[Dit bericht is gewijzigd door Shining op 18-04-2003 17:52]
quote:Je bent er dus nog nooit geweest? Weet je wel wat het precies inhoudt dan?
Op vrijdag 18 april 2003 17:23 schreef Shining het volgende:
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs kinky kleding kan kopen voor bv Wasteland of andere kinky feesten? [bEn wat dragen ze daar eigenlijk?[/b] Wie kan mij helpen?
quote:Heb je een linkie...?
Op vrijdag 18 april 2003 17:27 schreef DeWaasheid het volgende:
Don't tell mom in Eindhoven (stratumsedijk of ergens daar in de buurt)
Don't tell mom hebben nog geen internet site geloof ik...
http://www.desires-denhaag.nl/
Wil je wat goedkoper aan spullen komen dan raad ik je aan om een erotische beurs(kamasutra) te bezoeken, ze hebben veel kinky kleding daar en tegen beurs-prijzen, dat kan best heel veel schelen.
Goed passende en goed zittende kinky-kleding is duur.......
dus houdt daar rekening mee....
Er is een dresscode op wasteland......
Lak, leer, latex, rubber, pvc, fetisch, dat is normale kinky-dresscode...
fetish.pagina.nl is ook een leuke link om erachter te komen waar je leuke kleding kan kopen.
site is alleen een beetje wazig: www.subliem.nl
quote:Van de site moeten ze t niet hebben nee, maar de winkel is prima kan ik vertellen
[b]Op zaterdag 19 april 2003 12:49 schreef NemesisDivina het volgende:[/bsite is alleen een beetje wazig: www.subliem.nl
quote:bij jorien thuis
Op vrijdag 18 april 2003 17:23 schreef Shining het volgende:
Weet iemand waar ik en mijn vriendin voor een redelijke prijs kinky kleding kunnen kopen voor bv Wasteland of andere kinky feesten? En wat dragen ze daar eigenlijk? Wie kan ons helpen?
quote:Weet jij een goedkoper adres met zo'n beetje dezelfde collectie en kwaliteit?
Op maandag 21 april 2003 22:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Jezus, ik heb even op die site van Absolutely Danny gekeken, die verkopen dr shit dus echt voor een VEEl te hoge prijs volgens mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |