quote:Als het niet te veel moeite is Lois dan graag de nieuwe datum
Op woensdag 23 april 2003 20:38 schreef Lois het volgende:
Wat lief klein Meaghan!!
wil je dat ik de datum in het lijstje verander of zullen we het zo laten staan?
Niet Peter, niet René en ook niet ikzelf heb voor het eerst leven vanaf de buitenkant gevoeld. Het was de kat die van schoot af geschopt werd
Het stomme was alleen dat de kat terug mepte
Gelukkig zonder nageltjes!! de kat mept trouwens altijd als er wat gebeurt dat zij niet wil
Livelink, gefeliciteerd en we gaan gewoon met zijn allen van het beste uit
Meaghan, wat een plaatje ![]()
Yelena is een schatje, wat lief, zo klein ![]()
En de buiken zijn prachtig, dames!
De buiken zijn prachtig!
En Yelena is ookal prachtig. Heerlijk die foto's!
Met Bram gaat het ook hartstikke goed. Hij is de laatste 2 dagen niet meer zo onrustig met voeden en dat geeft meteen een stuk rust in huis. Ook slaapt hij 's nachts de laatste nachten wat langer door. Rond 11 uur laatste voeding en dan rond 6 uur weer. Geweldig! Wel was hij vanacht elk uur wakker, dat heb ik niet eerder meegemaakt. Maar even speen erin en hij sliep weer verder. Wat is het dan toch heerlijk dat hij lekker naast mijn bed slaapt.
Gisteravond zat hij in zijn wippertje op tafel en ik ga voor hem staan en hij ziet me en ik krijg toch een glimlach van oor tot oor
Tuurlijk lachtte hij al maar dit was echt voor het eerst een lach van herkenning zeg maar. Ik had de tranen in mijn ogen.
Ben vandaag ook bij het CB geweest voor Duncie.
Hijs nu 4335 gram en 53 cm. Lekker gegroeid dus!!!
Hij plaste ook nog even de CB-arts onder toen ze hem aan het onderzoeken was
ik had haar nog zo gewaarschuwd voor haar koude handen.
Vandaag in het ziekenhuis bij oma gaat niet goed werd er gevraagd hoe lang ik nog moest, toen ik vertelde dat ik net over de helft was vielen er allemaal monden open
Ik ben zo benieuwd hoe het met Livelink is...
En hoe gaat het met alle andere zwangeren zoals bijv. Pluizzje, coolbabe, Lies, Grijs etc.
Gisteren dacht iemand te kunnen zien dat ik zwanger was (ik had het haar nog niet verteld) en dat terwijl ik nog maar 3 maand zwanger ben! Ik krijg inderdaad mijn broeken niet meer helemaal dicht, maar kan me met knoopsgatenelastiek nog prima redden. Zoveel dikker ben ik dus nog niet...
Toch wel grappig, als je bedenkt dat, toen ik zwanger was van Daan, iemand mij in de laatste maand vroeg of ik misschien zwanger was...
Met mij gaat alles nog steeds goed. De misselijkheid is over en de vermoeidheid wordt minder. Wat dat betreft heb ik dus weinig te melden.
-edit: spelfout verbeterd
-
[Dit bericht is gewijzigd door Grijs op 24-04-2003 21:45]
quote:je doet het nog netjes
Op donderdag 24 april 2003 21:29 schreef Grijs het volgende:
Livelink, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook ik zal voor je duimen dat alles goed is/blijft.Gisteren dacht iemand te kunnen zien dat ik zwanger was (ik had het haar nog niet verteld) en dat terwijl ik nog maar 3 maand zwanger ben! Ik krijg inderdaad mijn broeken niet meer helemaal dicht, maar kan me met knoopschatenelastiek nog prima redden. Zoveel dikker ben ik dus nog niet...
Toch wel grappig, als je bedenkt dat, toen ik zwanger was van Daan, iemand mij in de laatste maand vroeg of ik misschien zwanger was...Met mij gaat alles nog steeds goed. De misselijkheid is over en de vermoeidheid wordt minder. Wat dat betreft heb ik dus weinig te melden.
Morgen moet ik voor de uitgangsecho (zoals dat zo mooi heet).. ze gaan kijken of alles rustig is vanbinnen zodat ik kan starten met de ei-stimulatie.
Ik vind 'r alleen ff geen moer aan.. ik moet alleen heen en daar zie ik tegenop. Normaal gaat Swets altijd (zelfs voor de meest kleine pietluttige dingetjes) mee, maar die zit in Maastricht dus dat gaat ff niet lukken. Ben ook (doordat ik alleen moet) best zenuwachtig. Ik ben een keer eerder alleen geweest en toen kreeg ik 't vonnis 'overstimulatie' met alle bijbehorende tranen etc.. geen goede herrinneringen aan 't alleengaan dus.. Ik weet dat ik eigenlijk gewoon een muts ben en dat alles vast wel goed is morgen (ik kan niets bedenken tenminste)..
*bleh* zo voel ik me nu dus
Sterkte meid, het komt vast allemaal goed!
En onze afspraak staat nog steeds hoor, gewoon in mei! Gaat écht lukken!
heb zelf net een potje zitten janken na 'touched by an angel', waarom kíjk ik daar dan toch naar, en brrr wat ben ik somber vanavond (hetkomtvastnooitmeergoedenikraaknooitmeerzwangerzuljenetziendathetnooitmeergaatlukken-bui)
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 24-04-2003 22:09]
Livelink, die menstruatie-achtige krampen zeggen inderdaad niets. Daar hoor je op zoveel forums verse zwangeren over klagen, ik had het zelf ook en vond het natuurlijk doodeng, maar was volgens mijn huisarts heel normaal. Dat zijn groeipijnen van je baarmoeder en het rekken van je banden. Las een paar weken terug een grappig verhaal van iemand op OOL die ook vloeide, behoorlijk veel zelfs met stolsels. Ze kreeg een echo en ging er al van uit dat het mis was. Nu was er inderdaad één vruchtje afgestorven en dat verloor ze dus, maar de andere twee (!) waren keurig blijven zitten en hadden kloppende hartjes. Gekke wending, die wist niet wat ze meemaakte.
ET: nu dan het moment om de "vloek" af te halen van de echo's in je eentje. Dit keer is het juist wèl goed nieuws, dan heft het de vorige keer op. Zo kan het toch ook lopen? Lijkt me veel leuker.
Wat is Yelena lieeeeeeeef. En binnenkort hou ik als het goed is óók zo'n frummeltje in mijn armen. Ik begin al schrikbarend snel te stijgen op de lijst.
quote:Mag wel ff he, ff offtopic....
Op donderdag 24 april 2003 22:09 schreef phileine het volgende:
Mous, wat naar dat het niet goed gaat met je oma. Is nou al bekend wat er precies met haar aan de hand is? Vervelend als je zo machteloos bent. Ga je er elke dag heen, wat een opgave.
We zijn net thuis, hebben de hele verdere avond zitten waken bij haar... Nu is ze redelijk stabiel, kritiek, maar stabiel en zijn we even naar huis om wat te slapen. René hebben we slapend over gebracht naar vrienden van ons, ik hoop maar dat ze morgen niet paniekerig is als ze wakker wordt. Op de terug weg zijn we even langs het huis gereden om te kijken of niet alle lampen zouden branden, maar gelukkig was alles donker, dus gaat het goed daar.
Oma werd nog even boos op me dat ik met neef en vrouw en Peet bij haar bed zat.. ik moest naar huis, moest wel om dat frummeltje denken.
Overzichie & Mirage willen een RODE vermelding !
Yelena is echt een prachtig meissie!
Meaghan, mooie echo!
E.T. veel sterkte vandaag. Is niet leuk..alleen.. ik duim voor je!
Nausicaa
quote:Als de vader en moeder elkaar hebben leren kennen via FOK! en daarna een baby'tje maken, is het een 'rode' vermelding. Niet als papa en mama elkaar al kenden en toen pas zijn gaan FOK!ken
Op vrijdag 25 april 2003 02:49 schreef socrevengineer het volgende:
wááraan moet een as. baby voldoen om een officiele FOK baby te worden ?
Overzichie & Mirage willen een RODE vermelding !
Opstekertje voor Catootje: Kreeg net een mailtje van een vriendin van me die bezig is met haar tweede ronde clomid (PCO), met een prachtige foto van een positieve zwangerschapstest erbij. Ze gelooft het zelf nog niet, maar ikke wel. Het kan dus, en ook nog best snel!!
ET heel veel sterkte vandaag en voor de andere meiden die het nodig hebben natuurlijk ook. Ik heb helaas nog niet bijgelezen, dat ga ik straks even op mijn gemak doen, eerst een tukkie.
Wat een mooie buiken!! Alhoewel als ik dat zo zie, ik blij ben dat ik er niet meer mee loop ![]()
En gelukkig weer een goeie echo erbij, ook gefeliciteerd! Ben even de naam kwijt ![]()
Livelink, zolang je verder niet vloeit ben je gewoon zwanger hoor! Van harte er mee! Hopelijk gaat alles goed!
E.T. sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk valt alles mee nu je alleen moet.
Karin, we doen het nou ook op die manier, deze hele week geen bezoek. Zaterdagavond zouden we weer bezoek krijgen, maar heb nee gezegd. Bel over een week maar weer, we hebben pauze nu! Voor Britt en Romée ook beter, die werden er ook gillend gek van geloof ik.
Wat is Yelena een lekker droppie zeg! En zo klein! Maar nou vind ik alle babies klein de laatste tijd ![]()
Wel grappig, mijn collega zn vrouw is vorige week bevallen. Toen op het werk bekend werd dat ik was bevallen van een 11 ponder en 57 cm lang meidje was hij helemaal geschokt, jeee wat een grote. Nou heeft hij dus een zoon van 9,5 pond en jawel 57 cm!! Ik moest wel ff lachen toen ik dat hoorde
Op het ziekenhuis zeiden ze allemaal: das een grote dat maken we niet vaak mee. Verteld hij dat er laatst dus een meisje was geboren van 11 pond, jaaa dat wisten ze allemaal nog wel, dat was mevrouw [mijn naam] en dat wisten ze gewoon nog ![]()
Hier gaat het best goed, Lara slaapt snachts door, we laten haar ook gewoon liggen hoor. Eigenlijk moet ze snachts nog voeding maar ze slaapt zo lekker! Wou het eigenlijk met het cb overleggen maar daar hoef ik pas 8 mei naar toe! Vind ik wel laat eigenlijk...
En voor de rest gaat het dus wel goed, ik fiets alweer, ben al een paar keer naar de stad geweest. Maar dat was pure noodzaak, moet gewoon een nieuwe garderobe hebben, ik kan niets meer aan! Ben in totaal 37 kg aangekomen, en er zitten er nog 13 aan... bahhh. Volgende week maar eens beginnen met een beetje te lijnen, dit is ook nix!
Ik ga Lara maar eens een flesje geven, t poppie heeft een beetje honger
ET, hoe is het afgelopen?
Nausicaa
![]()
Knor je hebt hier een kindje ongelooflijk blij gemaakt. Zo ziek als ze is (het is weer bijna 40 graden koorts, oorpijn, benauwd en vreselijk hoesten) ze leefde helemaal op toen het pakje openging en Poo tevoorschijn kwam. Zo lief joh, ik moest er helemaal van huilen, ze zei alleen maar "ooo ooo ooo ooo" en ging Poo helemaal aflebberen en kusjes geven. Nu ligt ze met Poo in haar armpjes te slapen, zo schattig.
Dank je wel
![]()
Mooie ballon ook trouwens, ik zal hem vanavond even naar Bram brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |