Chocobo, kijk eens even in het RE-topic. Ik heb een theorie over RE4.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-04-2003 10:05]
quote:fipo
Op donderdag 17 april 2003 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Hier verder.
quote:sorry dat ik je niet kon stoppen maar ik had meer te doen dan voor een fipo gaan.
Op donderdag 17 april 2003 10:00 schreef Troel het volgende:[..]
fipo
quote:"Gijsjes 113, This topic contains scenes of explicit violence and gore" past niet.
Op donderdag 17 april 2003 10:00 schreef Knut het volgende:
Al gore ?
quote:Fijn dat je nog even benadrukt dat ik geen leven heb
Op donderdag 17 april 2003 10:01 schreef Magneet het volgende:[..]
sorry dat ik je niet kon stoppen maar ik had meer te doen dan voor een fipo gaan.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Dit past wel.
quote:Je hebt het wel naar je zin he
Op donderdag 17 april 2003 10:01 schreef Magneet het volgende:
wat een kutdag vandaag, veels te veel werk, stik de moord van de pijn in me enkel door dat voetballen van gisteren ( schoot er in ene in ) en met een beetje pech moet ik ook nog naar spoedgevallen toe omdat ik de enige ben met een beetje hardware kennis die er nu is. en ja Uiers is vrij gvd.
Ach naar spoedgevallen vanwege kennis van hardware is altijd nog beter dan naar spoedgevallen vanwege je enkel moet je maar denken
quote:Wat is er?
Op donderdag 17 april 2003 10:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
quote:jij bent mod .. leg jij mij eens uit hoe iemand nu al mod kan zijn terwijl je weet dat die tot juli moeilijk bereikbaar is en misschien niet online is.
Op donderdag 17 april 2003 10:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is er?
Dus je stelt Nu iemand aan als mod , en eigelijk is die pas in juli actief genoeg om te modden
quote:dank je lampie
Op donderdag 17 april 2003 10:25 schreef Nuongirl het volgende:[..]
quote:Over wie heb je het? Dago?
Op donderdag 17 april 2003 10:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
jij bent mod .. leg jij mij eens uit hoe iemand nu al mod kan zijn terwijl je weet dat die tot juli moeilijk bereikbaar is en misschien niet online is.Dus je stelt Nu iemand aan als mod , en eigelijk is die pas in juli actief genoeg om te modden
Mods hebben niet echt veel invloed op het benoemen van andere mods hoor. Dat is een zaak van de FAs.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-04-2003 10:29]
quote:Ik denk dat ik al weet oer wie je het hebt. en het is idd een beetje raar
Op donderdag 17 april 2003 10:26 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
jij bent mod .. leg jij mij eens uit hoe iemand nu al mod kan zijn terwijl je weet dat die tot juli moeilijk bereikbaar is en misschien niet online is.
Dus je stelt Nu iemand aan als mod , en eigelijk is die pas in juli actief genoeg om te modden
quote:Klopt , maar is het niet wat heel erg vreemd zo.. Als je ook weet hoe het in het verleden daar is gegaan met de mod structuur .. hmm dat geeft te denken ..
Op donderdag 17 april 2003 10:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Over wie heb je het? Dago?
Mods hebben niet echt veel invloed op het benoemen van andere mods hoor. Dat is een zaak van de FAs.
Ik zeg vriendjes politiek
quote:de 2de helft hebben we met 5-2 gewonnen maar de eerste met 6-0 verloren dus 8-5 verloren want toen gingen we opeens een beetje meer georganisserd spelen
Op donderdag 17 april 2003 10:11 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Je hebt het wel naar je zin he
Hebben jullie trouwens gewonnen met voetbal of toch maar de klant laten winnen ?Ach naar spoedgevallen vanwege kennis van hardware is altijd nog beter dan naar spoedgevallen vanwege je enkel moet je maar denken
quote:oei dat is jammer..
Op donderdag 17 april 2003 10:35 schreef Magneet het volgende:[..]
de 2de helft hebben we met 5-2 gewonnen maar de eerste met 6-0 verloren dus 8-5 verloren want toen gingen we opeens een beetje meer georganisserd spelen
quote:ag et was leuk op mijn enkel na dan maar die deed gister meer pijn dan nu dus dat gaat ook wel weer
Op donderdag 17 april 2003 10:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
oei dat is jammer..
quote:in het ijs gehad die enkel ???
Op donderdag 17 april 2003 10:41 schreef Magneet het volgende:[..]
ag et was leuk op mijn enkel na dan maar die deed gister meer pijn dan nu dus dat gaat ook wel weer
quote:neuh had ik geen tijd voor, moest ff wat drinken en daarna nog naar huis rijden, was wel irritant want in maastricht waren op het europaplein de stoplichten kapot en was het 1 grote puinhoop op de a2
Op donderdag 17 april 2003 10:45 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
in het ijs gehad die enkel ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |