Mijn tandarts heeft trouwens nooit handschoenen aan als die in je m'n mond zit te wroeten . Dat vind ik zo goor!
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zit hij gelijk aan je lul ook ofzo?
quote:Waarom zal je in godsnaam je ogen dicht doen als er een vent in je bek rommelt?
Op zaterdag 19 april 2003 23:03 schreef k_man het volgende:[..]
Waar slaat dat nou op?
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 23:05 schreef sassa het volgende:
vroeger altijd dicht toen ben ik een keer in slaap gevallen in die tandartsstoel, sindsdien altijd open
Ik hoop dat ik mijn verstandskiezen kan houden.
quote:nee, ik was nog een kleine sassa en was moe en die lamp scheen behoorlijk in mn gezicht.. nouja en toen sliep ik
Op zaterdag 19 april 2003 23:07 schreef jurn het volgende:[..]
:):):):):)
hoe heb je dat nou weer gedaan, of heeft hij mischien de verkeerde verdoving gebruikt
[Dit bericht is gewijzigd door sassa op 19-04-2003 23:10]
quote:idd
Op zaterdag 19 april 2003 23:07 schreef jurn het volgende:[..]
:):):):):)
hoe heb je dat nou weer gedaan, of heeft hij mischien de verkeerde verdoving gebruikt
Ik heb ook een keer zoveel verdoving gehad dat toen ik in de wachtkamer moest wachten, ik in slaap ben gevallen, mischien hadden ze me zoveel gegeven, omdat mijn hele lichaam trilde, en ik bijna van m'n stokkie ging
quote:toen je wakker werd was alles voorbij, mooi toch?
Op zaterdag 19 april 2003 23:09 schreef sassa het volgende:[..]
nee, ik was nog een kleine sassa en was moe en die lamp scheen behoorlijk in mn gezicht.. nouja en toen sliep ik
![]()
quote:Ja, oh, ja. Die assistentes, heerlijk. Jammer genoeg ben ik gestoord en denk ik dat ze zo tegen me aan zitten te leunen, omdat ze me leuk en aardig vinden. Het komt op zo'n moment niet in mij op, dat ze hun werk doen.
Op zaterdag 19 april 2003 23:09 schreef ChimeraOffline het volgende:
Open, kan ik die (mooie jonge) vrouw een beetje aan staren, terwijl ze aan het wroeten is in me gebit
quote:dan heb je echt een stomme tandarts! dat zijn ze zelfs verplicht! lekker heeft ie een vorige patient lekker zitten boren en wroeten, en gaat hij daarna in jouw bek zitten malen....
Op zaterdag 19 april 2003 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Open.Mijn tandarts heeft trouwens nooit handschoenen aan als die in je m'n mond zit te wroeten
. Dat vind ik zo goor!
kan je zelfs nog dingen van oplopen yukkie
quote:nah ik ben niet bang voor de tandarts ofzo
Op zaterdag 19 april 2003 23:11 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
toen je wakker werd was alles voorbij, mooi toch?
maar mn moeder stond erbij en toen was het *pats* wakkerblijven jij!
eehheehh sorry
heb ook wel ns dichtgeklapt toen er 2 vingers binnen waren "tja, ze deed me zón pijn he "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |