abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9836737
Naar aanleiding van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/737932/8

Wonder boven wonder heb ik nog twee iPods weten te reserveren, die toen alle tweakers Dixons aan het bellen waren met vertraging nog in een vrachtwagen zaten..

Zelf heb ik er maar ééntje nodig en mijn vrienden hebben of geen geld of er geen nodig dus wil ik er een tweaker (of een Fok!er) blij mee maken..

Ga hem vanmiddag bij Dixons kopen, dus je krijgt hem in originele verpakking, zonder dat hij ooit open gemaakt is.

In principe hoef ik er geen winst op te maken, dus als er maar één persoon geinteresseerd is die hem voor 195 euro in Utrecht wil komen ophalen vind ik het best. Als er meer mensen geinteresseerd zijn gaat hij weg tegen het hoogste bod.

[Dit bericht is gewijzigd door ZeroVince op 17-04-2003 13:25]

pi_9836829
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:20 schreef ZeroVince het volgende:

Zelf heb ik er maar ééntje nodig en mijn vrienden hebben of geen geld of er geen nodig dus wil ik er een tweaker blij mee maken..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_9836845
Of een Fok!er..
pi_9837017
Ik denk als je hem voor 195 euro verkoopt je half fok in utrecht heb staan strax
Hij kost bij de dixons namelijk 400 euro
pi_9837055
Ik weet het, maar dit is wel voor de snelle beslissers.. Om twee uur krijg ik namelijk definitief te horen of het doorgaat, en als dat zo is ben ik een kwartier later op weg om ze te gaan kopen en dan moet ik wel weten dat ik er niet mee blijf zitten!
pi_9837121
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:33 schreef ZeroVince het volgende:
Ik weet het, maar dit is wel voor de snelle beslissers.. Om twee uur krijg ik namelijk definitief te horen of het doorgaat, en als dat zo is ben ik een kwartier later op weg om ze te gaan kopen en dan moet ik wel weten dat ik er niet mee blijf zitten!
voor dat geld blijf je er niet mee zitten, geloof me..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 17 april 2003 @ 13:44:40 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9837309
Tis dat ik geen FireWire aansluiting heb
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9837397
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis dat ik geen FireWire aansluiting heb
Heb gister zelf voor ¤25 bij MyCom een Firewire PCI kaart gekocht. Computer open, kaart erin, computer weer aan, Windows XP herkent hem zelf en klaar is ZeroVince..
pi_9837409
Ik ben wel geinteresserd, maar is het de Windows of de MAC versie? en Waarom kan jij hem zo goedkoop krijgen als de 5GB versie in de winkel veel en veel duurder is?
Nokia 6100 | Sony Ericsson P800 |
  donderdag 17 april 2003 @ 13:50:41 #10
9983 pulse80
we weten niks
pi_9837436
woehaa! ik heb zojuist op marktplaats een iPod 20 GB gekocht nieuw in doos (nog in plastic) voor het bedrag van 350¤! (winkel 650¤).

er is alleen geen bon dus geen garantie dat is het enige risico.

ik ga hem straks ophalen in Utrecht. Zo, sorry dat moest ik ff kwijt.

maar ik ben er ook zeker van dat je die extra iPod zeker kwijtraakt voor 195¤

I am not here. this is not happening.
  donderdag 17 april 2003 @ 13:53:06 #11
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_9837506
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:50 schreef pulse80 het volgende:
woehaa! ik heb zojuist op marktplaats een iPod 20 GB gekocht nieuw in doos (nog in plastic) voor het bedrag van 350¤! (winkel 650¤).
shit!! da's een mooie deal!!!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_9837533
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:49 schreef sjoerdo123 het volgende:
Ik ben wel geinteresserd, maar is het de Windows of de MAC versie? en Waarom kan jij hem zo goedkoop krijgen als de 5GB versie in de winkel veel en veel duurder is?
Het is de Mac versie, maar die kan je gemakkelijk flashen waardoor het een Windows versie wordt. Zelf ga ik hem ook naar Windows flashen. Kwestie van aan de firewire poort vastmaken en een .exe draaien. Hoe je dat moet doen staat ook in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/737932

Wat daar ook in staat is het hoe en waarom van de 195 euro. Iemand bleek de 5GB voor 195 euro bij Dixons te hebben gekocht, vervolgens kwam daar een enorme run van Tweakers op (topic met vrij simpele vraag werd uiteindelijk 9 pagina's). Uiteindelijk was die 5GB bij geen enkele Dixons meer te krijgen maar met dagen bellen en een hoop geluk heb ik er toch twee kunnen regelen. Eentje heb ik er zelf nodig, eentje voor het goede doel..

pi_9837561
Ik wil hem wel van je overnemen, mail naar jaromir@home.nl
Ben zeer geinteresseerd, jammer dat ik destijds de actie gemist heb, ik hoop dat we een deal kunnen sluiten.
gelukkig heb ik firewire op me shuttle barebone

Greets Jaromir(GoT)

Alvast heel veel dank

pi_9837618
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:54 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

Het is de Mac versie, maar die kan je gemakkelijk flashen waardoor het een Windows versie wordt.

Hmmn.. nee sorry, laat dan maar, ik wil wel een echte windows versie...
iig bedankt!
Nokia 6100 | Sony Ericsson P800 |
pi_9837805
Ik ben dus Jaromir van GoT, Ik neem em van je over, mail maar naar jaromir@home.nl , dan regelen we dat ef snel
pi_9837945
Man, 'k wordt gek, ben elke 25 seconden aant refreshen zowel op GoT als hier, en mijn mail elke 30 seconden aant checken, het kan me niet snel genoeg gaan.
*hint* Schiet op
pi_9838015
Jaromir, ik moet zo even bevestigd krijgen dat ze er inderdaad zijn. Dan ga ik ze in ieder geval allebei kopen. Als niemand meer biedt dan jij (195 euro?), dan mag je hem hebben. Kan je hem ophalen in Utrecht?
pi_9838044
Kun je niet ef mailen naar me, dan kunnen we dit verder bespreken, neh, je krijgt zeker meer, al voor de moeite, dan kun je van dat extra geld je nog ene gaan drinken.
Alvast bedankt
pi_9838395
Heb net weer even gebeld, het is volgens die Dixons medewerker 100% zeker dat ik ze krijg, alleen zijn ze vandaag nog niet meegekomen, een medewerker gaat ze morgen of na Pasen ophalen voor me.

Er zit ook iets minder haast achter nu, dus hoogste bod: ¤210 Jaromir.

pi_9838525
even hele kleine note, het is de V&A van FOK! eigenlijk niet de bedoeling spulletjes met winst te verkopen. Als je bijvoorbeeld voor een leuk bedrag iets op de kop tikt en je verkoopt dit via V&A is FOK! een soort sponseraar van jouw winst. V&A is voor verkoop van je oude spulletjes of nieuwe spulletjes zonder winst.

Maar het lijkt me geen handel waar topicstarter mee bezig is dus doe me ogen wel dicht in dit ene topic

winst wel delen hoor dan, ik mail je me rekening nummer

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_9838566
Als je thuis nog een 2,5" HD hebt liggen kun je dit speeltje aanschaffen:

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=335

Het is dus een harddisk mp3speler. Ook te gebruiken als externe harde schijf.
Kost maar 189,-euro.
Je kan ook de uitvoering nemen incl een HD van 20 GB. Die kost 269,-euro.

Ik heb 'm al besteld..heb nog nooit zo'n goede aanbieding gezien van een HD mp3speler....
Tuurlijk is ie wel groter en zwaarder dan de IPOD maar daar zit ik zelf niet mee.

pi_9840311
heb je die ipod nog ik heb zeer veel intresse ik zit ook @ GoT !! HIValicious i9s de naam daar...
iin me profiel staat een e-mail meel me daar ajb op
pi_9840367
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:28 schreef ZeroVince het volgende:
Heb net weer even gebeld, het is volgens die Dixons medewerker 100% zeker dat ik ze krijg, alleen zijn ze vandaag nog niet meegekomen, een medewerker gaat ze morgen of na Pasen ophalen voor me.

Er zit ook iets minder haast achter nu, dus hoogste bod: ¤210 Jaromir.

daar wil ik overheen gaan
pi_9849236
SaMuS: ¤220
pi_9854734
Naja, omdat hij voor de dansbond is, heb ik even navraag gedaan of ik over de 210 euro mocht gaan, en na enige woordenwisseling heb ik toestemming gekregen om er 225 euro vooruittegeven om de muziek te transporteren van wedstrijd naar wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')