quote:Och,.... wat stom van me
Op donderdag 17 april 2003 13:54 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ja, ik was er toch niet
quote:LD
Op donderdag 17 april 2003 13:53 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
lampieee
![]()
.
quote:Lees eens wat topics door in games zou ik zeggen. Elke console heeft zijn voor- en nadelen. Er loopt ergens een topic. Zal eens even gaan zoeken.
Op donderdag 17 april 2003 13:53 schreef Sennaistop het volgende:
Jou mening telt dubbel(slijm slijm), gc-xbox; 2-1, Maar ik blijf dubben. Ik weet het gewoon niet alhoewel zelda natuurlijk zeer intressant is.
quote:`t is je vergeven hoor
Op donderdag 17 april 2003 13:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Och,.... wat stom van me
quote:Ja dat las ik ook ergens. Dat je je daar in Godsnaam druk over maakt LD
Op donderdag 17 april 2003 13:55 schreef Nuongirl het volgende:[..]
LD
Nog steeds chago over die nieuwe "mod"?
quote:De gamecube wint terrein. Ik ga de prijzen van de spellen ook maar eens vergelijken. Is absoluut een belangrijk punt, maar thx voor alle advies !
Op donderdag 17 april 2003 13:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je kinderen zijn 5 en 6 jaar. Dan zou ik voor Cube gaan. Games voor jou en je kinderen
Top amusement....... Trust me ! Daar krijg je geen spijt van
quote:Altijd toch ? !!! Gijsjes
Op donderdag 17 april 2003 13:51 schreef Nuongirl het volgende:
Ah er is weer liefde in dit topic
quote:Deze had ik nog niet gezien, ik zal er eens doorheen lopen. THX !
Op donderdag 17 april 2003 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Gevonden.[centraal] Welke console moet ik kiezen?
quote:Er komt een Zelda pack uit. Das een zilveren Cube met Zelda.... top dingetje als je het mij vraagt. Gaat zo'n 199 Euro kosten geloof ik.
Op donderdag 17 april 2003 13:56 schreef Sennaistop het volgende:[..]
De gamecube wint terrein. Ik ga de prijzen van de spellen ook maar eens vergelijken. Is absoluut een belangrijk punt, maar thx voor alle advies !
[..]Altijd toch ? !!! Gijsjes
Ik heb ook nog een kortingsbon voor je van 50 Euro..... (die zat bij mijn GBA toen ik die kocht) Als je wilt stuur ik je die wel op hoor. Is toch 50 euro korting. Ik weet alleen niet of die met de Zelda pack werkt, maar dan kan je natuurlijk zelf wel setje maken ofzo. Koop je Zelda los
X-Box Vs. GameCube Vs. PS2
PS2 vs. X-Box vs. Gamecube DEEL II
En Chocobo, die bon kun je (volgens Vagere_Hein) ook met die Zelda pack gebruiken. Ik heb hem tenminste mijn kortingsbon gegeven.
Als je die pack wilt moet je hem wel denk ik nu al reserveren. Die platinum GC gaat de winkels uitvliegen!
*Broodje Pindakaas eet
quote:Er zit meer achter Choco, veel meer. Het is eigenlijk iets waar ik al een jaar ruim mee bezig ben.
Op donderdag 17 april 2003 13:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja dat las ik ook ergens. Dat je je daar in Godsnaam druk over maakt LD
Doe chill joh
.
quote:
LD
Nog steeds chago over die nieuwe "mod"?
.
quote:Dat zal best ja,..... ik hoop alleen dat je je niet al te druk maakt om zoiets
Op donderdag 17 april 2003 14:05 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Er zit meer achter Choco, veel meer. Het is eigenlijk iets waar ik al een jaar ruim mee bezig ben.
.
quote:Het zal ongetwijfeld wel ergens staan maar heb je bij de gc nog mem upgrades enzo en hoeveel consoles zitten er bij ?
Op donderdag 17 april 2003 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
In deze staat wat meer info.X-Box Vs. GameCube Vs. PS2
PS2 vs. X-Box vs. Gamecube DEEL IIEn Chocobo, die bon kun je (volgens Vagere_Hein) ook met die Zelda pack gebruiken. Ik heb hem tenminste mijn kortingsbon gegeven.
Als je die pack wilt moet je hem wel denk ik nu al reserveren. Die platinum GC gaat de winkels uitvliegen!
quote:die bon klinkt zeer goed !!! Hou ik je misschien nog wel aan !
Op donderdag 17 april 2003 14:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er komt een Zelda pack uit. Das een zilveren Cube met Zelda.... top dingetje als je het mij vraagt. Gaat zo'n 199 Euro kosten geloof ik.
Ik heb ook nog een kortingsbon voor je van 50 Euro..... (die zat bij mijn GBA toen ik die kocht) Als je wilt stuur ik je die wel op hoor. Is toch 50 euro korting.
Ik weet alleen niet of die met de Zelda pack werkt, maar dan kan je natuurlijk zelf wel setje maken ofzo. Koop je Zelda los
quote:Ga je mee zwemmen ?
`t is je vergeven hoor
quote:Dat hou je bij elke console. Memory Cards en extra controlers moet je altijd los bij kopen. Maar als je die bon van Chocobo gebruikt heb je voor €149 een platinum GC en Zelda, en dat is naar mijn mening geen geld voor hetgeen je krijgt.
Op donderdag 17 april 2003 14:07 schreef Sennaistop het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel ergens staan maar heb je bij de gc nog mem upgrades enzo en hoeveel consoles zitten er bij ?
Je kunt ook het V&A forum in de gaten houden. Daar heb ik mijn GC 2e hands gekocht.
quote:Je bent echt nog een leek
Op donderdag 17 april 2003 14:07 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Het zal ongetwijfeld wel ergens staan maar heb je bij de gc nog mem upgrades enzo en hoeveel consoles zitten er bij ?
die bon klinkt zeer goed !!! Hou ik je misschien nog wel aan !
[..]
quote:Zou ik ook zeker doen !
die bon klinkt zeer goed !!! Hou ik je misschien nog wel aan !
quote:Dikke kuffel voor LD enne maak j niet te vee druk, anderen vinden dat alleen maar leuk
Op donderdag 17 april 2003 14:05 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Zie reactie op Chocobo ..
.
quote:Niets zeker ?
Op donderdag 17 april 2003 14:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ga je mee zwemmen ?
![]()
Neem ik wel wat leuks voor je mee om aan te trekken
quote:Shit
Op donderdag 17 april 2003 14:10 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Niets zeker ?
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Shit
Je kent me ,..........
quote:Ik heb mijn Cube ook 2e hands gekocht. Was net een maand oud. 350 euro, voor een Cube met 5 spellen en mem card
Op donderdag 17 april 2003 14:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat hou je bij elke console. Memory Cards en extra controlers moet je altijd los bij kopen. Maar als je die bon van Chocobo gebruikt heb je voor €149 een platinum GC en Zelda, en dat is naar mijn mening geen geld voor hetgeen je krijgt.
Je kunt ook het V&A forum in de gaten houden. Daar heb ik mijn GC 2e hands gekocht.
quote:*Fluistert Resident Evil*
Op donderdag 17 april 2003 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou ik ook zeker doen !dan heb je voor maar 150 euro de mooiste Cube kleur gereleased in Europa, en een van de beste games allertijden!
En het mooie is, als je RE speelt kun je Bastard uitlachen want die durft niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |