 april 2003 22:06 schreef Furby het volgende:[..]
150 euro lenen van Furby om naar 't cafe te gaan
ow ja.. Cynix®
Maar het ergste komt nog: het is een urinoir met een deksel! Dat doe je toch niet? Een pisbak neem je toch voor het gemakkelijke? Dat je ff lekker snel kan plassen zonder eerste de bril omhoog te moeten doen en zo. Nemen ze er een met een deksel.
quote:klinkt niet bijzonder handig.
Op zondag 27 april 2003 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Maar het ergste komt nog: het is een urinoir met een deksel! Dat doe je toch niet? Een pisbak neem je toch voor het gemakkelijke? Dat je ff lekker snel kan plassen zonder eerste de bril omhoog te moeten doen en zo. Nemen ze er een met een deksel.
quote:Nah. De vloer is allang weer droog maar de wanden willen niet vlug drogen. Vandaag de douchebak gesteld en het voorzet wandje afgemetseld + water op urinoir gemaakt + afgetekent waar de band komt. vannacht maar eens onze turbo-ventilator in dat hok zetten.
Op maandag 28 april 2003 23:56 schreef sam_the_man het volgende:( uhh de vloer moet weer een paar dagen drogen maar de wand kan betegeld worden)
quote:Waar blijven de foto's?
Op dinsdag 29 april 2003 18:57 schreef Furby het volgende:[..]
Nah. De vloer is allang weer droog maar de wanden willen niet vlug drogen. Vandaag de douchebak gesteld en het voorzet wandje afgemetseld + water op urinoir gemaakt + afgetekent waar de band komt. vannacht maar eens onze turbo-ventilator in dat hok zetten.
P.S. Nico heeft al gebeld of hij de foto's en omschrijving mag gebruiken voor de nieuwe uitzendingen.... Vraag minimaal je 15 kratten bier als auteurs (Drink) rechten.
[Dit bericht is gewijzigd door recyclez op 29-04-2003 22:29]
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:07 schreef recyclez het volgende:
knip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |