- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik ben bereid iets voor je te doen
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmen
zoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
quote:hmmmm...dus toch niet de ideale man!
Op zondag 20 april 2003 04:05 schreef GWD het volgende:
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmenzoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
quote:- ik heb geld - check
Ik ben best vaak uitgemaakt voor de ideale man, ik heb namelijk alles wat je je als een vrouw kan wensen:- ik heb geld
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
- ik kan heel erg goed slijmenzoveel meisjes hebben al tegen mij gezegt dat ik de ideale man ben en ze jaloers zijn op mijn vriendinnen. dit is wel erg goed voor je ego, maar er is geen kut van waar, ik neuk namelijk alles wat loopt, ik lieg heel veel en heb geen respect voo0r liefde (zelf kennis) hoe krijg je ze dit uit hun hoofd
En toch chronisch vrijgezel zijn .....
En voor de rest vinnik je een asociale randdebiel...
maar gezien het feit dat vrouwen op asociale bladiebla vallen..... lucky you, profiteer dervan tot dat het op houdt.
beter goed gejat dan.....
quote:...Slecht bedacht.
Op zondag 20 april 2003 04:11 schreef blieblie het volgende:
Ow......... Je bent super!!!!!
Je bent mijn held!!!!!
Maggik je aanraken?????beter goed gejat dan.....
En verder:
[Dit bericht is gewijzigd door ObsEssie op 20-04-2003 04:18]
quote:WHAHAHAHAHAHHAHAHA........droom lekker verder knulletje
- ik zie er goed uit
- ik ben aardig
- ik rij een dure auto
Mzzl
P.S. Zoiets als ideal bestaat niet!
quote:
Op zondag 20 april 2003 04:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kogando is okay, olé olé...
en toch word ik ook als ideale man beschouwd...maar dat zou ik ook zelf bedacht kunnen hebben onder invloed van het spul dat ik net naar binnengesnoven heb
quote:Of je bent schijnheilig, of je verbergt gewoon je jaloezie erg slecht
Op zondag 20 april 2003 04:09 schreef blieblie het volgende:En voor de rest vinnik je een asociale randdebiel...
quote::S
Op zondag 20 april 2003 04:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kogando is okay, olé olé...
Ik wil toevallig wèl een man die veel geld heeft...
en ik ben ook geinteresseerd in een man die iets voor mij doet..
( k wil toch wel meeprofiteren van z´n centen )
en in een gave bak wil ik ook wel rondrijden...
en dat dumpen en alles neuken wat los en vast zit..
Das toch ook best ideaal.. hoef Ik dat tenminste niet meer te doen zodra ik zijn geld op heb gemaakt....
Nee hoor... ik hou wel van mannetjes zoals GWD
Nog even een "paar" systeempjes verkopen vriend en dan kun je misschien ook verhuizen naar een tropisch oord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |