quote:Ik deed het juist andersom, eerst Mario, nu Toad. Toad is echt zoveel sneller
Op vrijdag 25 april 2003 10:39 schreef BroesWillems het volgende:[..]
eerst met Toad... later maar met Mario...
edit: heb ff geoefend en heb de tijd wat naar beneden kunnen krikken ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door WernerVonPinky op 25-04-2003 17:10]
quote:dat is idd wel lullig. Hoe stom het dan ook klinkt: zullen we dan maar ook een foto verplicht stellen met de SNES in hetzelfde shot met de tv met Mario Kart erop? (= niet 100% sluitend maar dat lukt je toch nooit)
Op vrijdag 25 april 2003 14:40 schreef JvS het volgende:
Het nadeel van de SNES is dat er een NTSC versie is, waarmee je zo ineens 1:01:05 rijdt of nog sneller...
quote:mischien een rare vraag... maarem... zat donkey kong JR. in Mario Kart?
Op vrijdag 25 april 2003 14:59 schreef WernerVonPinky het volgende:
Mijn tijd:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid:
Best: 1'09''82
Best lap: 0'13''82Probeer het voor vrijdag a.s. maar eens naar beneden te krikken, want deze tijd heb ik een aantal jaren geleden gezet
edit: plaatje nu nog een beetje in grootte aanpassen
quote:U will be slaughtered by my human knights
Op vrijdag 18 april 2003 13:16 schreef Chen het volgende:
Ik vindt het spel maar niks
Mariokart rules!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:In mijn Super Mario Kart wel. Hij lijkt alleen een beetje veel op de grote Donkey Kong.
Op vrijdag 25 april 2003 15:11 schreef BroesWillems het volgende:[..]
mischien een rare vraag... maarem... zat donkey kong JR. in Mario Kart?
quote:Jep, die zat erin
Op vrijdag 25 april 2003 15:11 schreef BroesWillems het volgende:[..]
mischien een rare vraag... maarem... zat donkey kong JR. in Mario Kart?
quote:Zoals de kwoot van Chen niks toevoegde, voegt dit ook niet bijster veel toe. Ook zin om mee te doen met de racetijdenwedstrijd?
Op vrijdag 25 april 2003 15:12 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
U will be slaughtered by my human knights
Mariokart rules!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Heb alleen N64 hier (snes uitgeleend, stom stom stom
Op vrijdag 25 april 2003 15:19 schreef Vagere_Hein het volgende:Zoals de kwoot van Chen niks toevoegde, voegt dit ook niet bijster veel toe. Ook zin om mee te doen met de racetijdenwedstrijd?
Ofwel, laat maar
quote:Wat is je favoriete N64-circuit? Dan starten we een parallele competitie.
Op vrijdag 25 april 2003 15:24 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Heb alleen N64 hier (snes uitgeleend, stom stom stom
)
Had een prachtige tijd met "Beach" maar er is op Fok al iemand met een snellere tijdOfwel, laat maar
quote:Circuit 1 en 3, 4 wordt m.i. vern#$kt door rainbow road (gaap), 2 gaat ook wel
Op vrijdag 25 april 2003 15:28 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Wat is je favoriete N64-circuit? Dan starten we een parallele competitie.
quote:Das niet offtopic hoor. En je hebt een punt
Op vrijdag 25 april 2003 15:31 schreef Prins-Punika het volgende:
[offtopic]
Eigenlijk vind ik alleen tijden die in een "time-trial" zijn gereden geldig, anders komt het ook op het "geluk" met de items neer (paddo's/ster e.d.) en dat zegt niets over je race-kwaliteiten
[/offtopic]
Zullen we ook rainbow road van de GBA versie doen
Daar heb ik zeker weten de snelste tijd ![]()
En ik heb vandaag Mario kart 64 binnen gehad, die kan ik volgende week dus ook gaan spelen
quote:Was dat niet al de bedoeling? Ben het wel met je eens overigens.
Op vrijdag 25 april 2003 15:31 schreef Prins-Punika het volgende:
[offtopic]
Eigenlijk vind ik alleen tijden die in een "time-trial" zijn gereden geldig, anders komt het ook op het "geluk" met de items neer (paddo's/ster e.d.) en dat zegt niets over je race-kwaliteiten
[/offtopic]
quote:uhm, ken je ook de namen van de banen? Ik zit nl. op werk.
Op vrijdag 25 april 2003 15:37 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Circuit 1 en 3, 4 wordt m.i. vern#$kt door rainbow road (gaap), 2 gaat ook wel
quote:Dat wordt nog flink oefenen
Op vrijdag 25 april 2003 14:59 schreef WernerVonPinky het volgende:
Best: 1'09''82
Best lap: 0'13''82 (enige tijd geleden verbetert naar 0'13''49).
Overigens moet je idd wel time trials nemen, anders krijg je rondes van 11 seconden en een eindtijd van 57 seconden (als ik met bowser de 150cc mushroom cup rondscheur, gebeurt dat iig
).
quote:Heb intussen mijn tijd al een klein beetje verbeterd met DK jr. Zie de eerdere post.
Op vrijdag 25 april 2003 16:50 schreef JvS het volgende:[..]
Dat wordt nog flink oefenen
. Ik zal je een tip geven: Rij met Bowser of DK Jr., die zijn op die baan verreweg het snelst
.
Overigens moet je idd wel time trials nemen, anders krijg je rondes van 11 seconden en een eindtijd van 57 seconden (als ik met bowser de 150cc mushroom cup rondscheur, gebeurt dat iig
).
Hoe zit het trouwens met Mario Kart, Super Circuits op de GBA? Daar kun je namelijk ook de SNES-banen rijden. Krijg je dan net als bij de andere time trials op de GBA drie paddestoeltjes, of zijn die er dan uitgehaald (zoals op de SNES)?? Ik kan op dit moment niet die banen rijden in de time trial, want ik heb ze nog niet allemaal vrijgespeeld
quote:Ghe.. Wario Stadium natuurlijk
Op vrijdag 25 april 2003 15:28 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Wat is je favoriete N64-circuit? Dan starten we een parallele competitie.
quote:Nog een tip: rij op iedere baan met DK Jr of Bowser, als je ze niet kan houden moet je beter leren sturen.
. Ik zal je een tip geven: Rij met Bowser of DK Jr., die zijn op die baan verreweg het snelst
.
Een tijd van 1.08 op Mario Circuit 1 is echt niet snel, beter neemt er iemand snel een foto van een 1.02 of lager want dit gaat nergens over
Als je wilt weten of je een beetje kan karten, is dit misschien een leuke graadmeter.. Alle mariokarts met wereldrecords, top 100's en meer van die gein.
![]()
[edit] http://www.planetnintendo.com/mariokart/
Alles over Mariokart, tips en trucs, the works
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door HassieBassie op 25-04-2003 23:20]
quote:nou dat gaat niet voor ELKE baan op hoor
Op vrijdag 25 april 2003 22:55 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Nog een tip: rij op iedere baan met DK Jr of Bowser, als je ze niet kan houden moet je beter leren sturen.
Een tijd van 1.08 op Mario Circuit 1 is echt niet snel, beter neemt er iemand snel een foto van een 1.02 of lager want dit gaat nergens over
Yoshi en Princess zijn trouwens extreem de schlemieltjes en 2p Vs doe ik altijd met Toad en Koopa Jr
.
quote:Cool
Op vrijdag 25 april 2003 23:05 schreef HassieBassie het volgende:
http://www.geocities.com/TimesSquare/Maze/3972/Als je wilt weten of je een beetje kan karten, is dit misschien een leuke graadmeter.. Alle mariokarts met wereldrecords, top 100's en meer van die gein.
Wel kut dat die site voor de N64 niet werkt
quote:Meen je dat nou?? Doe time-trail altijd met toad of princess
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |