quote:Je vind de PS2 minder omdat Final Fantasy XI een online spel is ?
Op donderdag 24 april 2003 13:23 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Je vergeet Resident Evil Online en FFXI schijnt dat je voor deze games wel moet betalen als je online wilt gamen.
![]()
En het schijnt dat FFXI geen singleplayer optie erop zit.
Vind de PS2 toch steeds minder worden, wat ik erg jammer vind.
En natuurlijk heeft FFXI geen singleplater optie Gijs
quote:Ja wacht eigenlijk alleen maar op Tomb Raider en GT4 en moet FFX nog effen halen.
Op donderdag 24 april 2003 14:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je vind de PS2 minder omdat Final Fantasy XI een online spel is ?
![]()
Die ga ik ook niet spelen Henk. Jij moet nog wel FFX spelen en de aankomende X-2 en XII. Tevens komt Tombraider nog en Silent Hill 3, Kingdom Hearts 2 en GT4![]()
En natuurlijk heeft FFXI geen singleplater optie Gijs
![]()
quote:Dat word ook wel een cool spel.
Op donderdag 24 april 2003 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste hand-on preview van Enter The Matrix:http://www.eurogamer.net/content/fi_enterthematrix_ps2
quote:Ja Henk maar dat is al jaren bekend
Op donderdag 24 april 2003 14:23 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Maar van FFXI las ik dat het alleen maar een online spel word.
En je kan het toch ook gewoon zo zien: FFXI is gewoon een online game in de FF reeks en FFXII is de opvolger van FFX
En die online games die ik opnoemde komen gelijk uit as de ps2 online gaat hier.. tuurlijk dat er al veel meer spellen zijn aangekondigd met online play maar die komen niet meteen.
quote:Ik vind het cool dat je eindelijk eens ook enthausiast bent voor race games
Op donderdag 24 april 2003 09:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik kwijl met je mee
Ik hoop dat we ingame movies kunnen downen straks
Die driver screens zagen er ook cool uit, met die CX
quote:Ja,... ik WIL GT4 en Burnout 2
Op donderdag 24 april 2003 22:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik vind het cool dat je eindelijk eens ook enthausiast bent voor race games
![]()
Die driver screens zagen er ook cool uit, met die CX
quote:Kijk, dat is een keer praten
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,... ik WIL GT4 en Burnout 2
quote:Ik wil Burnout voor de Cube (console liefde boven alles) maar GT 4 en ook Silent Hill 3 zijn potentiele PS 2 titles op mijn plankje ja
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,... ik WIL GT4 en Burnout 2
quote:Jij bent toch die malloot die zn ps2 heeft verkocht?
Op donderdag 24 april 2003 22:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Kijk, dat is een keer praten
quote:PRROOOOOEST
Op vrijdag 25 april 2003 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Jij bent toch die malloot die zn ps2 heeft verkocht?
quote:www.gamers.nl
Racen met Crash Bandicoot in Crash Nitro KartHet gebeurt wel vaker dat helden uit een platformgame ook hun opwachting maken in een racegame. Het bekendste voorbeeld is natuurlijk Mario Kart, maar ook Crash Team Racing behoort tot deze categorie en was zowaar een groter succes van de eigenlijke platformgames. Vivendi Universal kondigt vandaag een nieuwe racegame aan met Crash Bandicoot in de hoofdrol genaamd Crash Nitro Kart.
The storyline has Crash getting kidnapped by the evil emperor, Velo, who forces the bandicoot to race in his coliseum--with the fate of Earth hanging in the balance, of course. The game will feature more than 17 tracks spanning four different worlds: a jungle, a volcano, a futuristic city, and a space station. The game will have a single-player adventure mode and a system-link multiplayer option that will support up to eight players. No word yet on if the system-link option will extend to all three platforms.
Crash Nitro Kart zal in het vierde kwartaal van 2003 op de PS2, Xbox en GameCube verschijnen en belooft 17 knotsgekke parcours.
quote: Geniaal en ziek eng
Als hij echt zo goed is ga ik hem zeker halen! Heb je al wat links naar reviews? IGN en Gamespot hebben nog niks. Maar dat is niet zo gek wat wij krijgen hem eerder als die Yanks!
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:30 schreef Strolie75 het volgende:![]()
Als hij echt zo goed is ga ik hem zeker halen! Heb je al wat links naar reviews? IGN en Gamespot hebben nog niks. Maar dat is niet zo gek wat wij krijgen hem eerder als die Yanks!
quote:Nee,... want je keuze is subliem. GTA3 is een must-have....
Op vrijdag 25 april 2003 14:23 schreef Zooi het volgende:Lach me maar uit.
.
17:40 Last month we exclusively revealed that Sony had a triple-A first-person shooter in the works for PS2, which insiders were brazenly dubbing a "Halo-beater." Developed by Lost Boys in the Netherlands, the game is set to be unveiled at E3 and Sony is believed to putting a huge sum of cash behind the project.
But it just can't decide on a name. Originally known simply as "Kin," we can exclusively reveal that the game is now known internally by two names: "Kin" and "Kill Zone," with Sony yet to choose between the two.
Frankly, we prefer "Kin" - it just sounds cooler and a bit more mysterious than the rather generic "Kill Zone." This is a massive title for Sony and it's important it picks a name that has the right impact. But this is obviously a complicated process and which one it ultimately chooses will doubtless be revealed at E3. Names aside, however, we just can't wait to get our hands on the bleedin' thing! Expect our full impressions very soon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |