quote:Geloof mij, NIEMAND is 100% hetero of homo!
Op vrijdag 25 april 2003 20:52 schreef ZeroVince het volgende:[..]
sommige mannen zijn 100% hetero, sommige mannen zijn 100% homo, die hoeven iemand van hetzelfde respectievelijk het andere geslacht
quote:Dat bedoel ik nou juist.. Hoezo heb jij alle wijsheid in pacht? Hoe kom je bij belachelijke idee dat jij of wie dan ook beter zou kunnen beoordelen of iemand anders, bijvoorbeeld ik wel of niet 100% hetero ben..
Op zaterdag 26 april 2003 12:38 schreef Solitarias het volgende:[..]
Geloof mij, NIEMAND is 100% hetero of homo!
quote:Uit het feit dat je uberhaupt al reageert, kan gerede twijfel over je geaardheid worden geconcludeerd....
Op zaterdag 26 april 2003 14:57 schreef ZeroVince het volgende:[..]
Dat bedoel ik nou juist.. Hoezo heb jij alle wijsheid in pacht? Hoe kom je bij belachelijke idee dat jij of wie dan ook beter zou kunnen beoordelen of iemand anders, bijvoorbeeld ik wel of niet 100% hetero ben..
quote:Dat wordt toch echt door niemand echt opgegeten he? Gadver.!!
Op zaterdag 19 april 2003 14:15 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Vroeger bij de commando'r haden we een ruk-spelletje.
witte boterham in het midden van de groep en trekken maar.
Wie het laatst over het broodje heen klaar kwam moest hem opeten.Maar ff serieus, ik doe het zelf of laat het doen en dan zeker niet in gezelschap van hetzelfde geslacht.
quote:En smaakte het?
Op zaterdag 19 april 2003 14:15 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Vroeger bij de commando'r haden we een ruk-spelletje.
witte boterham in het midden van de groep en trekken maar.
Wie het laatst over het broodje heen klaar kwam moest hem opeten.Maar ff serieus, ik doe het zelf of laat het doen en dan zeker niet in gezelschap van hetzelfde geslacht.
quote:*herkent
Op vrijdag 18 april 2003 12:55 schreef DemonRage het volgende:
*ruk* *ruk* *sop* *ruk* *sop*"en hoe was je dag vandaag?"
*ruk* *ruk*
"o geweldig"
*sop* *streel* *ruk* *sop* *sop*
"lust je nog een kop koffie?"
*ruk*
"nee wacht nog even, ik kom bijna"
*rukruk*
------Samen masturberen
dat schiet idd totaal niet op ![]()
Heb het ooit wel eens gedaan, maar je kan je concentratie er niet bij houden. Evengoed wel lache actie destijds
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 22-06-2003 08:45]
ga ik weer. jah ik hebhet wel meerdere keren gedaan zelfs
vond het eigenlijk wel geil om een meisje met zichzelf bezig te zien..(en dat ik het dan ook doe , moet dan maar he
quote:En toen sloeg ie eerst zijn hand om jouw lul?
Op dinsdag 24 juni 2003 23:17 schreef MartijnGizmo het volgende:
De eerste keer dat ik masturbeerde was toen een vriend bij me sliep in groep 6 ofzow. Die zei iets van "heej, moet je dit es proberen, dat voelt lekker".....
quote:Nee, we hebben elkaar niet aangeraakt ofzow, maar waren wel tegelijk bezig. Ach, je bent jong en je wilt wat he.....
Op dinsdag 24 juni 2003 23:42 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
En toen sloeg ie eerst zijn hand om jouw lul?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |