quote:
Op donderdag 27 december 2001 20:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu ben ikzelf een type die gewoon heel goed met vrouwen om kan gaan
quote:
Ik wil graag een meid die mooi is en doet wat ik zeg. Dus ik ben niet zo veeleisend.. Wat eis jij?
BHFH verder wel aardig vind hoor
quote:
Op zondag 9 februari 2003 00:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Waarom gaan ze nou niet direct naar een man zoals ik, ik heb het namelijk het beste voor met mooie meisjes van 18.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens gehad?? En met welke? Dat lijkt me een rare gewaarwording! Jammer dat mjn sex met familie van bekende Nederlanders topic gesloten is, maar nu combineren dan maar... Denk je dan niet steeds aan die palen van die anderen die in haar zijn geweest en die je dus kent uit de roddelbladen, dus als je bijvoorbeeld Katja S. neemt dat al haar vriendjes door je gedachten glijden als je haar aan het nemen bent?
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 17-04-2003 23:02]
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik werk al vanaf mijn 18e en nu ook dus. Ik kan koffiezetten als de beste! (en ik zorg er altijd voor dat de kantine spick en span is!)
Het meeste heb ik genoten van z'n topics over die duiven
quote:uit mijn zoektocht... schitterend
Op zaterdag 15 maart 2003 16:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Uit een ander topic:
[..]Dus als je drie vrouwen bij elkaar zet zal de cyclus zich op elkaar gaan afstemmen? Op zich logisch, faseverschil bij seriegekoppelde aggregaten is ook gevaarlijk dan zal dat bij vrouwen ook wel zo zijn bij meer vrouwen in een huis met een a-synchrone menstruatie.. Wel grappig dat de natuur dat zo regelt. Welke samenlevende fokdames (in studentenhuis o.i.d) kunnen bevestigen dat de toiletpotten slechts eens per maand rood zijn gekleurd van binnen?
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 17-04-2003 23:40]
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 12:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En de goudprijs is al zo achterlijk hoog... ik heb -dom genoeg- niks uit marokko meegenomen ,waar goud goedkoop is.... Nu zit ik met een kleine goudvoorrdaad en is het lastig vrouwens te versieren... Want die willen alleen maar goud en worden boos als je geen goud brengt..
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
extra gegeven ongevraag in mijn tas gedaan dus!! Zou ze een oogje op me hebben??
quote:is dit geen contradictie in terminos?
Op donderdag 17 april 2003 22:45 schreef matthijn99 het volgende:
Ik begin wel..
[..]
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is toch tegek dat ze die dingen niet METEEN snel maken, want over een jaar is er weer software die niet geschikt is!! Nu draaide ik 3dmark 03 op mijn pc van 4 jaar oud (nog geupgrade ook !!) en nu draaide het maar matig!!! Als ze die pc nou meteen snel hadden gemaakt had ik nu geen probleem gehad met die software, de hardwareontwikkelaars zijn ZO traag!!
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die neuk ik zo!
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:28 schreef matthijn99 het volgende:
Alizee!!!!!!!
[..]
quote:oh nee, hij is los!
Op zondag 8 juni 2003 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:En toen ik deze quote een keer aanhaalde in een ander topic heeft een mod (ik dacht willie) me er een note voor gegeven
Op maandag 28 april 2003 23:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Je kan aan de buitekant niet zien of iemand aids heeft of iets anders ergs... bovendien zijn er ook vrouwen die zich expres zwanger laten maken.. Ik heb bij een meisje ooit meegemaakt dat ze zei dat ze het condoom wilde weggooien, maar dat ze zichzelf ging insemineren op de WC, gelukkig had ik dat gezien en kon ik het volle condoom net op tijd afpakken.
quote:*checkt*
Op zondag 8 juni 2003 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
En toen ik deze quote een keer aanhaalde in een ander topic heeft een mod (ik dacht willie) me er een note voor gegeven
(check maar modjes... note 23 of 24)
quote:Het was zwaaibaai (wie de neuk is zwaaibaai?)
Op zondag 8 juni 2003 23:01 schreef Lucille het volgende:[..]
*checkt*
quote:We gaan toch niet het account van ET gebruiken hier he?
Op zondag 8 juni 2003 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Het was zwaaibaai (wie de neuk is zwaaibaai?)
quote:Is ED_Schouten OOK al mod?
Op zondag 8 juni 2003 23:04 schreef Lucille het volgende:[..]
We gaan toch niet het account van ET gebruiken hier he?
quote:
Op zondag 21 juli 2002 17:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mensen verpesten vaak hun relatie, omdat ze niet voor de juiste persoon hebben gekozen, hoe kan dat? In een relatie zijn er een aantal voorwaarden waaraan de persoon moet voldoen, die voorwaarden zijn in principe binnen een half uurtje te destilleren ,als je ze maar van tevoren voor jezelf bedenkt en opschrijft. Dan weet je bij een spontane ontmoeting meteen of het de geschikte partner is voor het leven ,of niet. Deze eisen kunnen variëren, maar toch zou het een hoop ellende schelen om gewoon een lijstje te maken met eigenschappen die je wilt.Een partner moet voldoen aan de volgende basic eisen geldend voor de meeste mensen , eerst de vrouw:
- er leuk uitzien (voor jou)
- kunnen koken
- dezelfde humor hebben
- op hetzelfde niveau een gesprek kunnen voeren
- kunnen zorgen voor kinderen
- in de hand te houden zijn
- zelfstandig zijn
- onvoorwaardelijk kiezen voor jou, trouw zijn.
-het gevoel moet goed zijnVoor de man gelden doorgaans verschillende criteria.
-moet er leuk uitzien.
-voor inkomen kunnen zorgen
-voor onderdak zorgen
-je kunnen onderhouden
-kinderen willen en ze kunnen onderhouden
-dezelfde humor
-onvoorwaardelijk kiezen voor jou
-handig
-op hetzelfde niveau een gesprek
-het gevoel moet goed zijnDit zijn zo wat algemene voorwaarden waarvan een ieder gebruik van kan maken, je kunt ze natuurlijk aanvullen met wat specifieke wensen, maar zo kan iedereen de ware tegenkomen en hoeft er niet gedate te worden, maar je streept gewoon af.. Zouden mensen deze punten in acht nemen bij het beginnen van een relatie dan zouden er veel minder relaties voortijdig beëindigd te hoeven worden en zou men in Nederland een stuk gelukkiger zijn.
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Tong-Zoenen vind ik eigenlijk intiemer dan neuken, in Nederland lijkt de volgorde vaak zoenen>pijpen>neuken ...ik vind deze volgorde fout, zoenen is iets dat je bewaart voor een speciaal iemand, neuken vind ik eigenlijk minder vreemdgaan... en pijpen is eigenlijk zowiezo een rare handeling vind ik.. dus neuken ,oké en zoenen bewaren voor na het huwlijk.
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 19:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu ga ik binnenkort trouwen, maar ik weet dat een paar vrouwen die ik ken wel iets willen.... Nu kan ik met hen naar bed gaan als het ervan zou komen, omdat het nu nog niet echt vreemd gaan is en straks wel als ik getrouwd ben is het eigenlijk de laatste legale kans.Aan de andere kant, ook al ben je officieel nog niet getrouwd, is het wellicht niet helemaal "netjes".. Al is het natuurlijk nog niet zo gek als op je vrijgezellen avond de dag voor je huwlijk een andere vrouw te palen... (heb ik echt gezien op een bruiloft van een kennis) Ik denk niet dat het zal gebeuren, ook omdat ik de desbetreffende vrouwen niet echt aantrekkelijk vind, maar toch heb je zoiets van , straks valt er niks meer te kiezen.... Ook al weet ik zeker dat ik genoeg heb aan mijn lief! Maar toch jeukt het een beetje, maar dat zal wel daarbij blijven.....
quote:Hele thread: Videorecorder "schudden"
Op donderdag 27 juni 2002 16:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In veel culturen is het gebruikelijk, om naast je eigen vrouw er nog een aantal "buitenvrouwen" naast te houden. In een aantal landen weet ik dat je met meerdere vrouwen mag trouwen, (in Djibouti bijvoorvbeeld 4 )Daar is het gewoon normaal en wordt het zelfs gezien als status als je als man 4 vrouwen kunt onderhouden, of bij zo'n man te mogen horen. (als vrouw zijnde) Nu weet ik dat dat hier niet echt een geaccepteerd verschijnsel is, lopen we hier nu zo achter, of lopen we hier voor? Op zich kan je toch best van meerdere mensen heel veel houden?
Dat zal niemand ontkennen? Ik zal het zelf hier niet overwegen, maar ik kan me wel indenken dat iemand dat wil , jullie ook? Of kan je je er niks bij voorstellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 09-06-2003 11:14]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat dat vind ik ook, ze is trouwens 14 ,dus nog echt veel te jong.
quote:dit kan geen quote van hem zijn
Op maandag 9 juni 2003 21:11 schreef matthijn99 het volgende:[..]
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Sommige mensen zeggen wel eens dat ik een player ben, maar ik weet zelf wel beter..
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie dat Qyros en al die anderen hier ook vrouwen bij de vleet hebben.... dan moeten er toch ook voor mij zijn!
quote:dat heb ik nou eerder bij jouw topics. BHFH topics vragen hun eigen manier van lezen. Als je dat niet snapt of toepast dan kan je ze beter niet lezen
Op zondag 24 augustus 2003 17:27 schreef ArmaniMania het volgende:
BHFH - topics zijn allemaal het overwegen waard of het niet beter is om BHFH een tijdje in een dwangbuis te huisvestigen.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
heb ik dat allemaal gezegd
quote:Dit ook
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
het lijkt me gewoon lekker om echt in haar kut te spuiten, zodat je voelt dat je geile, warme zaad haar lichaam voedt en je haar gek van genot maakt.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 ex vriendin, maar ik geef haar zo'n 500 euro per maand. (als ik het heb, anders gewoon alles wat op mijn rekening staat aan het eind van de maand) Ik heb niks meer met haar van doen, maar geef het geld omdat ze geen man heeft om voor haar te zorgen en dat vind ik ook weer zo sneu..... het gevolg is wel dat ik zelf nooit een cent te makken heb en niks kan kopen voor mezelf (kleden, leuke dingen) maarja... zolang ik geen nieuwe vriendin heb ,heb ik toch geen geld nodig, behalve om te eten en rond te komen..... als ik een nieuwe vriendin heb zal ik het ook stoppen.wat geef jij je exen? ik kan me voorstellen dat het met veel exen een dure grap wordt... maar op een gegeven moment stop je ook mee natuurlijk (als ze bijvoorbeeld een nieuwe vriend heeft)
quote:NEEJ!!! ik stem tegen.. BHFH moet blijven, na een zware dag, waar alles tegen lijkt te zitten, lees je een BHFH topic, en je hebt je dosis humor weer binnen! Het beste medicijn!!!
Op zondag 24 augustus 2003 17:27 schreef ArmaniMania het volgende:
BHFH - topics zijn allemaal het overwegen waard of het niet beter is om BHFH een tijdje in een dwangbuis te huisvestigen.
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:26 schreef Hobiedobie het volgende:
Speel de hoer.....
Als een studente het kan......
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja dat zou ik wel willen, maarja... hoe pak je zoiets aan?
quote:
ik ben manusje van alles, dus daar kunnen alle soorten werkzaamheden bij horen, dus ook: de hond uitlaten, boodschappen doen,kuilen graven en schoonmaken... dat jij nou de hele dag achter je pctje zit... ik heb tenminste wel afwisselend werk.
quote:
Het zit zo, ik zou graag leuke dames versieren, maar ik kom er eigenlijk geen tegen... Zou dit komen omdat ik me als pauper kleed? Ik heb namelijk geen geld voor leuke kleden, maar meer nog geen verstand van wat leuk is en wat niet...![]()
Ze zeggen ook wel: "Kleden maken de man" Ik dacht altijd dat dit een fabeltje was, maar dit lijkt toch zo?? Anders zouden de dames mij toch met grote getalen in mijn armen rennen? Wie weet hoe dit zit? Of moet ik maar een kleedmeisje inhuren die leuke kleden voor mij uitzoekt?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie weet leuke meisjes die hier langs willen komen, zodat ik zelf kan bepalen of ik een relatie met ze wil? (dus meisjes die van te voren al een relatie willen en niety meer terug kunnen) due die voor ze mij kennen dat beslissen! dat lijkt me handig.. en de enige optie..
quote:
je moet wel mannetjes putters neerzetten met een smetteloos verleden natuurlijk.... nadeel is wel dat er meer schietincidenten zullen zijn, waar natuurlijk ook onschuldigen bij kunnen sneuvelen..
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en niet klaarkomen van zoenen? dan zoen je niet goed!
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
aangezien het met de meidenniet lukt moet ik misschien maar homo worden, overstappen dus... of zou dat ook geen succes zijn?
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 14:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die wilde nacht vol passieen vuur waar wij onze natte lichamen in elkaar laten kronkelen en het uitschreeuwen van genot, mijn zaad in haar spuitend terwijl blisterende orgasmes ons deel zijn en een nieuw leven wordt gecreëerd![]()
...zal ze zich niet door jou geldbelustheid laten ontnemen.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had dit spel onlangs op mijn harddisk gezet en het grappig is dat je dan toch een persoon maakt zoals je zelf en een persoon zoals je vriendin en gewoon je eigen relatie gaat naspelen en kijken waar je problemen kunnen gaan liggen... wie herkent dit?? Mijn vriendin is nog niet in Nederland, maar heb nu wel het idee dat ik weet waar eventuele problemen kunnen komen te liggen.
quote:
Op donderdag 27 december 2001 20:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb zelf heel sterk dat ik bijna nooit leuke Nederlandse vrouwen tegen kom, ze zijn vaak betweterig, arrogant ,materialistisch, carrieregericht en egoïstisch. Bij buitenlandse (lees: niet westerse) vrouwen zijn vaak veel liever, beter voor de man, veel meer bereid te investeren in de relatie en minder lastig en veeleisend.Nu ben ikzelf een type die gewoon heel goed met vrouwen om kan gaan, maar een RELATIE met een Nederlandse vrouw?? No way veel liever een leuke,lieve exotische schone
... en heel veel mannen denken zo.
Misschien halen vrouwen daarom ook steeds vaker een leuke marrokaanse of Turkse man uit het buitenland?? Het lijkt er wel op, kijk ook maar naar programma's als "all you need..." enzo, zeer vaak gemengde relaties..
quote:Ik denk eerder dat dat yvonne zal zijn
Op zondag 5 oktober 2003 15:21 schreef danielluh het volgende:
BHFH staat stipt op nr1 met naamtopics
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
groot genoeg om jouw lekkere kutje heerlijk te vullen en je een orgasme te bezorgen dat je nog nooit hebt meegemaakt...
quote:Da's 4x per dag
Op vrijdag 21 juni 2002 21:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo'n 120x ,indien geen vrouwspersoon aanwezig....
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 14:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
die wilde nacht vol passieen vuur waar wij onze natte lichamen in elkaar laten kronkelen en het uitschreeuwen van genot, mijn zaad in haar spuitend terwijl blisterende orgasmes ons deel zijn en een nieuw leven wordt gecreëerd
![]()
...zal ze zich niet door jou geldbelustheid laten ontnemen.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(enige intioeme handeling, dus incl geil elkaar aankijken)
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou best graag een lekkere meid keihard willen bonken nu, dus ik vroeg me af of meiden graag zon paal in hun natte kutje zouden willen en dan keihard tekeer gaan en ondertussen ook nog eens lekker keihard geluiden maken?
quote:
Op zondag 3 februari 2002 23:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe scheren de dames van Fok hun kont/anus enzo.. eigenlijk?
quote:Uhuh.
Op zaterdag 29 november 2003 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben niet desperatie
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vrouwen zijn zelf al zo onstabiel en hebben een veilig haven nodig waar ze kunnen nestelen.
quote:Dat is zeker een blijvertje
Op zaterdag 29 november 2003 21:49 schreef EdwinW het volgende:[..]
quote:
Kroonluchter ** aquarium met inhoud ** boeken ** bandrecorder ** videocamera ** 2 persoons bed 1.40x200 ** logeerkamer ** lampen divers ** 3 tv's ** wereldbol **Pluchbeesten 8 stuks (koe, beren, eend) ** keuken met inhoud ** glazen salontafel **
quote:
Op zondag 30 november 2003 10:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nouja gewoon een leuke date is al leuk genoeg , het gaat me niet om de sex..
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik wil een lief klein meisje en niet een lange boze vrouw dat ik omhoog moet kijken om haar aan te spreken.
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Trouwen is voor mij pas bij de 2e date van toepassing
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben wel benieuwd!... misschien is er ook 1 geïnteresserd om het met mij te doenmochten ze zin hebben en nog geen partner?
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Trouwen is voor mij pas bij de 2e date van toepassing en zoenen doe ik pas als ik getrouwd ben.
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:19 schreef TETSU het volgende:
Uit: Welke meiden gaan er straks neuken?
[..]
.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat ik in principe alles kan op alle niveau's ,tot op zeker hoogte natuurlijk... (chirurg, of astronaut zijn wellicht te hoog gegrepen en accountant zou ik geen zin in hebben) Maar ik kan alles en ik heb geen diploma's dat maakt het solliciteren ook zo moeilijk.
Wat zou jij doen in zo'n geval
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 22:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en met wie? ik ben wel benieuwd hoe dat dus voelt? is het niet raar dat er twee lullen tegelijk in je zitten?
quote:hij is altijd zo lekker "in touch with reality"
Op zondag 30 november 2003 00:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
morgen post ze gewoon weer hoor! En doe is aardig, Emmy provoceert soms wat, maar is gewoon een heel aardig meisje, punt.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen een vrouw met -en een vrouw zou ik er liever 1 zonder hebben, want dan hoeft ze niet steeds de auto mee en is de kans op veel schade minder. bovendien is de kans kleiner dat ze er steeds tussenuit piept en zal ze ook geen eigen auto willen.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
heb ik dat allemaal gezegd
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Die LoveHenk, een klasse kerel!
quote:
Discretie dient ook betracht te worden, heel belangrijk! En tja meteen op andere SOA's testen is een zeer goed plan natuurlijk.
Het ASCTP is wel een mooie naam AnnualSoaCombinationTestingProgram. De betuwelijn ka toch ook ,waarom dit niet?
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 16:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]Heb ze meegenomen uit een hotelkamer in Ethiopië, ik heb niks anders in huis, zal ik voor het geval dat toch maar durex in huis halen of is de kwaliteit goed?
*Ze zijn naar nederlandse begrippen niet duur in ieder geval. (Omgerekend F 0.08 per 3)
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 14:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Waren ze ook, (zie prijs op het pakje) als ze goed zijn is het misschien wel wat een handeltje te beginnen
...
ze kosten dus ¤ 0.035 per pakje van 3, je verkoopt ze hier per pakje voor ¤0.50, dat maakt dus ¤ 0.46 winst per pakje.
als ik nou 1 miljoen pakjes koop maakt ¤35.000,- verkoop ze hier voor ¤500.000 en je bent zo binnen..
Moet je alleen de mensen hier nog overtuigen dat ze goed zijn!
Ze zijn wel "made in the USA"
quote:
ik vind jou een knap meisje, wil je een keer met me uit?
quote:Emmykuh?
Op woensdag 3 december 2003 21:55 schreef Modus het volgende:
Uit het fotoboek van een bekende Fokster van 16:
[..]
.
quote:Nope, maar het schijnt niet echt te zijn.
Op donderdag 4 december 2003 20:04 schreef apophis4u het volgende:
Emmykuh?
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mij ,een knappe jongen
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben ook helemaal niet op zoek, dus voel je tot niets verplicht!
quote:heb ik niet gepost, grapjas..
Op woensdag 3 december 2003 21:55 schreef Modus het volgende:
Uit het fotoboek van een bekende Fokster van 16:
[..]
.
quote:Topic titel: "Ik ga nu GTST kijken, dus ik wil niet dat er over"
Geplaatst door BloodhoundFromHell op vrijdag 5 december 2003 19:58me geroddeld wordt hier, zoals ik net ineens ontdekte in een ander topic...
quote:Duh....
Zijn er ook leuke meiden die met mij ,een knappe jongen, willen daten, dus gewoon een leuke avond/nacht, niet verplicht sex ofzo... ik ben ook helemaal niet op zoek, dus voel je tot niets verplicht!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik begreep dat als meiden uitdijen dat ze dan beschikbaar zijn...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat dus is. De enige relatie die ik had was met iemand die geen talen sprak, dus alleen met gebaentaal duidelijk kon maken hoe en wat... ik heb daarna nog wel eens wat gehad, maar dat waren ook relaties met vrouwen die geen talen spraken (dus ook geen engels) en dus communicatie onmogelijk was.
Heb jij wel eens een vriendin gehad waarmee je wel kon communiceren, of juist andersom en wat vind jij hiervan, in principe is de taal der liefde genoeg voor een relatie en hoef je niet ,met elkaar te kunnen praten vind ik. Vaak kun je met gebaren ook al een hoop doen. Aan de andere kant zou ik wel eens een relatie willen met een meid waarmee je kan praten, dat lijkt me heel interessant.
Sauna op je werk...quote:Ik ben er achter gekomen dat op mn nieuwe werk geen sauna aanwezig is. Ik baal daar dus van omdat ik altijd van de sauna gebruik maak. Nu zal ik een dure sauna buiten het werk moeten opzoeken. Volgens mij is het in verschillende CAO's vastgelegd dat er tijd gegeven moet worden voor lichamelijke conditionering (at impliceert sport en sauna) Ik weet niet of dit in Belgie ook zo is, maar zou ik daar een vergoeding , of vrije tijd voor kunnen vragen aan mn nieuwe baas, want ik baal er toch wel van dat daar geen sauna op het werk aanwezig is.
quote:BloodhoundFromHell - zaterdag 27 maart 2004 @ 13:23
Belg per 1-6-2004
POst hier je foto's van mensen waarvan je het geslacht niet zeker bent, maar op het eerste gezicht wel een lekker ding is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |