Telefooncontract moest ik ondertekenen en opsturen óf faxen, nou dan fax ik wel ffies, veel makkelijker en scheelt weer een dag.
Toen een vriendin van mij in Frankrijk zat faxte ik haar ook regelmatig, zo'n handgeschreven ding is veel leuker dan mail en dan ben ik weer te lui om een echte brief te schrijven.
Faxen is leuk
quote:Je groeit er vast nog wel overheen!
Op vrijdag 18 april 2003 18:16 schreef Sjaakman het volgende:
Je zal ook nooit een jong iemand zien faxen. Het zullen altijd "oude" mensen zijn.
(Tenzij een jong iemand de opdracht krijgt om iets te faxen van een "oud" iemand natuurlijk.)
Fax is hier nog veel in gebruik. Hij kan wel gemist worden, maar dan moeten getekende overeenkomsten allemaal per post...
quote:En dat kan aardig wat tijd schelen.. En heej, je kunt ze ook op je PC ontvangen, als bijv. TIFFjes (of zelfs PDFs) laten mailen naar je emailadres.. Das hip, toch ..
Op zaterdag 19 april 2003 11:26 schreef ElisaB het volgende:[..]
Je groeit er vast nog wel overheen!
Fax is hier nog veel in gebruik. Hij kan wel gemist worden, maar dan moeten getekende overeenkomsten allemaal per post...
Hier wordt echt nog regelmatig een fax verstuurd en ontvangen.
quote:Die kan je ook bij mij bestellen hoor
Op zaterdag 19 april 2003 11:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Ook bestellingen bij VIking () gaan altijd per fax.
quote:Hip? Vast wel, maar omdat al het digitale zo makkelijk te manipuleren is, heeft de fax de voorkeur...
Op zaterdag 19 april 2003 11:30 schreef CaPS_ het volgende:[..]
En dat kan aardig wat tijd schelen.. En heej, je kunt ze ook op je PC ontvangen, als bijv. TIFFjes (of zelfs PDFs) laten mailen naar je emailadres.. Das hip, toch ..
Tja dan ben je blij dat er faxen bestaan.
En zolang e-mail nog niet rechtsgeldig is blijft de fax voorlopig nog lang bestaan.
Als je een handgeschreven stukje tekst naar iemand op moet sturen bijv.
Voor mail moet je dan eerst je pc aanzetten en dat stukje overtypen of inscannen.
Dan gaat faxen beter
quote:Onzin, dove mensen kunnen best bellen, zijn speciale telefoons voor.
Op zaterdag 19 april 2003 13:41 schreef lamaris het volgende:
En dat hij niet kan bellen omdat ie doof is.
quote:Samsonic (een leuk muziekblad) gebruikt anders de fax voor een leuke manier van interviewen. Dus zo gedateerd is hetr niet.
Op vrijdag 18 april 2003 17:53 schreef Sjaakman het volgende:
Bel ik net met de KPN mobiel bellen info-lijn, krijg ik, voordat ik het keuzemenu te horen krijg, een teepie te horen waarop een mevrouw het heeft over het ontvangen van informatie over mobiel bellen per fax. "Wilt u informatie per fax ontvangen?"
Faxen is zoooooooooo vorige eeuw.
Fax ook nog dagelijks op m'n werk....
quote:Fax is een telefoongesprek, alleen dan met piepjes
Op vrijdag 18 april 2003 18:10 schreef GizartFRL het volgende:
Wat kost faxen eigenlijk?
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 13:41 schreef lamaris het volgende:
Ik werk bij een ISP.
Krijg ik een mailtje van een klant die aangeeft dat ie zijn e-mail wachtwoord kwijt is.
...
En zo nog meer voorbeelden.
dus uiteindelijk moet je nog steeds betalen..
quote:Nee hoor, ik fax ook weleens en krijg daar ook de opdracht niet voor, gewoon een brief bv naar me GF ofzo (is wel ideaal, die heeft geen inet)
Je zal ook nooit een jong iemand zien faxen. Het zullen altijd "oude" mensen zijn.
(Tenzij een jong iemand de opdracht krijgt om iets te faxen van een "oud" iemand natuurlijk.)
quote:ik fax elke dag
quote:Voor mail ophalen heb je een password nodig, voor versturen niet perse.
Op woensdag 23 april 2003 09:31 schreef Sjaakman het volgende:[..]
![]()
Anyway, als we het toch over leeftijden hebben. Ben 19 en ik gebruik ook zo af en toe nog een fax voor _mijn_ eenmanszaakje. Toegegeven, het is er wel een voor in je PC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |