abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11713698
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ookee naja als je er daar (runner) niet uitkomt dan weet je mn mail adres... 900 euro ligt in je budget dus komt goed
Van 1200 naar 850?

Doe eens slim en pleur dat ding op Marktplaats.

pi_11715480
zat er ook al over te denken jah... mjah heb het eigenlijk niet zo op die dingen, en wou eigenlijk jullie eerst de kans geven
pi_11724550
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 20:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
zat er ook al over te denken jah... mjah heb het eigenlijk niet zo op die dingen, en wou eigenlijk jullie eerst de kans geven
U heeft Mail!
People are like stained-glass windows. They sparkle and shine when the sun is out, but when the darkness sets in, their true beauty is revealed only if there is a light from within.
pi_11740849
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:50 schreef Marquee het volgende:

[..]

U heeft Mail!

Duurt me allemaal veel te lang, als ik de koper een advies mag geven, kopers zijn er niet veel, laat ze niet te lang wachten.

Suc6 met de verkoop!

People are like stained-glass windows. They sparkle and shine when the sun is out, but when the darkness sets in, their true beauty is revealed only if there is a light from within.
pi_11741108
ik heb je gister gebeld !!!! maar toen had je een speedfight 2 op het oog :S:S
  zondag 13 juli 2003 @ 11:53:13 #31
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_11741255
Als je een jaar eerder was geweest had ik m meegenomen voor 900 euro, maar nu vind ik het een duur grapje aangezien ik over 3 maanden al auto/motor mag rijden!

Verder ken ik dat ding natuurlijk niet, maar 900 euro is geen geld ervoor.. (als ie niet afgeragd is iig)

Maar hij is niet meer verzekerd??

... hier geweest te zijn!!!!
pi_11741460
hij is cker niet afgeragd... is gewoon altijd netjes mee gereden enzo.. gewoon van huis naar school en terug,

hij is momenteel niet meer verzekerd omdat ik toch van plan was om er niet meer op te rijden ( voor de kilometers enzo..)

pi_11741916
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik heb je gister gebeld !!!! maar toen had je een speedfight 2 op het oog :S:S
Owww was jij dat Sorry, klopt, ik heb voor weinig meer geld een Speedfight2 gekocht (helemaal orgineel) in perfecte staat heeft maar 7500km op de teller en met datatag&chip.

Heb wel erg veel geluk gehad, maar ik denk dat dat toch wel aangeeft dat die 850 a 900 euro echt wel max is voor die scooter.

Suc6 met de verkoop!

pi_11741993
haha maakt nie uit maarja de mijne is dus ook nog in bijna perfecte staat heeft ook maar 7000 ofzo op de teller staan.. dus je hebt wel ergggg geluk gehad met een speedfight 2 maarja..

hij staat er dus nog..

pi_11741999
haha maakt nie uit maarja de mijne is dus ook nog in bijna perfecte staat heeft ook maar 7500 ofzo op de teller staan.. dus je hebt wel ergggg geluk gehad met een speedfight 2 maarja..

hij staat er dus nog..

pi_12868620
mag op slot
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')