Nu heb ik hele dikke polsen geen spek, maar bot (kan er niet met duim en wijsvinger omheen sluiten). Hij zei dat als ik zou gaan trainen dat ik tot een zgn. 'beer' zou kunnen uitgroeien.
Kan iemand mij vertellen of dit verhaal een beetje klopt?
Niet dat ik zin heb om een 'beer' te gaan worden, maar aangezien ik wel een beetje ga trainen vond ik het wel leuk om even te weten
quote:Het lijkt me wel dat als je je vingers om je pols kunt sluiten, dat je dan behoorlijk dunne polsjes heb.
Op donderdag 17 april 2003 12:13 schreef Draaitafeltje het volgende:
Was ooit een keer bij iemand op een verjaardag en die gozer traint nogal vaak zijn lichaam. Hij beweerde een keer tegenover mij dat de dikte van de polsen een maatstaf is voor de bouw van de rest van je lichaam.Nu heb ik hele dikke polsen geen spek, maar bot (kan er niet met duim en wijsvinger omheen sluiten). Hij zei dat als ik zou gaan trainen dat ik tot een zgn. 'beer' zou kunnen uitgroeien.
Niet dat ik zin heb om een 'beer' te gaan worden, maar aangezien ik wel een beetje ga trainen vond ik het wel leuk om even te weten
quote:Nou, ik vecht nooit dus deze vlieger gaat al niet op!
Op donderdag 17 april 2003 12:18 schreef kingging het volgende:
dikte van de pols heeft mij altijd verteld of iemand veel vecht of niet
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:17 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Het lijkt me wel dat als je je vingers om je pols kunt sluiten, dat je dan behoorlijk dunne polsjes heb.
quote:Tja ik weet het niet, maar ik kom maar tot de helft ofzo
Op donderdag 17 april 2003 12:22 schreef Neilza het volgende:[..]
onzin, mensen met grote handen en grote armen kunnen nogsteeds wel hun vingers om de pols sluiten.. hebben die dunne polsen? (ik spreek even over mezelf ook
)
Kan met duim en pink eromheen, en hou nog wat over .
quote:Argumenten of onderbouwing?
Op donderdag 17 april 2003 13:37 schreef Doctor_Bara het volgende:
wat een onzin.
quote:Ik bodybuild al zon 5 jaar en ik kan nogsteeds met mn duim en wijsvinger mn polsen omsluiten.
Op donderdag 17 april 2003 13:38 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Argumenten of onderbouwing?
quote:Je zit op een verkeerd spoor. Waar ik met mijn openingspost op doelde was om te kijken OF er een verband staat tussen je lichaamsbouw (in het algemeen) en tussen de dikte (of breedte) van je pols.
Op donderdag 17 april 2003 13:39 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ik bodybuild al zon 5 jaar en ik kan nogsteeds met mn duim en wijsvinger mn polsen omsluiten.
quote:Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Je polsen groeien zoiezo als je je onderarmen traint met weerstand
Op donderdag 17 april 2003 13:59 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Je zit op een verkeerd spoor. Waar ik met mijn openingspost op doelde was om te kijken OF er een verband staat tussen je lichaamsbouw (in het algemeen) en tussen de dikte (of breedte) van je pols.
Kijk, als je gaat trainen wordt je na genoeg keer vanzelf breder maar ik bedoel dan echt of je kan zien aan de polsgrootte of iemand de potentie heeft om echt groot en breed te worden (en dit zonder dat diegene ooit getraind heeft)
Ik denk dat er wel een verband is, maar dat verband moet je niet meten met je eigen vingers, maar met een MEETBAND.
W
quote:Het 'meten' met de vingers was meer om een id te geven dat mijn polsen groot zijn, niet om de link te leggen dat als je je vingers niet om je polsen kan leggen dat je dan gelijk groot gebouwd bent
Op donderdag 17 april 2003 15:26 schreef WaRn het volgende:
...maar daar kan je het bot niet mee doen toenemen. Tuurlijk lijken je onderarmen dan wel groter doordat de spiermassa toeneemt en compenseer je zo een beetje de dunnere polsjes (als je die hebt)Ik denk dat er wel een verband is, maar dat verband moet je niet meten met je eigen vingers, maar met een MEETBAND.
W
Ik ben ook mager, ik lijk ook heel smal (omdat ik gewoon bijna geen vet heb). Maar kwa schouderbreedte doe ik echt niet onder van de gem. personen. Dus kwa botbouw van de schouders, maar zoals ik al zei, doordat ik zo mager ben lijk ik ook heel smal enzo.
Maargoed ben aan het fitnessen, nog ff paar jaartjes volhouden en dan moet ik toch al wat breeder lijken
Btw, hebben degene met dunne polsen soms ook hele dunne onderbenen? Dus niet echt de kuit maar stuk tussen kuit en enkels?
Weet die ratio niet zo uit m'n hoofd maar stel dat die 2:1 is. Dan kan iemand met polsen van 20 cm, voorarmen 'kweken' van 40 cm.
quote:Voorarmen wat zijn dat nu weer
Op donderdag 17 april 2003 17:04 schreef Manji het volgende:
Het klopt over het algemeen wel ja. Er bestaat een bepaalde ratio tussen de pols en je voorarm die zelden of nooit overschreden wordt.Weet die ratio niet zo uit m'n hoofd maar stel dat die 2:1 is. Dan kan iemand met polsen van 20 cm, voorarmen 'kweken' van 40 cm.
Enne, wat heeft spier eigenlijk verder met de botgroei te maken?
quote:nee joh dat soort mensen moet je helemaal niet serieus nemen!! die hebben het gewoon niet op een rijtje snap dat dan
Op donderdag 17 april 2003 12:13 schreef Draaitafeltje het volgende:
Was ooit een keer bij iemand op een verjaardag en die gozer traint nogal vaak zijn lichaam. Hij beweerde een keer tegenover mij dat de dikte van de polsen een maatstaf is voor de bouw van de rest van je lichaam.Nu heb ik hele dikke polsen geen spek, maar bot (kan er niet met duim en wijsvinger omheen sluiten). Hij zei dat als ik zou gaan trainen dat ik tot een zgn. 'beer' zou kunnen uitgroeien.
quote:Oeioei.. ik kan dat en heb dan nog erg veel (= 1 kootje) over..
Op donderdag 17 april 2003 12:17 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Het lijkt me wel dat als je je vingers om je pols kunt sluiten, dat je dan behoorlijk dunne polsjes heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |