abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2003 @ 12:13:05 #1
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_9835469
Was ooit een keer bij iemand op een verjaardag en die gozer traint nogal vaak zijn lichaam. Hij beweerde een keer tegenover mij dat de dikte van de polsen een maatstaf is voor de bouw van de rest van je lichaam.

Nu heb ik hele dikke polsen geen spek, maar bot (kan er niet met duim en wijsvinger omheen sluiten). Hij zei dat als ik zou gaan trainen dat ik tot een zgn. 'beer' zou kunnen uitgroeien.

Kan iemand mij vertellen of dit verhaal een beetje klopt?
Niet dat ik zin heb om een 'beer' te gaan worden, maar aangezien ik wel een beetje ga trainen vond ik het wel leuk om even te weten

We're on an express elevator to hell, going down!
  donderdag 17 april 2003 @ 12:17:52 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9835552
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:13 schreef Draaitafeltje het volgende:
Was ooit een keer bij iemand op een verjaardag en die gozer traint nogal vaak zijn lichaam. Hij beweerde een keer tegenover mij dat de dikte van de polsen een maatstaf is voor de bouw van de rest van je lichaam.

Nu heb ik hele dikke polsen geen spek, maar bot (kan er niet met duim en wijsvinger omheen sluiten). Hij zei dat als ik zou gaan trainen dat ik tot een zgn. 'beer' zou kunnen uitgroeien.

Niet dat ik zin heb om een 'beer' te gaan worden, maar aangezien ik wel een beetje ga trainen vond ik het wel leuk om even te weten

Het lijkt me wel dat als je je vingers om je pols kunt sluiten, dat je dan behoorlijk dunne polsjes heb.
pi_9835557
dikte van de pols heeft mij altijd verteld of iemand veel vecht of niet
pi_9835592
Ik heb behoorlijk dunne polsen (ik kan bijna met mijn pink mijn duim aanraken) maar om nou te zeggen dat ik smal en mager ben, dat nou ook weer niet
pi_9835619
Dikke polsen betekent meestal dat je een grovere bouw hebt. Je skelet is wat grover. Of het iets zegt over de breedte van je skelet bij de schouders en rug, weet ik niet maar het zegt wel wat over de grofheid. Mijn vader heeft hele dikke polsen maar is niet overdreven breed gebouwd. Ik heb dunnere polsen en ik kan net met duim en wijsvinger mijn pols omvatten (langere vingers) maar ik ben wel atletisch gebouwd. Ik moet er wel veel voor doen om een goed figuur te houden. Maar ik heb geen bodybuild figuur, dus echt breed worden kan ik dan alleen maar met dope!
  donderdag 17 april 2003 @ 12:21:22 #6
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_9835621
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:18 schreef kingging het volgende:
dikte van de pols heeft mij altijd verteld of iemand veel vecht of niet
Nou, ik vecht nooit dus deze vlieger gaat al niet op!
pi_9835644
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:17 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het lijkt me wel dat als je je vingers om je pols kunt sluiten, dat je dan behoorlijk dunne polsjes heb.

onzin, mensen met grote handen en grote armen kunnen nogsteeds wel hun vingers om de pols sluiten.. hebben die dunne polsen? (ik spreek even over mezelf ook )
  donderdag 17 april 2003 @ 12:22:43 #8
36027 komkommertje
KomKommertje!!!!
pi_9835648
En wat zegt het dan als je polsen heel dun zijn. Mijn hele hand gaat er zo omheen, en dan hou ik nog een vingerkootje over. Ik heb dus hele dunne polsen.
Komkommertje
  donderdag 17 april 2003 @ 13:32:23 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9837030
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:22 schreef Neilza het volgende:

[..]

onzin, mensen met grote handen en grote armen kunnen nogsteeds wel hun vingers om de pols sluiten.. hebben die dunne polsen? (ik spreek even over mezelf ook )

Tja ik weet het niet, maar ik kom maar tot de helft ofzo
pi_9837109
'k Heb ook dunne polsen. Mager + smalle bouw + lange vingers.

Kan met duim en pink eromheen, en hou nog wat over .

donderdag 17 april 2003 @ 13:37:30 #11
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9837149
wat een onzin.
aka Man-Mountain
  donderdag 17 april 2003 @ 13:38:05 #12
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_9837163
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:37 schreef Doctor_Bara het volgende:
wat een onzin.
Argumenten of onderbouwing?
  donderdag 17 april 2003 @ 13:39:40 #13
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9837203
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:38 schreef Draaitafeltje het volgende:

[..]

Argumenten of onderbouwing?

Ik bodybuild al zon 5 jaar en ik kan nogsteeds met mn duim en wijsvinger mn polsen omsluiten.
aka Man-Mountain
  donderdag 17 april 2003 @ 13:59:02 #14
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_9837641
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:39 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Ik bodybuild al zon 5 jaar en ik kan nogsteeds met mn duim en wijsvinger mn polsen omsluiten.

Je zit op een verkeerd spoor. Waar ik met mijn openingspost op doelde was om te kijken OF er een verband staat tussen je lichaamsbouw (in het algemeen) en tussen de dikte (of breedte) van je pols.
Kijk, als je gaat trainen wordt je na genoeg keer vanzelf breder maar ik bedoel dan echt of je kan zien aan de polsgrootte of iemand de potentie heeft om echt groot en breed te worden (en dit zonder dat diegene ooit getraind heeft)
  donderdag 17 april 2003 @ 14:35:17 #15
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9838540
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:59 schreef Draaitafeltje het volgende:

[..]

Je zit op een verkeerd spoor. Waar ik met mijn openingspost op doelde was om te kijken OF er een verband staat tussen je lichaamsbouw (in het algemeen) en tussen de dikte (of breedte) van je pols.
Kijk, als je gaat trainen wordt je na genoeg keer vanzelf breder maar ik bedoel dan echt of je kan zien aan de polsgrootte of iemand de potentie heeft om echt groot en breed te worden (en dit zonder dat diegene ooit getraind heeft)

Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Je polsen groeien zoiezo als je je onderarmen traint met weerstand
aka Man-Mountain
pi_9839662
...maar daar kan je het bot niet mee doen toenemen. Tuurlijk lijken je onderarmen dan wel groter doordat de spiermassa toeneemt en compenseer je zo een beetje de dunnere polsjes (als je die hebt)

Ik denk dat er wel een verband is, maar dat verband moet je niet meten met je eigen vingers, maar met een MEETBAND.

W

donderdag 17 april 2003 @ 15:28:03 #17
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_9839694
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:26 schreef WaRn het volgende:
...maar daar kan je het bot niet mee doen toenemen. Tuurlijk lijken je onderarmen dan wel groter doordat de spiermassa toeneemt en compenseer je zo een beetje de dunnere polsjes (als je die hebt)

Ik denk dat er wel een verband is, maar dat verband moet je niet meten met je eigen vingers, maar met een MEETBAND.

W

Het 'meten' met de vingers was meer om een id te geven dat mijn polsen groot zijn, niet om de link te leggen dat als je je vingers niet om je polsen kan leggen dat je dan gelijk groot gebouwd bent
pi_9839936
Het kan misschien wel een beetje kloppen want mijn zwager is ook een 'beer' en die pas bijna geen horloge om zijn pols. Hij moet altijd speciaal een groter bandje bestellen.
Welcome to the phantom zone
pi_9841885
Nou ik heb ook hele dunne polsjes. Kan ook met duim + wijsvinger makkelijk omsluiten.

Ik ben ook mager, ik lijk ook heel smal (omdat ik gewoon bijna geen vet heb). Maar kwa schouderbreedte doe ik echt niet onder van de gem. personen. Dus kwa botbouw van de schouders, maar zoals ik al zei, doordat ik zo mager ben lijk ik ook heel smal enzo.
Maargoed ben aan het fitnessen, nog ff paar jaartjes volhouden en dan moet ik toch al wat breeder lijken

Btw, hebben degene met dunne polsen soms ook hele dunne onderbenen? Dus niet echt de kuit maar stuk tussen kuit en enkels?

donderdag 17 april 2003 @ 17:04:05 #20
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_9842103
Het klopt over het algemeen wel ja. Er bestaat een bepaalde ratio tussen de pols en je voorarm die zelden of nooit overschreden wordt.

Weet die ratio niet zo uit m'n hoofd maar stel dat die 2:1 is. Dan kan iemand met polsen van 20 cm, voorarmen 'kweken' van 40 cm.

The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_9842285
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:04 schreef Manji het volgende:
Het klopt over het algemeen wel ja. Er bestaat een bepaalde ratio tussen de pols en je voorarm die zelden of nooit overschreden wordt.

Weet die ratio niet zo uit m'n hoofd maar stel dat die 2:1 is. Dan kan iemand met polsen van 20 cm, voorarmen 'kweken' van 40 cm.

Voorarmen wat zijn dat nu weer
Bedoel je soms onderarmen?

Enne, wat heeft spier eigenlijk verder met de botgroei te maken?

donderdag 17 april 2003 @ 18:23:54 #22
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9843867
t is ook eigenlijk wel totale onzin, stel nou dat je lange/korte vingers hebt en/of dunne/dikke pols. T is allemaal relatief.
aka Man-Mountain
  donderdag 17 april 2003 @ 18:31:03 #23
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_9843966
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:13 schreef Draaitafeltje het volgende:

nee joh dat soort mensen moet je helemaal niet serieus nemen!! die hebben het gewoon niet op een rijtje snap dat dan
If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
pi_9850707
quote:
Op donderdag 17 april 2003 12:17 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Oeioei.. ik kan dat en heb dan nog erg veel (= 1 kootje) over..
Mon 'en!
pi_9851160
Onzin, lijkt me.
Ik heb smalle polsen (kan makkelijk met mijn duim + middelvinger mijn pols omvatten), maar heb qua lichaam een zware bouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')