quote:Zeker weten.
Op maandag 21 april 2003 12:34 schreef HeyFreak het volgende:
SBS 6 is een rioolzender van de grootste orde en mag voor mijn part op zwart.
quote:mooi dat hij zijn bek opentrekt, maar als er geen zinnig woord uit komt dan heb je er ook niets aan wel?
Op maandag 21 april 2003 12:38 schreef -Raikane- het volgende:
Heb de aflevering helaas niet gezien, maar ik ben blij dat er tenminste 1 "journalist" rondloopt in Nederland die tenminste zijn bek opentrekt.
Beter 100 Willibrords dan 1 Paul Witteman of Ferry Mingelen.
quote:Verder gaat het wel goed met je?
Heb de aflevering helaas niet gezien, maar ik ben blij dat er tenminste 1 "journalist" rondloopt in Nederland die tenminste zijn bek opentrekt.
quote:Leg me dan eens uit wat voor nut dit gehad heeft.
Wat is hiermee boven water gekomen, dat iedereen moet weten, behalve dat Frequin een volslagen doorgeslagen simpelmans is (maar dat wisten we al)?
quote:
quote:Neanderthaler.
En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.
quote:heb ik niet gezien....helaas
Op maandag 21 april 2003 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Herinneren jullie Frequin nog tijdens de Puttense moord op Christel Ambrosius. Kwam mijnheer doodleuk naar het huis van de ouders. Kwam die broer met een bijl naar buiten en sprinte op Frequin af die ook nog eens uitgleed in de sneeuw.En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.
quote:Was dat bij die zaak? Dan zal Willibrord het wel leuk hebben gevonden toen die twee werden vrijgesproken
Herinneren jullie Frequin nog tijdens de Puttense moord op Christel Ambrosius. Kwam mijnheer doodleuk naar het huis van de ouders. Kwam die broer met een bijl naar buiten en sprinte op Frequin af die ook nog eens uitgleed in de sneeuw.
quote:Zonder twijfel!
En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.
quote:Daarbij moet ik aantekenen dat die Bas Ambrosius zo gek is als een deur.
Op maandag 21 april 2003 13:34 schreef Cheiron het volgende:Zonder twijfel!
quote:
http://www.peterrdevries.nl/tekst/textcolumnpeter040.htmFragment van een column van Peter R.
Op zondag 4 juni 2001 kijkt Herman Dubois, een van de veroordeelden in de Puttense moordzaak, op de Ermelose hei naar een show van miniatuur vliegtuigjes. Hij zit zelf op de motorkap van zijn auto, terwijl zijn vrouw Anja en zijn zoon in de auto zitten. Honderd meter verderop staat een Hanomag-bestelbus. De bestuurder observeert Dubois en zijn gezin een poosje, die dat overigens zelf niet echt in de gaten hebben. Even later vliegt Dubois door de lucht: zijn stilstaande auto is geramd door de Hanomag-bestelbus, die er meteen met grote snelheid vandoor gaat. Als door een wonder raakt niemand gewond. De oude auto van Herman is total loss. In een flits heeft Anja Dubois nu de doorrijdende bestuurder herkend: het is Bas Ambrosius, de broer van de in 1994 vermoorde Christel Ambrosius. Getuigen verklaren dat zij de stellige indruk hebben dat Bas Ambrosius doelgericht op de auto van Dubois is afgereden. Bekend is van hem dat hij de 'Twee van Putten' zonder een spoor van twijfel als de daders van de moord op zijn zus ziet en niet kan verkroppen dat daar al jarenlang vraagtekens bij worden gezet. Eerder is hij Willibrord Frequin al eens met een bijl te lijf gegaan.
quote:Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij
Op maandag 21 april 2003 00:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het zijn toch gevaarlijke spelletjes die Willibrord speelt, door onschuldige personen in verband met de moord te brengen.
Het positieve wat er sowieso aan zit is dat Volkert van de Graaf zich hierdoor vast nog wel wat kloteriger voelt.
quote:Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
Op maandag 21 april 2003 13:53 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij
quote:grappig
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:En dat is nog moderator ook
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:Bij zo een opmerking van jou is zijn opmerking meer dan gerechtvaardigd, mod of niet!
Op maandag 21 april 2003 14:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
En dat is nog moderator ook
quote:We zullen maar niet over jou ouders beginnen.
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:Iedereen zit te wachten tot ie een keer in elkaar word gerost
Op zondag 20 april 2003 22:43 schreef keeper het volgende:[..]
Ik wel. Kijk eens hoeveel mensen er kijken.
quote:Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
Op maandag 21 april 2003 14:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
En dat is nog moderator ook
quote:En een blauwe naam
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
quote:Ik heb voor minder een ban gehad. Dus ga je gang zou ik zeggen...
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |