Altijd he... bij van die cabaret topiques... dan gaat iedereen de grappenmaker na zitten doen. zucht... ik wou dat ik een modje was...
Bertje:
* XcUZ_Me is druk bezig kaartjes te regelen via marktplaats oid
Ben apart naar groningen afgereisd om hem te zien. Speelt zich af op een kermis terrein.. Echt heel erg mooi nagebouwd. Voor de rest moet je zelf maar kijken zoals gebruikelijk zeer goeie show.
Voor die nummers. Van elke show komt ook een audio cd uit daar staan ze vast wel op toch ? Anders zou ik het nie weten blijft moeilijk zoeken zoiets.
quote:Inderdaad, Bert
Op woensdag 13 augustus 2003 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan dakpannen leggen!!!!! Iedereen heeft er wat aan! "Nou WIJ niet, wij hebben een plat dak!" NOU dan doe je maar niet mee!Bertje:
* XcUZ_Me is druk bezig kaartjes te regelen via marktplaats oid
quote:das dus het antwoord
Op woensdag 13 augustus 2003 15:31 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
1e liedje: Oh wat is het fijn om een konijn op Honoloulou te zijn...
2e liedje: Jouw hol of het mijne......Want we zijn tenslotte konijne....
er is geen 3e liedje, daarna gaat het verder met die knal (Zooooowwwww, ko-lere) en daarna komt het franse stuk (une grande moulle)
Ja, ik heb de dvd's allemaal
BTW: fijne nuances is in mijn ogen zijn beste show...
* eenschquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]Bertje is the BOMB[afbeelding]
3e konijnenlied??quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:40 schreef Praatpaal.net het volgende:
Er is geen derde konijnenlied! Ik heb het stuk net nog even gekeken voor je! Heb BTW alle shows!
ow ja ,quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:48 schreef Praatpaal.net het volgende:
Het was een reactie op de bovenste post. Hij zocht het derde lied van het konijnstukje (Bert Visscher in bruin konijnenpak)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |