Maar voor diegene, die voor de lust gaan,kan ik beter een club of een hoertje met eigen onderdak, of iemand die achter het raam staat. Mede omdat deze prostituees ingeschreven staan bij de fiscus en dus voldoen aan de wetten. 1 van deze wette zijn mede omschreven dan ze maandelijks een controle moeten doen bij de arts. Hygiene controle etc. etc. etc.
quote:Je herkend ze aan een witte neus,kapotte aders en zwarte vlekken op de rug...
Op zaterdag 19 april 2003 21:47 schreef ArmaniMania het volgende:
BHFH als je echt droog staat of wat dan ook wat je reden is voor deze post? Ik denk persoonlijk dat je droog staat, maar goed ik ook wel eens, alleen met dat verschil ik zou nooit naar een prostituee gaan ik wil sex waar liefde bij komt kijken.Maar voor diegene, die voor de lust gaan,kan ik beter een club of een hoertje met eigen onderdak, of iemand die achter het raam staat. Mede omdat deze prostituees ingeschreven staan bij de fiscus en dus voldoen aan de wetten. 1 van deze wette zijn mede omschreven dan ze maandelijks een controle moeten doen bij de arts. Hygiene controle etc. etc. etc.
Sonnie verwacht knietje in de ballen.
quote:Je bedoelt toch niet Kanaleneiland in het Utrechtse stadje U.?
Op vrijdag 25 april 2003 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hier in kanaleneiland heb ik er nu handigheid in gekregen, een strakke broek en een handtas is bijn 100% een hoer. In dat grote winkelcentrum lopen ze bij bosjes. Ze lopen er wel erg geil bij allemaal..
Maar goed, volgens mij zijn daar geen hoeren, maar studenten van de MTRO en MEAO
quote:Aan de hoofddoek.
Op zaterdag 19 april 2003 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe herken je een prostituee op straat?
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 25-04-2003 12:02]
Thanx dude ik zal alweer te wachten om een leuke spuithoeren topic van jou stijl. Echt toppertje en ik meen het.
quote:Het gros van de dames die ik in dat grote winkelcentrum zag lopen was duidelijk prostituee. Ik zag veel goud, ,snollerige kleden, make up.. Het kunnen ook dames van school zijn geweest die wat bijverdienen in de prostitutie wat voor een veel scholieren een makkelijke en logische stap is natuurlijk. Zeker met een hoerenbuurt om de hoek.
Op vrijdag 25 april 2003 11:48 schreef thumper het volgende:[..]
Je bedoelt toch niet Kanaleneiland in het Utrechtse stadje U.?
Kom op dude, daar wil je toch niet rondlopen???Maar goed, volgens mij zijn daar geen hoeren, maar studenten van de MTRO en MEAO
Ik wist werkelijk niet dat er ZOVEEL hoeren waren in Nederland
quote:Het gros van de meiden die je ziet lopen??? Dat winkelcentrum moet ik ook zien!
Op vrijdag 25 april 2003 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het gros van de dames die ik in dat grote winkelcentrum zag lopen was duidelijk prostituee. Ik zag veel goud, ,snollerige kleden, make up.. Het kunnen ook dames van school zijn geweest die wat bijverdienen in de prostitutie wat voor een veel scholieren een makkelijke en logische stap is natuurlijk. Zeker met een hoerenbuurt om de hoek.
quote:Volgens mij komen ze uit het Fok tietjes en kontjush topic....
Op zaterdag 19 april 2003 20:00 schreef NiMPhoenix het volgende:[..]
Subtiel dude hahahha!
Maar inderdaad dat wil ik ook wel es weten
quote:Had je toch gelijk je boodschappen er weer uit gehad......
Op zaterdag 19 april 2003 18:43 schreef Aventura het volgende:
Is weinig over te zeggen. Van de week liep ik met een volle boodschappentas over straat, komt er zon gast in een poenige bak naast me rijden, en vroeg me of ik wat te doen had en zo nee, of ik met hem 'een eindje wou gaan rijen'.
quote:Nederlandse prosti's herken je aan hun poolse, roemeense of surinaamse accent
Dat vroeg ik me af, in het buitenland vaak aan de handtas of kleden. In Nederland kun je op die gronden welhaast elke meid tot prostituee rekenen, maar dat wil hier nog niet zeggen dat zo'n meid voor een paar euro's meegaat. Mijn vraag dus: zijn er in Nerland ook kenmerken waarop je kunt zeggen ofwel een meid ja, dan nee een prosti is?
quote:BHFH, herken je je eigen moeder niet?
Dat vroeg ik me af, in het buitenland vaak aan de handtas of kleden. In Nederland kun je op die gronden welhaast elke meid tot prostituee rekenen, maar dat wil hier nog niet zeggen dat zo'n meid voor een paar euro's meegaat. Mijn vraag dus: zijn er in Nerland ook kenmerken waarop je kunt zeggen ofwel een meid ja, dan nee een prosti is?
dit was zeker net over het randje...
quote:Kanaleneiland winkelcentrum
Op vrijdag 25 april 2003 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hier in kanaleneiland heb ik er nu handigheid in gekregen, een strakke broek en een handtas is bijn 100% een hoer. In dat grote winkelcentrum lopen ze bij bosjes. Ze lopen er wel erg geil bij allemaal..
en de rest mag je zelf invullen wat er verder gebeurde
quote:Ik ben verbaasd dat je nog in staat bent om dit berichtje te tikken
Op zaterdag 26 april 2003 02:03 schreef armageddon1981 het volgende:
ik riep: hey ben jij een hoertje en is dat je pooier?.en de rest mag je zelf invullen wat er verder gebeurde
quote:Meen jij nou eigenlijk wel alles wat je zegt??
Op vrijdag 25 april 2003 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het gros van de dames die ik in dat grote winkelcentrum zag lopen was duidelijk prostituee. Ik zag veel goud, ,snollerige kleden, make up.. Het kunnen ook dames van school zijn geweest die wat bijverdienen in de prostitutie wat voor een veel scholieren een makkelijke en logische stap is natuurlijk. Zeker met een hoerenbuurt om de hoek.
Ik denk dat je prostituees herkent aan het feit dat ze voor jou weglopen, zelfs als je met geld wappert!
A: Bij een straathoer, is het makkelijker dan bij een stoephoer.
simpel toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |