quote:Ken je de kopieer truuk? Kan zo mijn pkm ff kopieren voor je,
Op donderdag 17 april 2003 14:31 schreef SmashBro het volgende:
Ik wil ook Mew en Celebi..
Maar ik heb geen Gameshark.
edit: lama, ik ga mn GBA niet meenemen naar een meeting
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:33 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik heb ook een heel goed team op Gold (Porygon 2, Steelix, Quagsire, Espeon en Meganium geloof ik), die kicken jouw ass wel even.
quote:Met avatar ben ik ook vreemd hoor.
Op donderdag 17 april 2003 14:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
SmashBro, wat ben je vreemd zo zonder avatar.
quote:Twee films heb ik gezien, persoonlijk vind ik de serie maar bagger, hij was leuk hoor, maar met dat herhalen van fox verloor ik een beetje de interesse, laatst zag ik weer een aflevering dat ze pas net in Johto waren! Afleveringen werden ook een beetje hetzelfde, probleempje met trainer ofzo, teamrocket, pickachu dondershock, teamrocket weg, probleempje word opgelost
Op donderdag 17 april 2003 14:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
heb jij de films gezien?
.
Deze is echt zooo goed, kan alles en iedereen aan.
quote:Miltank, Tyrannitar, Gengar, Dragonite, Houndoom... en... laatste ben ik ff vergeten
Op donderdag 17 april 2003 14:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
doe het maar met de reguliere pokemon!
om pokemon te houden moet je van ze houden!
quote:Ik kan me er iets bij voorstellen ja.
Op donderdag 17 april 2003 14:37 schreef SmashBro het volgende:[..]
Met avatar ben ik ook vreemd hoor.
.
quote:wanna bet your money on that?
Op donderdag 17 april 2003 14:38 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
.
quote:mijn team bestond altij uit een dragonite en me eevee-evolution-trio en dan nog wat variaties ernaast
Op donderdag 17 april 2003 14:38 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
.
@marc: ik vond de serie wel lachen int begin, de afleveringen van de psychicgym waren echt super naar mijn mening
Maar Houndoom is wel erg cool.
quote:Jep, leukste vond ik nog altijd de orange islands/indigo plateau, met dat muziekje en dat ie verschillende dingen moet doen voor de badges, één van de coolste afleveringen is wanneer hij op dat stuk ijs de berg af moet, en dat dat muziekje
Op donderdag 17 april 2003 14:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
mijn team bestond altij uit een dragonite en me eevee-evolution-trio en dan nog wat variaties ernaast
@marc: ik vond de serie wel lachen int begin, de afleveringen van de psychicgym waren echt super naar mijn mening
En het vecht muziekje vind ik nog steeds geweldig, die van de serie, niet die van het spel
quote:ik vond die psychic trainster echt super, hoe heete ze nou ook alweer...agatha was het niet...ehmm..... ff denken
Op donderdag 17 april 2003 14:41 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Jep, leukste vond ik nog altijd de orange islands/indigo plateau, met dat muziekje en dat ie verschillende dingen moet doen voor de badges, één van de coolste afleveringen is wanneer hij op dat stuk ijs de berg af moet, en dat dat muziekje
En het vecht muziekje vind ik nog steeds geweldig, die van de serie, niet die van het spel
quote:Dat valt dan weer mee.
Op donderdag 17 april 2003 14:42 schreef Andyvie het volgende:leuke humor
Jigglypuff en Snubbull zijn ook lachen.
quote:Daarom gebruik ik geen legendary, maar het zijn wel supergoeie en relaxte pokémon, ik raak af en toe gewoon een beetje gehecht aan mn pokémon en dan wil ik ze per se houden
Op donderdag 17 april 2003 14:40 schreef SmashBro het volgende:
Dragonite en Tyranitar enzo gebruik ik niet, da's te makkelijk. Ik wil wel een beetje uitdaging.Maar Houndoom is wel erg cool.
Nieuwe pokemon vind ik maar stom, totaal geen aandacht meer aan besteed, een enkeling is cool en de twee nieuwe legendary zijn echt goed maar ik postte laatst ook al een plaatje... ff zoeken...
Dat is gewoon pikachu ... is toch niet leuk zo? Ook als je soms die andere pokémon ziet, ze zien echt niet uit! Maar momenteel ben ik wel een beetje gehecht aan mn
quote:Ik kijk het alleen als ik door de weeks bij mijn ouders ben. We hebben namelijk geen Fox Kids hier in Wageningen
Op donderdag 17 april 2003 14:44 schreef SmashBro het volgende:
Ik volg de serie ook. Hartstikke leuk. Chikorita en Totodile en Wobbuffet en Psyduck zijn daar het coolst. EnBulbasaur
.
quote:Hmm, gaan ze het nog een keer proberen met dat flutprogramma? Ik wens ze veel succes.
Op donderdag 17 april 2003 14:44 schreef Andyvie het volgende:
Over humor gesproken. Maandag komt Cash en Carlo weer op tv, zag ik netLeuk!
quote:wobbuffet is kewl!!!!!!!!!!!!!!
Ik volg de serie ook. Hartstikke leuk. Chikorita en Totodile en Wobbuffet en Psyduck zijn daar het coolst. EnBulbasaur
.
quote:Jaaaah jiggly!
.
Maar de serie is leuker in het nederlands, in de amerikaanse serie heeft James echt een irritant slome stem, niet leuk om naar te luisteren
(wel mooie liedjes! Heb ik nog 2 cd's van, met liedjes van Misty enzo hehe)
quote:Ze komen juist terug omdat er best veel mensen naar keken. Gemiddeld een half miljoen geloof ik en ik vind het eerlijk gezegd een stuk beter dan dat Alternative love dat ze nu uitzenden.
Op donderdag 17 april 2003 14:46 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Hmm, gaan ze het nog een keer proberen met dat flutprogramma? Ik wens ze veel succes.
Trouwens Twoflower: Jezus Christ Superstar is morgenavond om 20:30 op Net5 te zien
quote:Ik vind Torchic echt prachtig.
Op donderdag 17 april 2003 14:45 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Daarom gebruik ik geen legendary, maar het zijn wel supergoeie en relaxte pokémon, ik raak af en toe gewoon een beetje gehecht aan mn pokémon en dan wil ik ze per se houden
Nieuwe pokemon vind ik maar stom, totaal geen aandacht meer aan besteed, een enkeling is cool en de twee nieuwe legendary zijn echt goed maar ik postte laatst ook al een plaatje... ff zoeken...
Dat is gewoon pikachu ... is toch niet leuk zo? Ook als je soms die andere pokémon ziet, ze zien echt niet uit! Maar momenteel ben ik wel een beetje gehecht aan mn
Verder veel aparte 'type combo's, zoals Grass/Fighting en Steel/Psychic.
Plusle en Minun lijken idd wel veel op Pika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |