ik heb dus van die opnames van tmf gemaakt van live-optredens van guns n roses, maar deze waren van niet al te beste kwaliteit (de opnamens dus, in tegenstelling tot de muziek zelf)
Nu is mijn vraag: BESTAAT ER EEN (LIVE) DVD VAN GUNS N ROSES???
Wie helpt mij verder.....
In Brazilie hebben ze 2 DVD's uitgebracht
is wel een Portugees geschreven achterkant (waars. dus Braziliaans)
quote:Satisfaction ibanez 2 stuks use your illusion 1 en 2 zijn 2 concereten
Op donderdag 17 april 2003 16:45 schreef Ibanez het volgende:
Jammer genoeg heb ik er ook geen ene kunnen vinden... zou er wel eens ene willen hebben.... komt nog wel.... van die goedkopere maatschappijen met een "gold serie" of zoiets, dan zullen ze wel een concert uitbrengen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 19-09-2003 03:15]
Eind oktober zijn er 3 officiële GNR dvd's uitgekomen, nl. de UYI-show opgesplitst in 2 delen (zoals de videos uit 1993) en Welcome To The Videos, met vrijwel alle clips van GNR erop. Zijn nog goedkoop ook, play.com heeft ze voor 8,99 pond....
quote:Zijn deze ook in NL verkrijgbaar bij "gewone" winkels?
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef PimD het volgende:
* KickEind oktober zijn er 3 officiële GNR dvd's uitgekomen, nl. de UYI-show opgesplitst in 2 delen (zoals de videos uit 1993) en Welcome To The Videos, met vrijwel alle clips van GNR erop. Zijn nog goedkoop ook, play.com heeft ze voor 8,99 pond....
quote:Zover ik weet zijn het gewoon wereldwijde releases... Ik meen me overigens te herinneren dat de dvd's in Europa deze week uitgekomen zijn - en in Amerika eind oktober... Zijn overigens gewoon video->dvd releases, geen extra's ofzo - maar ja, daar is de prijs ook naar
Op maandag 10 november 2003 12:21 schreef OutKast het volgende:[..]
Zijn deze ook in NL verkrijgbaar bij "gewone" winkels?
Op de DVD: Welcome To The Videos zijn 13 clips te zien
quote:Okee, bedankt
Op dinsdag 11 november 2003 12:49 schreef Fransman_nl het volgende:
Use Your Illusion 1 & 2 is een registratie van het concert van 22 februari '92 gegeven in tokyo.Op de DVD: Welcome To The Videos zijn 13 clips te zien
Meer nieuws later..........
hij zou al binnen moeten zijn maar we weten niet waar ie blijft....
of
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000DJZBA/103-1327841-7315806?v=glance
You Could Be Mine
Welcome To The Jungle (de release van Live Era, met nieuwe clip dus)
It's So Easy (de release van Live Era, met nieuwe clip dus)
Knockin' On Heavens Door (incl Only Women Bleed) live op het Freddy Mercury Tribute, die is ook als video uitgebracht, en als single
En was er niet ook een clip gemaakt voor Ain't It Fun?
Of voor Sympathy For The Devil? (deze twijfel ik heel erg over, ik dacht t niet maar kweenie zeker)
quote:Nee. Elke zichzelfrespecterende muziekzaak kan die officiele releases wel leveren als ze die niet al gewoon hebben staan.
Op donderdag 11 december 2003 10:26 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik hoor het al, ik zal wel buiten eindhoven moeten zoeken...
Overingens waren zelfs die al jaren verkrijgbare braziliaanse "bootleg" releases ook wel in eindhoven verkrijgbaar. Ik heb ze wel eens zien staan bij zo'n matig muziekwinkeltje net ff buiten het centrum (die hadden een boel van die braziliaanse preut voor schandalige prijzen).
quote:Dat zijn de onofficiële DVD's, axl staat voorop zeker?
Op donderdag 11 december 2003 09:43 schreef OutKast het volgende:
Ik heb ze al een week geleden gekocht bij The Music Store hier in Rotterdam. The Use Your Illusion DVD's. Welcome To The Video's heb ik nog nergens gezien.
quote:Nee, zijn echte. Blauwe en gele voorkant met het logo van GNR erop. En Welcome To The Video's heb ik inmiddels ook. Is met een zwarte voorkant en het GNR logo.
Op zaterdag 20 december 2003 00:48 schreef Fransman_nl het volgende:[..]
Dat zijn de onofficiële DVD's, axl staat voorop zeker?
quote:Dat doe je goed
Op zaterdag 20 december 2003 19:03 schreef OutKast het volgende:[..]
Nee, zijn echte. Blauwe en gele voorkant met het logo van GNR erop. En Welcome To The Video's heb ik inmiddels ook. Is met een zwarte voorkant en het GNR logo.
quote:The Music Store hierzo in Rotterdam maar ik heb ze inmiddels ook al bij de Free Record Shop gezien....
Op zondag 21 december 2003 03:48 schreef Fransman_nl het volgende:[..]
Dat doe je goed
, waar had je ze ook alweer vandaan?
quote:Het is alleen niet de show die toen op TV werd uitgezonden (op TMF heb ik 'm een keer gezien 4 jaar geleden ofzo). Want die had van die grote UYI schermen en beide kanten.
Op woensdag 31 december 2003 14:20 schreef Viking84 het volgende:
heb die dvd's inmiddels ook gekocht.
welcome to the video's even wel nog niet gezien, maar die ga ik dan ongetwijfeld ook kopen
ik ging voor rammstein naar de platenzaak, maar toen zag ik GNR en dacht: ach rammstein can wait
Of zit ik ernaast???
quote:tis hem wel hoor.
Op woensdag 31 december 2003 14:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Het is alleen niet de show die toen op TV werd uitgezonden (op TMF heb ik 'm een keer gezien 4 jaar geleden ofzo). Want die had van die grote UYI schermen en beide kanten.
Of zit ik ernaast???
Grote navel heeft Slash trouwens
Weet iemand waar ik Welcome to the video's kan kopen? Nog niet kunnen vinden op site van platenzaken
quote:Mmm, dan heb ik me denk ik vergist..... WTTV heb ik bij Free Record Shop en bij The Music Store gezien....
Op woensdag 31 december 2003 14:47 schreef Viking84 het volgende:[..]
tis hem wel hoor.
Ik heb hem toen op video opgenomen. Dat concert werd in februari 2000 op TMF uitgezonden en het was het concert in Tokyo van 1992.
Heb hem al even bekeken en ik herken veel, dus het is zeker wel dezelfde!!Grote navel heeft Slash trouwens
Weet iemand waar ik Welcome to the video's kan kopen? Nog niet kunnen vinden op site van platenzaken
Ik heb al zo'n tien jaar een bootleg van Guns 'n Roses liggen, getiteld "Banzai", waarop het concert in Tokyo staat. Nu heb ik eindelijk de beelden erbij. Echt gaaf, ik was (en ben) een enorme fan.
Ik heb in mijn enthousiasme even een collage gemaakt:
Ik kan 'm echt iedereen aanraden. De DVD's hebben weliswaar gewoon 4:3-formaat beeld en geen surround ofzo. Waarschijnlijk is het gewoon een (goede) kopie van de master-tapes die gebruikt zijn voor de VHS-uitgave in Japan. Er zitten ook Japanse ondertitels (niet uitschakelbaar) op sommige plaatsen. Maar dat maakt voor de echte fan natuurlijk allemaal niets uit.
quote:tof zeg, dit moet toch wel de grootste uitmelkerij zijn sinds dat Spaghetti Incident album. Twee dvds, wat zo te zien echt makkelijk op 1 past, en dan nog in kut kwaliteit ook. Daar dok je dus lekker 2x voor.
Op zondag 8 februari 2004 23:16 schreef lzandman het volgende:
Ik kan 'm echt iedereen aanraden. De DVD's hebben weliswaar gewoon 4:3-formaat beeld en geen surround ofzo. Waarschijnlijk is het gewoon een (goede) kopie van de master-tapes die gebruikt zijn voor de VHS-uitgave in Japan. Er zitten ook Japanse ondertitels (niet uitschakelbaar) op sommige plaatsen. Maar dat maakt voor de echte fan natuurlijk allemaal niets uit.
quote:Er is een versie zonder die subs. Op de videoband stonden ze bijvoorbeeld niet.
Op zondag 8 februari 2004 23:16 schreef lzandman het volgende:
Ik heb vorige week de twee "Use Your Illusion" DVD's ook gekocht (bij Play.com). Echt geweldig.Ik heb al zo'n tien jaar een bootleg van Guns 'n Roses liggen, getiteld "Banzai", waarop het concert in Tokyo staat. Nu heb ik eindelijk de beelden erbij. Echt gaaf, ik was (en ben) een enorme fan.
Ik heb in mijn enthousiasme even een collage gemaakt:
Verder is dit volgens mij niet 1 concert. Dit zijn d8 ik de hoogtepunten uit 3 concerten die GnR in het Tokyo Dome gaf op 19, 20 & 22 februari 1992. Ik weet dit echter niet helemaal zeker. Van Banzai word gezegd dat dit het concert van de 22e is. Maar ik weet dus niet zeker of dat klopt.
Banzai is in feite gewoon de video (en dus ook de dvd's), maar dan zonder de solo's die na You Could Be Mine komen. Ik weet niet of ze op de dvd staan, maar iig wel op de vhs.
Ook is bijvoorbeeld You Could Be Mine gespeeld voor patience en november rain aan. Voor de video is dit echter veranderd.
Hoe dan ook, tis wel een super fijn concert Had liever btw gehad dat ze Parijs 1992 op dvd hadden uitgebracht. Das ook echt een UBER concert. Gastoptredens van Aerosmith en Lenny Kravits
quote:Nou ja, het zijn ook niet echt subs. Meer een paar Japanse tekstjes tijdens de interviews die je tussen de nummers door krijgt.
Op maandag 9 februari 2004 01:27 schreef -username- het volgende:
Er is een versie zonder die subs. Op de videoband stonden ze bijvoorbeeld niet.
quote:Daar had ik inderdaad ook zo mijn twijfels over. Ook vanwege de kledingwisselingen van de bandleden. Maar het zal me eerlijk gezegd worst wezen
Verder is dit volgens mij niet 1 concert. Dit zijn d8 ik de hoogtepunten uit 3 concerten die GnR in het Tokyo Dome gaf op 19, 20 & 22 februari 1992. Ik weet dit echter niet helemaal zeker. Van Banzai word gezegd dat dit het concert van de 22e is. Maar ik weet dus niet zeker of dat klopt.
quote:Op Banzai staat ook het nummer "Attitude" niet en er zijn nog wel een paar verschillen. Ik heb het interview met journalist/tolk Mitch van CNN (staat wel op Banzai) ook nog niet gezien op de DVD's (heb ze hier en daar een beetje geskipped vanwege tijdgebrek).
Banzai is in feite gewoon de video (en dus ook de dvd's), maar dan zonder de solo's die na You Could Be Mine komen. Ik weet niet of ze op de dvd staan, maar iig wel op de vhs.
quote:Ja, die was ook heel goed.
Hoe dan ook, tis wel een super fijn concertHad liever btw gehad dat ze Parijs 1992 op dvd hadden uitgebracht. Das ook echt een UBER concert. Gastoptredens van Aerosmith en Lenny Kravits
setlist:
Perfect Crime, Mr. Brownstone, Right Next Door To Hell, Bad Obsession, Live And Let Die, It's So Easy, Yesterdays, Dust N' Bones, Double Talkin' Jive, Civil War, I Was Only Joking [Intro] / Patience, You Could Be Mine, Piano Solo, November Rain, My Michelle, 14 Years, Nightrain, Welcome To The Jungle, Drum Solo, Guitar Solo, Godfather Theme, Pretty Tied Up, Rocket Queen, Don't Cry [w/ Shannon Hoon], Only Women Bleed [Intro] / Knockin' On Heaven's Door, You Ain't The First [w/ Shannon Hoon], Used To Love Her, Move To The City, Bad Time [Intro] / Sweet Child O' Mine, You're Crazy [w/ Sebastian Bach], Locomotive, Out Ta Get Me, Dead Horse, Estranged, Paradise City
quote:idd dat zou wel een hele goede geweest zijn,
Op vrijdag 13 februari 2004 00:00 schreef koudair het volgende:
had liever een dvd gehad van Inglewood (03-08-1991). Een show van bijna 4 uursetlist:
Perfect Crime, Mr. Brownstone, Right Next Door To Hell, Bad Obsession, Live And Let Die, It's So Easy, Yesterdays, Dust N' Bones, Double Talkin' Jive, Civil War, I Was Only Joking [Intro] / Patience, You Could Be Mine, Piano Solo, November Rain, My Michelle, 14 Years, Nightrain, Welcome To The Jungle, Drum Solo, Guitar Solo, Godfather Theme, Pretty Tied Up, Rocket Queen, Don't Cry [w/ Shannon Hoon], Only Women Bleed [Intro] / Knockin' On Heaven's Door, You Ain't The First [w/ Shannon Hoon], Used To Love Her, Move To The City, Bad Time [Intro] / Sweet Child O' Mine, You're Crazy [w/ Sebastian Bach], Locomotive, Out Ta Get Me, Dead Horse, Estranged, Paradise City
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |