abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_679722
Vond Beau een beetje te aardig, had juist wel een beetje door mogen vragen soms. Maar ik denk aan de andere kant dat de bewoners als volleerde BNners, al niet meer het achterste van hun tong laten zien.
Hieke vond ik vandaag de leukste, ze heeft eindelijk de kans genomen om haar gedrag een beetje recht te zetten. Fahrid werd elke keer in één adem met Indy genoemd, en ze gaf ook toe dat nadat ze de beelden had gezien , zijzelf niet zo rustig gereageerd zou hebben als Fahrid, in een omgekeerde situatie.

Persoonlijk is dit precies wat ik even van haar wilde horen.(ja sorry, dat heb ik dan weer )
Ik ga in de AH wél even in de playboy kijken,is vast mooi!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 23 januari 2001 @ 00:02:06 #52
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_679733
quote:
Op 22 januari 2001 23:52 schreef zmoona het volgende:

Fewdi deed al niks, wil niks en zal ook wel niet zoveel gaan doen (na de door zeker niet door hem zelf betaalde skivakantie). Ik ben blond en ik wil niks! (afgezien van een beetje karten met 'de BN'ers' -wie?-).


En wat is er mis met blond? Beginnen die flauwe blondgrappen hier nu ook al?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_679747
quote:
Op 23 januari 2001 00:02 schreef Larissa het volgende:
En wat is er mis met blond? Beginnen die flauwe blondgrappen hier nu ook al?
Beginnen?
is een relatief begrip
  dinsdag 23 januari 2001 @ 00:22:17 #54
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_679789
quote:
Op 23 januari 2001 00:07 schreef zmoona het volgende:
Beginnen?
Wat ik zeg, begin jij nu ook al? Het was namelijk het EERSTE bericht dat je op een Fok-forum plaatste
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_679834
quote:
Op 23 januari 2001 00:22 schreef Larissa het volgende:
Wat ik zeg, begin jij nu ook al? Het was namelijk het EERSTE bericht dat je op een Fok-forum plaatste
Oeps, ben ik soms blond? srr
is een relatief begrip
  dinsdag 23 januari 2001 @ 01:24:06 #56
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_680009
quote:
Op 22 januari 2001 23:52 schreef zmoona het volgende:
Fewdi deed al niks, wil niks en zal ook wel niet zoveel gaan doen (na de door zeker niet door hem zelf betaalde skivakantie). Ik ben blond en ik wil niks! (afgezien van een beetje karten met 'de BN'ers' -wie?-).
Ferdi werkte hiervoor in een sportzaak en als serveerder.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 11:54:49 #57
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_681199
Hoezo voelde Furby nix meer voor Hieke. Toen hieke aan kwam zetten met haar warme choco, wist de dude niet hoe hij moest kijken en hield het maar een beetje op blikken ontwijken. Lijkt me ook leuk om te zien als je net een relatie met die surfmast bent begonnen. "ja ik heb wel een soort van relatie, filmpje, uiteten enzo." Nee dan wordt je echt serieus genomen ipv serieusgenomen.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 23 januari 2001 @ 12:16:18 #58
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_681317
quote:
Op 23 januari 2001 11:54 schreef Da hopman het volgende:
Hoezo voelde Furby nix meer voor Hieke. Toen hieke aan kwam zetten met haar warme choco, wist de dude niet hoe hij moest kijken en hield het maar een beetje op blikken ontwijken. Lijkt me ook leuk om te zien als je net een relatie met die surfmast bent begonnen. "ja ik heb wel een soort van relatie, filmpje, uiteten enzo." Nee dan wordt je echt serieus genomen ipv serieusgenomen.
Hij heeft toch niet gezegd dat hij helemaal niks meer voelde maar dat de gevoelens buiten het huis anders zijn dan in het huis.
Denk maar aan Bart en Sabine van vorig jaar.

Ik vond Ferdi en Hieke het meest duidelijk en open overkomen. Hieke trok zelfs het boetekleed aan. Ze liet wel merken dat ze toch wel wat geschrokken was van haar gedrag. Ik denk dat het voor beide ook beter is als ze elkaar niet te veel zien. Je moet de kat niet op het spek binden.

pi_681366
Ik heb toch ook wel een beetje het idee dat Hieke d'r flink van langs gekregen heeft van haar thuisfront en daardoor maar alle banden met Ferdi heeft verbroken....

... het is maar een theorie natuurlijk, maar ik vond het wel opvallend dat ze elkaar helemaal niet gesproken sindsdien, vind ik nogal ongeloofwaardig eerlijk gezegd!

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 12:57:49 #60
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_681473
quote:
Op 23 januari 2001 12:16 schreef marky het volgende:
Ik vond Ferdi en Hieke het meest duidelijk en open overkomen. Hieke trok zelfs het boetekleed aan. Ze liet wel merken dat ze toch wel wat geschrokken was van haar gedrag. Ik denk dat het voor beide ook beter is als ze elkaar niet te veel zien. Je moet de kat niet op het spek binden.
Maar een telefoontje af en toe kan toch geen kwaad?
Ze waren zulke "goede maatjes". Nou, als dat inderdaad zo was hadden ze toch wel wat meer contact kunnen houden, zoiets hoeft een relatie toch niet in gevaar te brengen!
Bovendien vond ik Hieke een beetje naief in Big Brother, ze had aanvankelijk niet eens door dat Ferrrdie verliefd was, dat moest haar eerst verteld worden. Vanaf dat moment ging ze ook op haar gedrag letten. Eigenlijk niet veel op haar aan te merken dus.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 13:05:53 #61
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_681507
Misschien komt er vanaf nu wel weer wat contact.

Ik heb overigens het idee dat alleen Ferdi en Georgie en Kim contact zullen blijven houden. Ik heb het idee dat de rest het allemaal best vind.

Ik weet niet hoe het met de vorige groep is.
Op vallend is wel dat Bart ervoor gekozen heeft om met Ferdi en Georgie een kartteam te vormen. Hij had natuurlijk ook voor Maurice en Martin kunnen kiezen.

  maandag 5 februari 2001 @ 13:30:34 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_721065
Hopperdepop ik geef het een schop!!

Vanavond weer een "Hoe is het nu met"

pi_722140
En da's dan ook meteen de laatste aflevering, neem ik aan?
Volgens mij hebben we dan alle bewoners die gaan komen dan wel gehad.
Ik zie ze trouwens bijna niet meer langskomen op tv.
Blijft het dan toch bij lintjesknippen...
pi_722426
!@#$%
alles gemist
en niet opgenomen
ik zie net de aftiteling, kan iemand me bijpraten?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_722434
Kan iemand mij ook bijpraten??
  maandag 5 februari 2001 @ 22:24:12 #66
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_722455
Was de vorige uitzending triest dan wat deze, op ED na dan, wel het toppunt van triest.

Ed was lekker aan het lullen over niets duurde te kort.

Weer veel te veel bewoners in een te korte uitzending. Dit keer iets te veel nietzeggende racerij met Robin maar geen nieuws. hij gaat zijn "hard body" exploiteren. Nu maar hopen dat hij er harde munt uit kan slaan. Laat die jongen niet te veel praten komt dan niet veel uit.

Dees heeft het dus ECHT met Martin. Wat wordt dat kind toch razend snel verliefd. Verder heeft ze helemaal niks te melden.

Heeeeeel weinig Darius (gelukkig) Perzische mediamagnaat bla bla bla
Michael Bolton bla bla bla.

Annet heeft ineens veel meer haar (Deesje trouwens ook) en wil nog een keer weer in GTST. Verder allemaal leuke dingetjes.

Koos verontschuldigde zich tegenover Annet voor zijn uitspraken over haar kleding en uiterlijk. Hij had thuis te horen gekregen dat hij dat helemaal fout had. Verder ook geen bijzondere dingen. Hij had het leuke gehad bij Jensen.

Beau: Dit was dan echt het einde maar niet getreurd voor je het weet begint BB3.
Wat volgens mij wel duidelijk maakt dat BB 3 zeker komt.

  maandag 5 februari 2001 @ 22:24:25 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_722457
Ed, Darius, Robin, Desiree, Koos en Annet waren aan de beurt dit keer.

Het programma was niet echt spectaculair te noemen, maar ik heb dan ook met 1 oog gekeken. Heb het wel op video; dus als er echt behoefte is wil ik er nog wel een verslagje van maken.

Darius is nog bezig met zijn carriere. Goede contacten in Amerika. Binnenkort komt zijn nieuwe nummer uit; hij kweelde het refrein even.

Met Desiree gaat het goed; ze heeft inmiddels wat met Martin, die kwam ook nog even in beeld.

Met Annet gaat het ook goed; ze solliciteerde nog even naar een rolletje in wat dan ook. Vertelde van de extensions.

Koos was er; inclusief nieuwe truck.
Robin en Beau gingen racen op Zandvoort; Beau in die hoerensloep en Robin in zijn Golfje GTI. Robin gaat misschien weer iets in de sport doen.

Ed was in het begin van de aflevering; blufde dat hij zoveel interviews heeft; en aan BB verschillende schnabbels heeft overgehouden.

Dit was de laatste aflevering.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 05-02-2001 22:25]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_722467
Bedankt Marky en Sanne!

(NB. Ik heb dus niets gemist? )

pi_722473
Omdat ik nooit op andere fora kom durf ik hier de vraag hier wel te stellen.

Heeft iemand ooit nog wel eens iets van de Bussers gehoord of gezien.

Zelf moest ik lang spitten in mijn geheugen om te achterhalen wie er nu ook al weer gewonnen had. Tante Hans dus.

  maandag 5 februari 2001 @ 22:49:05 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_722538
quote:
Op 05 februari 2001 22:30 schreef Coos het volgende:
Omdat ik nooit op andere fora kom durf ik hier de vraag hier wel te stellen.

Heeft iemand ooit nog wel eens iets van de Bussers gehoord of gezien.

Zelf moest ik lang spitten in mijn geheugen om te achterhalen wie er nu ook al weer gewonnen had. Tante Hans dus.


euh......nee
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2001 @ 22:58:07 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_722565
Ik heb tante Hans laatst nog wel ergens gezien, maar weet niet meer in welk programma.

Sanne, bewaar 'm ff, ik wil de uitzending toch nog wel graag even zien laterrrr.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 5 februari 2001 @ 22:59:49 #72
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_722568
quote:
Op 05 februari 2001 22:30 schreef Coos het volgende:
Heeft iemand ooit nog wel eens iets van de Bussers gehoord of gezien.
Kijk eens op de site van R@b. debus.mediahits.nl
Of anders in www.fokforum.nl/listtopics/24 Daar staat wat ouder nieuws.
En in www.fokforum.nl/showtopic/30798 de laatste nieuwtjes (niet zo veel dus).
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_722585
Hahahaha, die Annet
Toen Beau zei dat hij met Koos naar buiten ging en dat zij daar moest blijven zij ze nog zo leuk:
Het is hier wel gezellig!
HAHAHAHA, als ik het goed zag zat er niemand behalve Beau, Koos en Annet!!!

Dan is het bij mij op de wc gezelliger!

pi_722602
Nou.. Tink zou best een babbeltje willen maken met Beau en Koos

Ook met Ed..

pi_722942
Dank je larissa.

Op de site van R@B kijk ik al meer dan een jaar regelmatig uit gewoonte.

Ik bedoel echter op TV in Nederland. Bij de publieken of de commerciëlen, ik heb ze nergens gezien.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')