abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2003 @ 21:59:04 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9923358
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:39 schreef Reanimatie.com het volgende:
Strollie > leuk dat je een slot op mijn ps2 vraag zet (kan disc niet lezen), maar heb jij jezelf als 'ubermodder' al eens afgevraagd of ik met zo'n vraag als die van mij hier wel door al die k*tscreenshots heen wil bladeren?

dit is een algemeen blabla topic, dat van mij was niet voor in een blabla topic, prutser.

[centraal] Feedback en Zeiktopic GAM

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9925821
quote:
Strollie > leuk dat je een slot op mijn ps2 vraag zet (kan disc niet lezen), maar heb jij jezelf als 'ubermodder' al eens afgevraagd of ik met zo'n vraag als die van mij hier wel door al die k*tscreenshots heen wil bladeren?

dit is een algemeen blabla topic, dat van mij was niet voor in een blabla topic, prutser.

ESC drukken dan stopt ie met laden

en ja dit is nu een blablatopic.. misschien omdat iedereen toch zo koppig is om een topic te openen ipv de vraag hier te stellen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 22-04-2003 00:01]

pi_9927886
Gerucht gaat dat GT4 ook een speciale engine zal hebben voor volswagen voor mensen die hun rijbewijs willen halen..

Komt mooi uit voor mij

Ja hallo ik wil gaan afrijden.
eh?? u heeft toch nog geen lessen gedaan?
nee... maar wel GT4

dinsdag 22 april 2003 @ 07:28:31 #54
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9927927
quote:

Ipv zeiken had je ook je vraag kunnen posten Je hebt de plaatjes nu toch geladen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 22 april 2003 @ 07:47:50 #55
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_9927987
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 07:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ipv zeiken had je ook je vraag kunnen posten Je hebt de plaatjes nu toch geladen

daar zit natuurlijk ook weer iets in. bij deze dan;

december 2001 heb ik een PS2 gekocht. Niet alleen voor de spellen, maar ook voor de DVD's. Geweldige machine tot hij de laatste tijd bij gehuurde DVD's steeds vaker vastslaat met de melding 'kan disc niet lezen'
Uiteraard volgt de wandeling naar de keuken om de DVD zorgvuldig schoon te maken, maar dat maakt helaas geen verschil. De afgelopen maand heb ik het al bij Blade II en Harry Potter gehad, daarvoor bij nog een aantal films.

Toen ik HP laatst terug ging brengen en vertelde dat de DVD het niet deed vroeg ze me of ik toevallig op een XBoX of een PS2 mijn DVD probeerde te kijken. Inderdaad, zeg ik, ik heb een ps2, maar heb daar voorheen zelden problemen mee gehad. Een extra soort van beveiliging had ze het over en ik moest voortaan maar eens letten op de icoontjes op de DVD. Want indien er een DVDPS2 logo opstaat moet ik ze zonder problemen kunnen lezen.

Wie kent hier het fijne verhaal van, wie weet er een oplossing voor, wie kent dit probleem. Ik voel me in ieder geval genaaid. De ps2 gebruik ik te weinig als game console en heb hem toen echt gekocht als kleine 'alles entertainer'

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_9928072
Lijkt me een probleem met de lens. Heb je het echt alleen maar met gehuurde?
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:22:33 #57
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9928111
Wat vreemd,........ huur dvd's doen bij mij ook wel eens vreemd op mijn normale dvd speler. Ze zijn nou eenmaal meer fucked up, maar je PS2 zou in principe alles moeten afspelen hoor. Mijn broer doet dat namelijk ook met alle films. Maar dat PS2/DVD verhaal is echt bull,..... het zijn gewoon dvd spelers,.... klaar
pi_9928127
De laatste maanden huur ik veel dvd's bij de videotheek en ik moet zeggen dat het kwaliteit om te betreuren is. Vaak gaan ze haperen en als ik dan naar de onderkant kijk lijkt het net of de dvd als onderzetter tijdens een houseparty is gebruikt.

Het kan deels normale wear and tear zijn van een dvd maar ik vermoed meer dat het ligt aan de gebruikers. Heb je het ook gewoon bij nieuwe gekochte dvd's? Ik heb het namelijk ook afentoe bij gehuurde dvd's maar bij m'n eigen collectie niet.

Als je nogsteeds garantie hebt kan je em laten maken, maar je hebt ook speciale lenscleaning cd's. Het is toch al handig om zo eentje in huis te hebben dus ik zou em gewoon kopen en als je nogsteeds last heb gewoon voor reparatie sturen.

Thanksgiving is what makes my mom worth it
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:42:20 #59
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_9928240
bij mijn eigen DVD's idd geen last van. Uiteraard zijn huur DVD's van betreurenswaardige kwaliteit, maar vanwaar dan die playstation compatible logo's op sommige dvd's?

Toen ik het verhaal gister tegen mijn schoonouders vertelde (pasen hè) wist mijn schoonmoeder me te vertellen dat ze zoiets bij kassa heeft gezien, op de site van kassa & radar was niet terug te vinden.

Dus als mijn schoonmoeder zoiets zelfs heeft meegekregen, dan moet er toch wel ergens een waarheid inzitten ....

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:45:54 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9928277
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 08:42 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dus als mijn schoonmoeder zoiets zelfs heeft meegekregen, dan moet er toch wel ergens een waarheid inzitten ....
pi_9928448
Dat ps2 compatible heeft er idd geen reet mee te maken, is alleen zodat ze beter verkopen omdat sommige domme mensen niet weten dat ze ook dvds pp hun ps2 kunnen afspelen.

Je zou een lenscleaner kunnen proberen, met slechte lens heeft je ps2 misschien meer moeite om een dvdtje te pakken.. met je redelijk schone eigen dvd's gaat het dan nog wel maar met dvds met veel krassen en vlekken zoals je die vaak in de videotheek hebt red ie het misschien niet.

dinsdag 22 april 2003 @ 09:34:44 #62
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9928744
Driver 3 screens

pi_9931177
Waaaaaaaaaa, je kunt met een Citroën CX rijden!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9931287
hmm de spellen worden eindelijk ECHT mooi

en eindelijk gaan we online dan! Tjonge wat heb ik daar lang opgewacht zeg. Heb hem nu 2 jaar, en toen zeiden ze al dat hij in dat jaar online zou gaan,

dinsdag 22 april 2003 @ 19:05:00 #65
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_9941749
Gatverdamme, moeten ze nou echt een CX erin doen? Wat een lelijk hok is dat zeg. Maarja Citroen maakt wel meer lelijke auto's.. al schijnen er heel wat mensen weg te zijn van zo'n DS.

Heb er trouwens nog een x aantal games bij, eentje wat minder bekend ; Riding Spirits... Gran Turismo 3, maar dan met motoren. Heel vet spel, wel wat lastiger dan GT3, maar de motoren zijn erg realistisch in het spel gezet.... en de replays zijn helemaal :9~:9~

woensdag 23 april 2003 @ 08:40:27 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9953225
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 12:06 schreef Markster het volgende:
hmm de spellen worden eindelijk ECHT mooi

en eindelijk gaan we online dan! Tjonge wat heb ik daar lang opgewacht zeg. Heb hem nu 2 jaar, en toen zeiden ze al dat hij in dat jaar online zou gaan,

Dat online gebeuren duurt wel even denk ik. Weet niet hoe dat allemaal gaat lopen.
pi_9953446
Chaos Legion en Guilty Gear XX zagen er uit bij Gammo zeg...!!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_9968978
We gaan echt over 2 maanden online hoor..
  woensdag 23 april 2003 @ 22:49:16 #69
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9972503
quote:
Op woensdag 23 april 2003 20:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
We gaan echt over 2 maanden online hoor..
Welke games komen er dan en is zonder extra kosten ?
pi_9977566
quote:
Gran Tourismo 4 at E3

Sony confirmed late yesterday evening that Sony and Polyphony will be displaying Gran Tourismo 4 at a special exhibition on the first day of the Electronic Entertainment Expo. Furthermore, the game will be playable on the show floor.

Earlier rumors have now been confirmed as well. The game, complete with entirely new gameplay and AI engines, will support online play and will have more cars, tracks, and racing models than GT3 did.

Bron: www.evilavatar.com

donderdag 24 april 2003 @ 09:39:31 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9977604
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik kwijl met je mee Ik hoop dat we ingame movies kunnen downen straks
pi_9977682
quote:
Op woensdag 23 april 2003 22:49 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Welke games komen er dan en is zonder extra kosten ?

SOCOM: U.S. Navy SEALs
This is Football 2004
Everquest Online Adventures
World Rally Championship Online
Frequency 2
Destruction Derby Online
Twisted Metal Black: ONLINE

Het online gedoe is over algemeen gratis, alleen spellen kunnen er zelf voor kiezen of ze voor hun eigen servers geld vragen. Maar je kan zelf ook server opzetten.

pi_9977718
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik kwijl met je mee Ik hoop dat we ingame movies kunnen downen straks
IGN zal toch wel een goede E3 verslaggeving hebben, toch?
  donderdag 24 april 2003 @ 10:00:15 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9977950
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

IGN zal toch wel een goede E3 verslaggeving hebben, toch?

Yep,........ aparte page sectie met exclusive downloads
  donderdag 24 april 2003 @ 13:23:19 #75
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_9981840
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:45 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

SOCOM: U.S. Navy SEALs
This is Football 2004
Everquest Online Adventures
World Rally Championship Online
Frequency 2
Destruction Derby Online
Twisted Metal Black: ONLINE

Het online gedoe is over algemeen gratis, alleen spellen kunnen er zelf voor kiezen of ze voor hun eigen servers geld vragen. Maar je kan zelf ook server opzetten.

Je vergeet Resident Evil Online en FFXI schijnt dat je voor deze games wel moet betalen als je online wilt gamen.
En het schijnt dat FFXI geen singleplayer optie erop zit.
Vind de PS2 toch steeds minder worden, wat ik erg jammer vind.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')