quote:Sorry hoor maar wat een bull....
Op zaterdag 10 mei 2003 01:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
...
Helaas kwam ie op de x-box ( ja sorry hoor, maar dat ding heeft niets te bieden) en volgens mij is het toen de 'fout' ingegaan?...
quote:Tis wel de minste van alle delen als je het mij vraagt
Op zaterdag 10 mei 2003 01:44 schreef Zooi het volgende:[..]
Sorry hoor maar wat een bull....
Ga dan ff ergens anders bashen. Heb je uberhaubt wel de xbox versie gezien of gespeeld?
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/mgs3snakeeater_050903_sub.mov
Kippenvel met die muziek
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 10-05-2003 09:42]
quote:
Today has been an interesting time in the videogame world, as earlier in the afternoon a mysterious video appeared on the Internet revealing the yet-to-be-shown action/adventure from Konami -- Metal Gear Solid 3. Apparently entitled "Snake Eater", the MGS3 movie file appeared to be a snippet from a larger film that shows our main man Solid Snake chomping on the remains of a dead Sonora semiannulata before picking up his gun Rambo-style and mowing down a couple of bad guys.Where the video came from is still somewhat of a mystery, as the original source was credited to the personal webspace of a German-speaking Deep Throat who posted the file to an obscure Chinese server. No other details are known at this time and Konami of America could not be reached for comment.
quote:
E3 2003: R: Racing Evolution Announced
Namco changes everything.Namco revealed today an entirely new design for its once hugely popular Ridge Racer series. Coined R: Racing Evolution, the arcade racer features everything it hasn't in the past, from license cars to real world tracks and a series of racing types, from drag racing to rally.
Having reached its popular peak in tandem with Sega's Daytona USA series in the early 1990s, the sixth proper game in the series, R: Racing Evolution reverses the rather mundane reiteration of same courses, fantasy cars, and narrow driving styles, which eventually turned gamers with Ridge Racer 5. Due on PlayStation 2, GameCube and Xbox in Q4 2003, R: Racing Evolution features real-world licensed cars, 11 real tracks, and as many as eight different race styles, including circuit, drag, rally and more.
Enabling players delve into a more in-depth racing experience, "Racing Life" unveils a cinematic, story-driven mode in which two female racers duel for the winners' crown. Other racing modes feature Time Attack, Arcade, and VS. Also featured in R: Racing Evolution is What Namco is calling its "New Interactive Driver AI System," which creates a more realistic driving experience.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ja, kan nog niet eens tippen aan GT3, laat staan GT4. Beetje lowres en geen AA.
Op zaterdag 10 mei 2003 11:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik postte dit bericht en de screens express niet omdat ik het lelijk vond
NFSU zag weer wel appetijtelijk uit op GT-niveau, maja, NFS is na deel 1 niks meer geworden wat mij betreft. Die Spinx screens en movies zagen er ook goed uit maar ben zelf niet zo'n action/adventure/puzzle-freak.
P.s. : Wat ben ik verslaafd aan PES2, ik geloof dat ik terug moet naar de Amiga met Kick Off wil ik me zo'n goed en verslavend voetbalspel herinneren waarbij elke wedstrijd en goal anders is. Ongeloofelijk cool en realistisch, FIFA is gebruikt pleepapier voor PES2.
quote:Wen je aan! Klotebesturing hoort bij de charme van Resident Evil.
Op zaterdag 10 mei 2003 15:35 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb net ff Resident Evil Code Veronica X in me ps2 gedaan en wat een afschuwlijke besturing :| Ben benieuwd of ik daar aan ga wennen...
quote:hehe, ze blijven erom zeiken heh
Op zaterdag 10 mei 2003 17:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wen je aan! Klotebesturing hoort bij de charme van Resident Evil.
quote:Ik ben benieuwd... Ziet er wel cool uit en errug spannend
Op zaterdag 10 mei 2003 17:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wen je aan! Klotebesturing hoort bij de charme van Resident Evil.
Ben benieuwd, maar gezien Smots zijn review moet het wel goed komen.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 21:14 schreef Zooi het volgende:
Gekocht: Ico.Ben benieuwd, maar gezien Smots zijn review moet het wel goed komen.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
ICO,heb hem een tijdje voor de full-price online besteld.Die sfeer van dat spel....heel apart, erg vreemd.
De stilte in dat spel...de interactie tussen de 2 personen...de waanzinnige gfx...
Helaas niet zo erg lang maar het spel is zo apart , het is kunst als je het mij vraagt.
Een aanrader.
Ga hem binnenkort voor de 2de keer spelen, nu heb ik vertaling van wat Yorda zegt.Maar...die sfeer... geweldig
quote:Heb mezelf ff gequote
Op donderdag 8 mei 2003 19:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik keek soms 10 minuten in de rondte...gewoon...de rust in dat spel....
Al sta je hoog hoor je de wind...zie je de prachtige zon, de felle afkaatsing op de muren...de beeldschone Yorda.En er komt een deel 2
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
[..]
[..]Heb mezelf ff gequote
quote:Care to share with us? Please?
Op zaterdag 10 mei 2003 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:Ga hem binnenkort voor de 2de keer spelen, nu heb ik vertaling van wat Yorda zegt.
Hoorde namelijk overal berichten dat het nogal kort is enzo en meer een film dan een spel.. klopt dit?
Komen trouwens allemaal fantastische spelen uit nu op ps2.. ga denk ik pas er veel van kopen als ik m'n CRT projector heb en B&W audioset.. dat wordt pas geil gamen vooral als de spellen progressive scan zijn en DTS geluid hebben.
quote:MGS 1 en 2 moet je wel gespeeld hebben vind ik
Op zondag 11 mei 2003 14:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
MGS2: ik en een vriend vonden de trailer geweldig maar heb het nog niet gekocht of laat staan gespeeld.Hoorde namelijk overal berichten dat het nogal kort is enzo en meer een film dan een spel.. klopt dit?
Komen trouwens allemaal fantastische spelen uit nu op ps2.. ga denk ik pas er veel van kopen als ik m'n CRT projector heb en B&W audioset.. dat wordt pas geil gamen
vooral als de spellen progressive scan zijn en DTS geluid hebben.
quote:Dacht ik dat ik de enige was die er gek van werd
Op maandag 5 mei 2003 22:21 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Tomb Raider uitgesteld ook.
![]()
Zit er al vanaf september op te wachten.
Je word er gek van.
quote:Er komen binnenkort toch nog zat games uit dat scheelt weer geld, maar had wel zin om nu Tomb Raider te spelen.
Op zondag 11 mei 2003 23:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dacht ik dat ik de enige was die er gek van werd
quote:Terecht,.......
Op maandag 12 mei 2003 06:57 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Er komen binnenkort toch nog zat games uit dat scheelt weer geld, maar had wel zin om nu Tomb Raider te spelen.
quote:niet zeuren als je blijkbaar al zoveel geld hebt. gewoon die game kopen en sta versteld van een het perfectionisme van deze game
Op zondag 11 mei 2003 14:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
MGS2: ik en een vriend vonden de trailer geweldig maar heb het nog niet gekocht of laat staan gespeeld.Hoorde namelijk overal berichten dat het nogal kort is enzo en meer een film dan een spel.. klopt dit?
Komen trouwens allemaal fantastische spelen uit nu op ps2.. ga denk ik pas er veel van kopen als ik m'n CRT projector heb en B&W audioset.. dat wordt pas geil gamen
vooral als de spellen progressive scan zijn en DTS geluid hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |