Hebben vrouwen dat niet door of doen ze het expres ? Ik bedoel...heb je het dus echt niet in de gaten dat je badpak/bikini slip / of zelfs broek ongeveer een halve centimeter diep naar binnen is getrokken.
Voor wie niet weet wat een cameltoe is....google maar ff.
Soms is het zo erg ..dat je denk..doe dan niets aan......
quote:dat bedoel ik
Op zondag 20 april 2003 14:28 schreef _asterix_ het volgende:
Zie het vaak genoeg...zelfs op het werk...dan komt er zo een meid met een strakke broek......en je ziet gewoon de vorm. Dan maak je mij niet wijs dat je dat niet voelt.
quote:Aantal posts op forum 17
Op zondag 20 april 2003 14:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie het meteen bij mezelf... ik bedoel kijk maar omlaag en je ziet het..
Dus ja vrouwen zijn zich er terdege van bewust.
Wat ze ermee willen bereiken da's een tweede.
Daarover kan ik helaas niks zinnigs zeggen al ben ik een vrouw.
Geregistreerd op 29 juli 2000
heb jij 3 jaar nodig om 17 berichten te posten
quote:-5 offtopic
Op zondag 20 april 2003 14:34 schreef Markster het volgende:[..]
Aantal posts op forum 17
ik heb dat ook wel eens, bij een broek... die draag ik dus ook echt alleen maar wanneer de rest in de was zit.
Het zit echt heel naar, en gaat ook pijn doen, zeker wanneer je zit.
quote:Haha ja inderdaad..heb me ooit eens geregistreerd..verder weinig gedaan op Fok...veel later weer herontdekt...wist mijn username nog dusse...
Aantal posts op forum 17
quote:trage internet zeker...
Aantal posts op forum 17
quote:ja best wel record ja
Op zondag 20 april 2003 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Haha ja inderdaad..heb me ooit eens geregistreerd..verder weinig gedaan op Fok...veel later weer herontdekt...wist mijn username nog dusse...
Ben wel recordhouder denk ik: oudste user met minste posts heh heh.
Zodra ze weg was, vraagt mijn mannelijke collega aan mij of dat nu lekker zit zo'n broek...
En vervolgens barst het gegrap en gegein uit....tja dat wil je toch niet als meid dat er zo over je geluld wordt. Ikzelf wil op mijn werk gewoon serieus worden genomen. (en nee, niet serieus worden GENOMEN).
quote:Jaaah!!! kben ff een half uurtje "weg"
Op zondag 20 april 2003 14:41 schreef SuperUli het volgende:[..]
quote:En geloof me...er wordt behoorlijk gekletst over meiden vrouwen met van die fluisterbroeken.
Op zondag 20 april 2003 14:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Maarre.. ff over die cameltoes..
Ik ws op mijn werk aan 't roken...staat er een meid bij met dus een lipleesbroek aan.Zodra ze weg was, vraagt mijn mannelijke collega aan mij of dat nu lekker zit zo'n broek...
En vervolgens barst het gegrap en gegein uit....tja dat wil je toch niet als meid dat er zo over je geluld wordt. Ikzelf wil op mijn werk gewoon serieus worden genomen. (en nee, niet serieus worden GENOMEN).
Maar dan heb je nog de badpakken ......of je zie de cameltoe...maar soms gaan de dames nog verder en hebben ze een heel dunne bikinislip aan en schijnt alles door. Dat zie je toch !
De aandacht op op de lipleesbroekdraagster vestigen lijkt me al helemaal zietig want volgens mij wordt ze knettergek en geiriteerd van de hele dag zo'n broek aanhouden. Het is een echte marteling.
quote:ik vind superlekker...totaal wel opwindend en niet te direct. wel sexy en ik snap niet wat jij er niet geil aan vind
Op zondag 20 april 2003 14:28 schreef LARO het volgende:
ik vind het vadzig... totaal niet opwindend en veelste direct. niet sexy en snap niet wat jullie er geil aan vinden hoor...
quote:Nou, in bovengenoemd topic kan ik geen kameletenen ontdekken.
Op zondag 20 april 2003 14:05 schreef _asterix_ het volgende:
Dat vraag ik me dus af....net zo een topic over miss teen US gezien en daar staan die meiden dan in hun pakjes. Echter bij sommigen zie je zo dat het hele zaakje kaal is etc etc. Kan me toch niet voorstellen dat je het weet.....zo ga je toch niet voor al die mensen staan ?Hebben vrouwen dat niet door of doen ze het expres ? Ik bedoel...heb je het dus echt niet in de gaten dat je badpak/bikini slip / of zelfs broek ongeveer een halve centimeter diep naar binnen is getrokken.
En zo erg is het toch niet om de anatomie van een mens door de kleding heen te zien!?
Bij mannen zie je per slot van rekening ook dat ze een leuter hebben als ze een zwembroek dragen!? (OK, in boxershorts zie je dat nauwelijks, echter lang niet iedereen draagt een short bij het zwemmen (zwemsporters bijvoorbeeld)). En het is toch ook niet raar dat je ziet dat een vrouw borsten heeft terwijl ze kleding draagt!?
Volgens mij prefereer jij de kledingcode van de gemiddelde vrouw op een technische universiteit (te weten: tuinbroek en dikke wollen trui... zowel -10 als bij + 30 (graden Celcius) ).
Het is niet meer dan een vraag. Hebben vrouwen het door of niet ? De een vindt het mooi de ander niet, en ja je ziet bij een kerel ook zijn leuter in een ballenknijper en je ziet ook hun borsten en hun tenen in open schoenen.
Echter kan ik me niet voorstellen dat een vrouw het niet door heeft als haar broek ongeveer 1 cm tussen haar schaamlippen zit en ze door de kantine loopt.
Verder lijkt het me ook tegenstrijdig dat een meid die niet topless durft te liggen met mooie borsten, dan toch met haar bikinislip tussen haar lippen over het strand loopt.
Je kan 'm ook kunstmatig aanbrengen....
quote:http://www.cameltoe.org/
Op zondag 20 april 2003 14:05 schreef _asterix_ het volgende:
Dat vraag ik me dus af....net zo een topic over miss teen US gezien en daar staan die meiden dan in hun pakjes. Echter bij sommigen zie je zo dat het hele zaakje kaal is etc etc. Kan me toch niet voorstellen dat je het weet.....zo ga je toch niet voor al die mensen staan ?Hebben vrouwen dat niet door of doen ze het expres ? Ik bedoel...heb je het dus echt niet in de gaten dat je badpak/bikini slip / of zelfs broek ongeveer een halve centimeter diep naar binnen is getrokken.
Ja, dat noemen we hier een fluisterbroekquote:Op donderdag 30 september 2004 23:26 schreef Jo79 het volgende:
Das gewoon liplezen dus............
Maar als je die heupbroeken van tegenwoordig nog iets lager doet dan zie je de spleet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:05 schreef MikeyMan het volgende:
Nou... Dan vraag ik mij af... Ik heb dat dus geregeld gezien bij meiden die voor de klas gingen staan vertellen... Dan doe je die broek toch ff wat lager als je het doorhebt of niet?
quote:Op zondag 20 april 2003 14:28 schreef LARO het volgende:
ik vind het vadzig... totaal niet opwindend en veelste direct. niet sexy en snap niet wat jullie er geil aan vinden hoor...
Meestal gebeurt het alleen bij erg strakke broeken en die kun je niet wat lager doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:05 schreef MikeyMan het volgende:
Nou... Dan vraag ik mij af... Ik heb dat dus geregeld gezien bij meiden die voor de klas gingen staan vertellen... Dan doe je die broek toch ff wat lager als je het doorhebt of niet?
vast nietquote:Op zondag 20 april 2003 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha ja inderdaad..heb me ooit eens geregistreerd..verder weinig gedaan op Fok...veel later weer herontdekt...wist mijn username nog dusse...
Ben wel recordhouder denk ik: oudste user met minste posts heh heh
Even offtopic: Verloopt een account dan?quote:Op zondag 7 november 2004 15:01 schreef djoxygene het volgende:
[..]
vast niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |