quote:ja, ik weet het, ik wil even een paar plaatjes uploaden, maar cuteftp wil niet meer. Had nog wel zo'n leuke vraag!
Op zaterdag 19 april 2003 13:29 schreef MasterWouter het volgende:
doe nu dan maar ff wat chapter selections, linken naar andere plaatjes maakt de vraag ook zo makkelijk:
goed, chapters:
4. A Pleasant Fiction
11. Battle in Chains
22. I'm an Entertainer
23. Busy little Bee
Ik ga ff boodschapjes doen, ben terug in 30 min!
Dat pleasant little fiction stukje is wanneer de keizer met zijn dochter praat in die tent en hij zegt, let's pretend i'm a good father and you are a loving daughter en dan zegt zij dat pleasant little fiction gedeelte....
En dan dat busy little bee stukje, wanneer Commodus achter het verraad van zijn zuster is gekomen, dmv zijn neefje....en het dan laat blijken wat hij allemaal te weten is gekomen....en dan zegt hij dat ze busy zijn geweest als little bees.....
quote:Jep, still here, het bleef alleen zo lang stil dat ik maar ff wat anders was gaan doen. Maar Gladiator was inderdaad goed
Op zaterdag 19 april 2003 15:10 schreef Sheridana het volgende:
Maarten?
Maar ff iets anders: Khalein, hoe weet je mijn achternaam? Ik neem aan dat je niet voor niets paashaas zegt, toch?
quote:Het zou kunnen dat hij je avatar heeft gezien.
Op zaterdag 19 april 2003 15:30 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Jep, still here, het bleef alleen zo lang stil dat ik maar ff wat anders was gaan doen. Maar Gladiator was inderdaad goed
, netjes!
Maar ff iets anders: Khalein, hoe weet je mijn achternaam? Ik neem aan dat je niet voor niets paashaas zegt, toch?
Nee, ik zei het gewoon op basis van je icoon, je ondertitel en het feit dat het pasen is enzo...
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 15:32 schreef victorinox het volgende:[..]
Het zou kunnen dat hij je avatar heeft gezien.
haha, lekker stom, isericoontje! Gebruik hem al sinds het begin dus dacht daar helemaal niet meer aan. Verder is alles goed hoor ![]()
Nee, achternaam is geen paashaas, gelukkig niet zeg, maar je was wel warm, en vroeger ben ik er heel vaak mee gepest
, met kerst moest ik het ook altijd ontgelden
I think {b]regisseur[/b] did a fantastic job in creating a movie that still plays on my mind to this day; Frightening, disturbing in its own way and that great feeling of immence satisfaction when thewezen is finally burned up in the ships' engines are still there with me. Sure, it's a little bit Hollywood (good [apparently] triumphs over evil) but that's the beauty of it all. I think this is one of the finest casts assembled and each adds something very special to this great film.
wel makkelijk denk ik...
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 16:00 schreef Khalein het volgende:
5 minutes? Well, isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!!!
![]()
quote:=
Op zaterdag 19 april 2003 16:10 schreef Duckman het volgende:
Alien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |