ik heb dus van die opnames van tmf gemaakt van live-optredens van guns n roses, maar deze waren van niet al te beste kwaliteit (de opnamens dus, in tegenstelling tot de muziek zelf)
Nu is mijn vraag: BESTAAT ER EEN (LIVE) DVD VAN GUNS N ROSES???
Wie helpt mij verder.....
In Brazilie hebben ze 2 DVD's uitgebracht
is wel een Portugees geschreven achterkant (waars. dus Braziliaans)
quote:Satisfaction ibanez 2 stuks use your illusion 1 en 2 zijn 2 concereten
Op donderdag 17 april 2003 16:45 schreef Ibanez het volgende:
Jammer genoeg heb ik er ook geen ene kunnen vinden... zou er wel eens ene willen hebben.... komt nog wel.... van die goedkopere maatschappijen met een "gold serie" of zoiets, dan zullen ze wel een concert uitbrengen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 19-09-2003 03:15]
Eind oktober zijn er 3 officiële GNR dvd's uitgekomen, nl. de UYI-show opgesplitst in 2 delen (zoals de videos uit 1993) en Welcome To The Videos, met vrijwel alle clips van GNR erop. Zijn nog goedkoop ook, play.com heeft ze voor 8,99 pond....
quote:Zijn deze ook in NL verkrijgbaar bij "gewone" winkels?
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef PimD het volgende:
* KickEind oktober zijn er 3 officiële GNR dvd's uitgekomen, nl. de UYI-show opgesplitst in 2 delen (zoals de videos uit 1993) en Welcome To The Videos, met vrijwel alle clips van GNR erop. Zijn nog goedkoop ook, play.com heeft ze voor 8,99 pond....
quote:Zover ik weet zijn het gewoon wereldwijde releases... Ik meen me overigens te herinneren dat de dvd's in Europa deze week uitgekomen zijn - en in Amerika eind oktober... Zijn overigens gewoon video->dvd releases, geen extra's ofzo - maar ja, daar is de prijs ook naar
Op maandag 10 november 2003 12:21 schreef OutKast het volgende:[..]
Zijn deze ook in NL verkrijgbaar bij "gewone" winkels?
Op de DVD: Welcome To The Videos zijn 13 clips te zien
quote:Okee, bedankt
Op dinsdag 11 november 2003 12:49 schreef Fransman_nl het volgende:
Use Your Illusion 1 & 2 is een registratie van het concert van 22 februari '92 gegeven in tokyo.Op de DVD: Welcome To The Videos zijn 13 clips te zien
Meer nieuws later..........
hij zou al binnen moeten zijn maar we weten niet waar ie blijft....
of
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000DJZBA/103-1327841-7315806?v=glance
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |