Zit ik rustig TV te kijken, hoor ik opeens het refrein van "heen en weer" van Drs. P, blijkt het een reclame over de bezorgservice van Pearle te zijn.
Is het die mensen nu helemaal in de bol geslagen?
Foei ! Ik vind het een belediging voor drs. P dat nu al het plebs in nederland die die reclame ziet het muziekje hoort en niet weet wat voor een genie erachter zit.
quote:
Op maandag 14 april 2003 19:09 schreef Seborik het volgende:
Ze gebruiken De Veerpont in de nieuwe reclame van Pearl.
quote:SES én Drs P forum bedoel je
Op vrijdag 18 april 2003 10:22 schreef ThE_ED het volgende:
En dit dan in SES posten?
Bovendien is dit belangrijk genoeg om een eigen topic te hebben, het is inderdaad in het algemene topic al genoemd maar niet in die mate dat het een wilde discussie teweeg kan brengen.
Las trouwens dat Thijs Chanowski ook een Drs.P plaat geproduceerd heeft, wel grappig om te weten naja maar aan de andere kant ook compleet offtopic
quote:jah zo ongeveer zat ik toen naar de tv te kijken. En natuulijk ook een beetje
Op vrijdag 18 april 2003 10:27 schreef Jipje het volgende:
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:45 schreef ManTra het volgende:
elitair gelul van studentikoze corpsballen - get a life!
Heel goed dat dit soort topics hier staan.
quote:Echte drs. P fans weten dit soort opmerkingen op waarde te schatten en vervolgens compleet te negeren. Desalniettemin kon ik het niet laten hierop te reageren omdat ManTra blijkbaar de strekking van drs. P niet begrepen heeft.
Op vrijdag 18 april 2003 10:45 schreef ManTra het volgende:
elitair gelul van studentikoze corpsballen - get a life!
Ben blij dat I.R. op dit forum een warm plekje heeft ingeruimd voor deze virtuoos.
quote:Whatever, het is reclame. Blijkbaar heeft IEMAND er toestemming voor gegeven om dat nummer te laten gebruiken (Zou dat zijn om commerciele redenen???). Maak je niet zo druk! Nee, ik ben geen P.-fan, wat ook niet nodig is om het absurd te vinden dat mensen het gebruik van een liedje in een reclame immoreel vinden.
Op vrijdag 18 april 2003 12:02 schreef rique het volgende:[..]
Echte drs. P fans weten dit soort opmerkingen op waarde te schatten en vervolgens compleet te negeren. Desalniettemin kon ik het niet laten hierop te reageren omdat ManTra blijkbaar de strekking van drs. P niet begrepen heeft.
Ben blij dat I.R. op dit forum een warm plekje heeft ingeruimd voor deze virtuoos.
quote:Dat denk ik niet. De stem van Drs P is veel mooier.
Op dinsdag 22 april 2003 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het trouwens ook zijn stem?
quote:Volgens mij is het wel zijn stem. Het stukje 'pearl pearl pearl', op dezelfde wijze als 'heen en weer' wordt door een slechte kloon gezongen.
Op dinsdag 22 april 2003 10:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De stem van Drs P is veel mooier..
quote:Ja, dat bedoel ik.
Op dinsdag 22 april 2003 10:35 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Volgens mij is het wel zijn stem. Het stukje 'pearl pearl pearl', op dezelfde wijze als 'heen en weer' wordt door een slechte kloon gezongen.
quote:'
Op vrijdag 18 april 2003 10:22 schreef ThE_ED het volgende:
En dit dan in SES posten?
Staat denk ik beter in FB
quote:Wat fijn dat je drs P nog eens extra onder onze aandacht wilt brengen,
Op donderdag 1 mei 2003 23:50 schreef ChrisJX het volgende:
.
quote:Speciaal voor jou, schat
Op donderdag 1 mei 2003 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:Wat fijn dat je drs P nog eens extra onder onze aandacht wilt brengen,
.
.
quote:Flink doorlezen.
Op donderdag 1 mei 2003 23:58 schreef Fatality het volgende:
Wie de neuk is Drs P , ik lees het overal maar heb geen idee.
Ik wist het eerst ook niet, maar dankzij Apie nu wel
Ik weet niet of er nu veel jongelingen echt denken van: "Hey, daar wil ik wel eens meer van horen!" Dan hadden ze een wat langer stukje tekst moeten nemen ofzo. Maar toch ben ik er dus best blij mee, ik zou bijna een bril gaan kopen bij Pearl, ware het niet dat ik geen bril nodig heb, en het stom vind staan.
quote:Ik boycot de Pearle. Maar heb ook geen bril nodig.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:05 schreef sweek het volgende:
ik zou bijna een bril gaan kopen bij Pearl, ware het niet dat ik geen bril nodig heb, en het stom vind staan.
quote:Jongens die van Drs P houden zijn nóg veel intelligenter.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:09 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik boycot de Pearle. Maar heb ook geen bril nodig.
Bij jongens vind ik het altijd wel intelligent staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |