quote:[centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
Op maandag 21 april 2003 20:39 schreef Reanimatie.com het volgende:
Strollie > leuk dat je een slot op mijn ps2 vraag zet (kan disc niet lezen), maar heb jij jezelf als 'ubermodder' al eens afgevraagd of ik met zo'n vraag als die van mij hier wel door al die k*tscreenshots heen wil bladeren?dit is een algemeen blabla topic, dat van mij was niet voor in een blabla topic, prutser.
quote:ESC drukken dan stopt ie met laden
Strollie > leuk dat je een slot op mijn ps2 vraag zet (kan disc niet lezen), maar heb jij jezelf als 'ubermodder' al eens afgevraagd of ik met zo'n vraag als die van mij hier wel door al die k*tscreenshots heen wil bladeren?dit is een algemeen blabla topic, dat van mij was niet voor in een blabla topic, prutser.
en ja dit is nu een blablatopic.. misschien omdat iedereen toch zo koppig is om een topic te openen ipv de vraag hier te stellen?
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 22-04-2003 00:01]
Komt mooi uit voor mij
Ja hallo ik wil gaan afrijden.
eh?? u heeft toch nog geen lessen gedaan?
nee... maar wel GT4
quote:Ipv zeiken had je ook je vraag kunnen posten
quote:daar zit natuurlijk ook weer iets in. bij deze dan;
Op dinsdag 22 april 2003 07:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ipv zeiken had je ook je vraag kunnen posten
Je hebt de plaatjes nu toch geladen
![]()
december 2001 heb ik een PS2 gekocht. Niet alleen voor de spellen, maar ook voor de DVD's. Geweldige machine tot hij de laatste tijd bij gehuurde DVD's steeds vaker vastslaat met de melding 'kan disc niet lezen'
Uiteraard volgt de wandeling naar de keuken om de DVD zorgvuldig schoon te maken, maar dat maakt helaas geen verschil. De afgelopen maand heb ik het al bij Blade II en Harry Potter gehad, daarvoor bij nog een aantal films.
Toen ik HP laatst terug ging brengen en vertelde dat de DVD het niet deed vroeg ze me of ik toevallig op een XBoX of een PS2 mijn DVD probeerde te kijken. Inderdaad, zeg ik, ik heb een ps2, maar heb daar voorheen zelden problemen mee gehad. Een extra soort van beveiliging had ze het over en ik moest voortaan maar eens letten op de icoontjes op de DVD. Want indien er een DVDPS2 logo opstaat moet ik ze zonder problemen kunnen lezen.
Wie kent hier het fijne verhaal van, wie weet er een oplossing voor, wie kent dit probleem. Ik voel me in ieder geval genaaid. De ps2 gebruik ik te weinig als game console en heb hem toen echt gekocht als kleine 'alles entertainer'
Het kan deels normale wear and tear zijn van een dvd maar ik vermoed meer dat het ligt aan de gebruikers. Heb je het ook gewoon bij nieuwe gekochte dvd's? Ik heb het namelijk ook afentoe bij gehuurde dvd's maar bij m'n eigen collectie niet.
Als je nogsteeds garantie hebt kan je em laten maken, maar je hebt ook speciale lenscleaning cd's. Het is toch al handig om zo eentje in huis te hebben dus ik zou em gewoon kopen en als je nogsteeds last heb gewoon voor reparatie sturen.
Toen ik het verhaal gister tegen mijn schoonouders vertelde (pasen hè) wist mijn schoonmoeder me te vertellen dat ze zoiets bij kassa heeft gezien, op de site van kassa & radar was niet terug te vinden.
Dus als mijn schoonmoeder zoiets zelfs heeft meegekregen, dan moet er toch wel ergens een waarheid inzitten ....
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 08:42 schreef Reanimatie.com het volgende:
Dus als mijn schoonmoeder zoiets zelfs heeft meegekregen, dan moet er toch wel ergens een waarheid inzitten ....
Je zou een lenscleaner kunnen proberen, met slechte lens heeft je ps2 misschien meer moeite om een dvdtje te pakken.. met je redelijk schone eigen dvd's gaat het dan nog wel maar met dvds met veel krassen en vlekken zoals je die vaak in de videotheek hebt red ie het misschien niet.
en eindelijk gaan we online dan! Tjonge wat heb ik daar lang opgewacht zeg. Heb hem nu 2 jaar, en toen zeiden ze al dat hij in dat jaar online zou gaan,
Heb er trouwens nog een x aantal games bij, eentje wat minder bekend ; Riding Spirits... Gran Turismo 3, maar dan met motoren. Heel vet spel, wel wat lastiger dan GT3, maar de motoren zijn erg realistisch in het spel gezet.... en de replays zijn helemaal :9~:9~
quote:Dat online gebeuren duurt wel even denk ik. Weet niet hoe dat allemaal gaat lopen.
Op dinsdag 22 april 2003 12:06 schreef Markster het volgende:
hmm de spellen worden eindelijk ECHT mooien eindelijk gaan we online dan! Tjonge wat heb ik daar lang opgewacht zeg. Heb hem nu 2 jaar, en toen zeiden ze al dat hij in dat jaar online zou gaan,
quote:Welke games komen er dan en is zonder extra kosten ?
Op woensdag 23 april 2003 20:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
We gaan echt over 2 maanden online hoor..
quote:
Gran Tourismo 4 at E3Sony confirmed late yesterday evening that Sony and Polyphony will be displaying Gran Tourismo 4 at a special exhibition on the first day of the Electronic Entertainment Expo. Furthermore, the game will be playable on the show floor.
Earlier rumors have now been confirmed as well. The game, complete with entirely new gameplay and AI engines, will support online play and will have more cars, tracks, and racing models than GT3 did.
Bron: www.evilavatar.com
quote:Ik kwijl met je mee
Op donderdag 24 april 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:SOCOM: U.S. Navy SEALs
Op woensdag 23 april 2003 22:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Welke games komen er dan en is zonder extra kosten ?
Het online gedoe is over algemeen gratis, alleen spellen kunnen er zelf voor kiezen of ze voor hun eigen servers geld vragen. Maar je kan zelf ook server opzetten.
quote:IGN zal toch wel een goede E3 verslaggeving hebben, toch?
Op donderdag 24 april 2003 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik kwijl met je meeIk hoop dat we ingame movies kunnen downen straks
quote:Yep,........ aparte page sectie met exclusive downloads
Op donderdag 24 april 2003 09:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
IGN zal toch wel een goede E3 verslaggeving hebben, toch?
quote:Je vergeet Resident Evil Online en FFXI schijnt dat je voor deze games wel moet betalen als je online wilt gamen.
Op donderdag 24 april 2003 09:45 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
SOCOM: U.S. Navy SEALs
This is Football 2004
Everquest Online Adventures
World Rally Championship Online
Frequency 2
Destruction Derby Online
Twisted Metal Black: ONLINEHet online gedoe is over algemeen gratis, alleen spellen kunnen er zelf voor kiezen of ze voor hun eigen servers geld vragen. Maar je kan zelf ook server opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |