Hij had hem afgeschoren en verkocht voor het goede doel bij het Belgische glazen huis op Studio Brussel (de tegenhanger van serious request in Belgie).quote:Op maandag 26 februari 2007 17:56 schreef Ron.666 het volgende:
Gedeeltelijk... Zo veel als eerst, heeft hij niet meer. Leek ook wel meer gestyled te zijn.
Heb je ook een setlist?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef Ron.666 het volgende:
*heel stuk*
Uitverkocht? Leuk! Was ook wel een beetje te verwachten, vorige keer in Breda erg goed en veel belgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Acathla het volgende:
Het concert in Breda is uitverkocht.Heeft er niemand een kaartje over toevallig?
Voor mij de tiende keer, ofzo. Ik tel het iig niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef Acathla het volgende:
Toch een kaartje weten te bemachtigen!![]()
Wordt de 3e keer dat ik de Admiraal zie!
Wanneer treedt hij daar op dan? Dat heb ik even gemist, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Acathla het volgende:
Het concert in Breda is uitverkocht.Heeft er niemand een kaartje over toevallig?
Morgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef Foeske het volgende:
[..]
Wanneer treedt hij daar op dan? Dat heb ik even gemist, jammer genoeg.
en dat was nog maar de eerste toegift!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:04 schreef Acathla het volgende:
Man oh man. Wat een concert van 'den Admiraal'. Het is dat ik mn treintje moest halen, maar echt... hoorde nog net Rags 'n Run tijdens het halen van m'n jas. Wat een gaaf , levendig concert. Qua interactie met het publiek kunnen nog veel bands hiervan leren.
Ik weet het niet meer precies. Er volgde een heftig weekend.quote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef Acathla het volgende:
Welke nummers heeft hij dan nog meer gespeeld Lars?
quote:11 okt 2007 Admiral Freebee
Effenaar (main hall), Eindhoven
14 okt 2007 Admiral Freebee
Oosterpoort (small hall), Groningen
Damn... waarom nou zo'n eind weg... jammerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:19 schreef JH87 het volgende:
Een prachtige sessie in de Juliet op Lowlands, afgelopen weekend.
En de twee nieuwe, nederlandse, concertdata:
[..]
Thanks voor de tip. Daar gaan we misschien nog wel op af!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:19 schreef JH87 het volgende:
Een prachtige sessie in de Juliet op Lowlands, afgelopen weekend.
En de twee nieuwe, nederlandse, concertdata:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |