abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:31:11 #176
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_9873020
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

Ik denk dat je doodschieten van de premier daar gevoegelijk onder kunt plaatsen.

Wetteksten zijn niet mijn beste kant, maar ik weet wel dat ik mijn info heb van TV, toen er na het vonnis een rechtsexpert bij 2Vandaag aan het word was die vertelde wat ik zojuist ongeveer getikt had.

Voorlopig ga ik nog maar even van zijn kennis uit en ga ervan uit dat het de MP dus wel degelijk een zelfde situatie had opgeleverd als met Fortuyn nu.

»» Democracy is so overrated »»
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:31:14 #177
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_9873021
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Nee hoor:

WvS, Titel 1:

Art. 95a.

Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de raad van ministers uiteenjaagt, tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, een lid uit die vergadering verwijdert of opzettelijk een lid verhindert die vergadering bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Ik denk dat je doodschieten van de premier daar gevoegelijk onder kunt plaatsen.

Reageer je hier nog op?

Lezen, Jan Doedel! De wet geeft voor een moord op een burger de keuze tussen tijdelijke OF levenslange gevangenisstraf. ZOALS BIJ HET STAATSHOOFD OOK. Er wordt GEEN onderscheid gemaakt tussen enkelvoudige of meervoudige moorden! Levenslang is WEL DEGELIJK een optie!

quote:
Artikel 289
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het
leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met
levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste
twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

[Dit bericht is gewijzigd door Robert_Jensen op 19-04-2003 00:32]

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:31:24 #178
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9873024
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:30 schreef Robert_Jensen het volgende:
Je was er weer eens niet bij he?
Wat maakt dat uit? Ga er eens inhoudelijk op in...
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:32:54 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_9873053
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:30 schreef milagro het volgende:
Nu ja..ik woon er slechts en zag de bekenden koppen die je ook na een verloren voetbal match ziet bijvoorbeeld..of bij iedere demonstratie, waarbij de ME op de been is uit voorzorg.

De gasten die van alles in de fik staken en dingen vernielden waren hoofdzakelijk dat soort gasten.
Maar goed, ik ben hypocriet natuurlijk.

Ik zeg niet dat het geen hooligans zijn, maar je kunt ook niet zeggen dat Fortuyn hen niet aantrok.
quote:
hypocriet is het om te stellen dat die lieden in die B&W uitzending de doorsnee LPF aanhanger waren of te stellen dat de LPF dát soort lieden per definitie aantrekt.
Hmm dat is iets voor sociologisch onderzoek, ik denk dat je dat met een redelijke zekerheid nog wel kunt stellen. Je kunt niet stellen (wat ik denk dat je bedoelt) dat de LPF stemmende populatie alleen uit hooligans bestaat, natuurlijk niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9873072
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:29 schreef Farzin het volgende:

En ik ben gèèn aanhanger van Volkert van der G.

farzin je bent nog een vuile leugenaar ook, ik heb vaak genoeg posts gezien van jouw waarin je volkert verdedigt en uitlegt waarom je zijn motief zo enorm bewonderd
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:34:56 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_9873084
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:31 schreef Robert_Jensen het volgende:
Levenslang is WEL DEGELIJK een optie!
Yep, vandaar de eis van het OM en het hoger beroep. Maar in de praktijk wordt nooit iemand tot levenslang veroordeeld voor moord, dus het zou vreemd zijn dat nu wel te doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9873089
Ach, het enige verschil tussen LPF-stemmers en CDA-stemmers is dat CDA-stemmers een pak dragen en al 60 jaar hetzelfde stemmen.

Ze mogen van mij allemaal op de brandstapel.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 19-04-2003 00:35]

pi_9873093
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Er waren ook diverse interviews op TV die avond, met mensen die daar stonden. Het waren echt niet alleen hooligans, maar ook "gewone" burgers die een volksgericht wilden, en politici wilden zien hangen. "Melkert moordenaar !", misschien herken je het nog.

Dat zijn verbale emotionele uitlatingen, geen rellen!!
Die gasten liepen alleen maar heen en weer, te schreeuwen ja..ze waren over de rooie..
Ik heb alleen maar zitten janken, zij uitten dat zo..niet mooi, niet netjes, maar for God's sake!

Ik weet dat jij graag dat als de LPF-er ziet, gelly..
maar ik heb ook LPF gestemd, ben hoger opgeleid, kom uit een goed milieu, en zo zijn er velen onder de LPF's , maar ja het is natuurlijk dankbaarder om het wat "volksere'' deel van de aanhang te tonen, keer op keer.. en daarmee je gelijk aan te tonen..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:35:23 #184
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9873095
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:32 schreef speknek het volgende:

Hmm dat is iets voor sociologisch onderzoek, ik denk dat je dat met een redelijke zekerheid nog wel kunt stellen. Je kunt niet stellen (wat ik denk dat je bedoelt) dat de LPF stemmende populatie alleen uit hooligans bestaat, natuurlijk niet.

Toevallig een aantal maanden geleden een college hierover gevolgd van docent die hier onderzoek naar had gedaan, en de conclusie was dat dat wel meeviel. LPF had net iets meer lager opgeleide kiezers, maar het verschilde eigenlijk maar erg weinig met de doorsnee verdeling.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:35:31 #185
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9873100
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:35 schreef zodiakk het volgende:
Ach, het enige verschil tussen LPF-stemmers en CDA-stemmers is dat CDA-stemmers een pak dragen en al 60 jaar hetzelfde stemmen.

.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:35:52 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_9873106
quote:

.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:36:34 #187
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9873116
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:34 schreef eerriikk het volgende:
farzin je bent nog een vuile leugenaar ook, ik heb vaak genoeg posts gezien van jouw waarin je volkert verdedigt en uitlegt waarom je zijn motief zo enorm bewonderd
Ik verdedig Volkert van der G. niet, hoor. Als iemand over Bush zou zeggen dat hij dood moet, zou ik ook zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Ik bewonder de motieven van Volkert van der G. (het redden van Nederland) wèl, maar dat betekent niet dat ik hem persoonlijk bewonder. Wat hij heeft gedaan was erg verkeerd, maar zijn motieven niet.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:36:42 #188
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_9873119
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:35 schreef milagro het volgende:

Ik weet dat jij graag dat als de LPF-er ziet, gelly..
maar ik heb ook LPF gestemd, ben hoger opgeleid, kom uit een goed milieu,

Oeh, maar dat kan niet volgens Martin.
Je moet aso en uit een achterbuurt in R'dam of Den Haag komen, want 'Fortuyn trok dat soort mensen aan'.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_9873123
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:31 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Er stemden trouwens genoeg buitenlanders op LPF vanwege het strenge asielbeleid in hun programma.

dat wou ik zeggen.
Men zei zoiets als dat blanke mannen van 40 en 50 jaar stemde op Pim in Rotterdam.
Ach iemand met een beetje demografische kennis doet dat af als lariekoek.
Zelfs als alle blanke in Rotterdam op Pim stemde klopte het nog niet.
Hoe had echt veel zwart gekleurde stemmers. Ere waren ook dikwijls interviews van Pim op straat die met de buitenlanders praatte en hem zo vonden, de camera's gingen toen uit want dat was niet het beeld wat de L media van Pim wou maken
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:36:54 #190
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_9873126
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep, vandaar de eis van het OM en het hoger beroep. Maar in de praktijk wordt nooit iemand tot levenslang veroordeeld voor moord, dus het zou vreemd zijn dat nu wel te doen.

Hij is toch voor meer punten veroordeeld als alleen de moord met voorbedachte raden? Of ben ik nu in de war
»» Democracy is so overrated »»
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:37:31 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_9873139
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toevallig een aantal maanden geleden een college hierover gevolgd van docent die hier onderzoek naar had gedaan, en de conclusie was dat dat wel meeviel. LPF had net iets meer lager opgeleide kiezers, maar het verschilde eigenlijk maar erg weinig met de doorsnee verdeling.
Ja maar het ging mij hier niet om het gemiddelde, maar of de LPF per definitie een bepaald slag mens aantrok. (sensatiezoekende groepsdieren, om het plakkertje te plakken)
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:37:32 #192
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9873140
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Maar wel een erg hoog gehalte aan foute dassen, snorren, leren jasjes en andere jofele typetjes.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:37:36 #193
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9873141
quote:
Aldus Stalin's oordeel over alle niet-communisten.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:37:49 #194
35363 Nawijnschenk
Rechts heeft voorrang!
pi_9873147
Als die groep LPF'ers waar jij het over hebt model staan voor alle LPF'ers dan mag ik ook zeggen dat Volkert model staat voor alle linkse mensen
[url=http://web.planet.nl/news/achterhetnet/ondertussen/flash/300802_ondertussen.swf]Nawijn komt zonneschijn![/url][br][br]Never get in a discussion with Farzin, he will bring you down to his level, and beat you with experience
pi_9873155
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:37 schreef thetruth het volgende:
Aldus Stalin's oordeel over alle niet-communisten.
Nee bij stalin was het siberie
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9873161
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:36 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ik verdedig Volkert van der G. niet, hoor. Als iemand over Bush zou zeggen dat hij dood moet, zou ik ook zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Ik bewonder de motieven van Volkert van der G. (het redden van Nederland) wèl, maar dat betekent niet dat ik hem persoonlijk bewonder. Wat hij heeft gedaan was erg verkeerd, maar zijn motieven niet.

En ik vind jou een klootzak, en het liefst zeik ik je hele familie onder. Maar persoonlijk haat ik je niet, hoor .

Zo werkt het natuurlijk niet Farzin.

Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9873164
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:34 schreef eerriikk het volgende:

[..]

Beetje foute redenatie. Ik bewonder Fortuyn ook om wat hij heeft los kunnen maken in de samenleving etc etc. Maar ik was alles behalve een aanhanger van PF.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:38:53 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_9873166
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:36 schreef useroid het volgende:
de camera's gingen toen uit want dat was niet het beeld wat de L media van Pim wou maken
Enne, hoe weet jij dat?
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:39:09 #199
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9873171
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja maar het ging mij hier niet om het gemiddelde, maar of de LPF per definitie een bepaald slag mens aantrok. (sensatiezoekende groepsdieren, om het plakkertje te plakken)

Ik denk dat die elke nieuwe partij wel opzoeken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 19 april 2003 @ 00:39:10 #200
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_9873172
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 00:36 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ik verdedig Milosevic niet, hoor. Als iemand over Bush zou zeggen dat hij dood moet, zou ik ook zeggen dat ik daar niet van gediend ben. Ik bewonder de motieven van Milosevic. (het redden van Servie) wèl, maar dat betekent niet dat ik hem persoonlijk bewonder. Wat hij heeft gedaan was erg verkeerd, maar zijn motieven niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')