abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2003 @ 14:20:49 #101
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9838166
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:15 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Dit is dan wel een zinvolle opmerking ? Prutser

Niet zinvol, maar wel gebaseerd op feiten.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  donderdag 17 april 2003 @ 14:29:59 #102
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9838424
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:20 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Niet zinvol, maar wel gebaseerd op feiten.

Welke feiten dan jochie Als je nou eens verder leest dan je neus lang is en niet alleen leest wat je wilt lezen kom je al een heel eind , lees het stukje boven mijn zin die jij eerst quote maar eens

Je bent nog dommer dan het achterend van een varken en dat laat je duidelijk merken ook

donderdag 17 april 2003 @ 14:41:31 #103
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9838692
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:29 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Welke feiten dan jochie

*lol* Mensen geboren in de jaren '80 hoeven mij geen jochie te noemen meneer !
Het feit dat er in supportersvakken ongefundeerde spreekkoren ronddwalen...
quote:
Als je nou eens verder leest dan je neus lang is en niet alleen leest wat je wilt lezen kom je al een heel eind , lees het stukje boven mijn zin die jij eerst quote maar eens
En als jij nu eens precies zegt wat je bedoelt komen we allemaal een eind verder.
Welk stukje boven welke zin met welke quote. Er staan wel meer stukjes boven zinnen die ik quote in dit topic....
quote:
Je bent nog dommer dan het achterend van een varken en dat laat je duidelijk merken ook
Heel goed. Jij kent mij. Vind ik knap voor een systeembeheerder zonder diploma om zoiets te zeggen tegen iemand met een HBO-diploma...

En nou kappen met dat gezeur en gewoon terug naar het topic..

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
pi_9838805
quote:
is goed te praten als je anderen te willen beschadigen omdat ze voor ander club zijn? En is het goed te praten als je anderen daadwerkelijk beschadigd? Ik denk zelf van niet. Wat is jou mening?
Misvatting !

Je schaad supporters van de tegenpartij niet door massaal te zingen : ''K*nker (vul club in) ''

Supporters die meereizen naar uitwedstrijden weten dondersgoed dat er spreekkoren kunnen komen.

Verder vind ik dat het tegenwoordig allemaal zo overtrokken wordt.
Vroeger werd er hondelul geroepen, nu hoerenjong.

In het dagelijkse leven hebben deze 2 woorden een verschillende betekenis, in een voetbalstadion betekenen ze hetzelfde.

quote:
Toen ze in Utrecht achter hun club gingen staan met spreekkoren, toen gingen ze harder werken...
Kan me ook nog zat wedstrijden herinneren waarin de tegenstander verbaal werd aangepakt en ze daardoor zenuwachtiger begonnen te spelen en zodoende de winst naar Utrecht ging.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 17 april 2003 @ 14:48:07 #105
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9838831
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:41 schreef Gabberhead het volgende:
Heel goed. Jij kent mij. Vind ik knap voor een systeembeheerder zonder diploma om zoiets te zeggen tegen iemand met een HBO-diploma...
Oeh, ik ben beter dan jij, lekker puh...knker toch op joh.
A.M.A.B
  donderdag 17 april 2003 @ 14:51:38 #106
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9838937
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:41 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

*lol* Mensen geboren in de jaren '80 hoeven mij geen jochie te noemen meneer !
Het feit dat er in supportersvakken ongefundeerde spreekkoren ronddwalen...
[..]

En als jij nu eens precies zegt wat je bedoelt komen we allemaal een eind verder.
Welk stukje boven welke zin met welke quote. Er staan wel meer stukjes boven zinnen die ik quote in dit topic....
[..]

En nou kappen met dat gezeur en gewoon terug naar het topic..

- Ik vind je nogal een triest figuur , jij quote mij en nu ga je mij vragen welke zin je dan van mij hebt gequote

- Als je iets of iemand quote is het meestal aan te raden om de rest ook even te lezen zodat je weet waar het eigenlijk over gaat ipv in het wilde weg een grote smoel op te zetten

- Nog triester is dat je in mijn profiel en fotoboek gaat kijken en dan denkt dat je beter dan mij bent omdat je ouder bent (gedraag je er dan ook naar) en toevallig een HBO diploma hebt , oe een HBO diploma en Oracle Webdeveloper , zozozo knap hoor jochie en dan ook nog verwachten dat je meneer genoemd wordt terwijl je je als een kleine baby gedraagt

Nu weer ontopic graag

donderdag 17 april 2003 @ 14:53:29 #107
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9838994
sar-cas-me... Ik probeerde alleen de stupiditeit van zijn opmerking te laten zien door een even domme opmerking terug te plaatsen.

Ennuh, op Fok! heet het optiefen...

donderdag 17 april 2003 @ 14:57:26 #108
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9839098
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:53 schreef Gabberhead het volgende:
sar-cas-me... Ik probeerde alleen de stupiditeit van zijn opmerking te laten zien door een even domme opmerking terug te plaatsen.

Ik doe niet aan modetrends en blijf bij wat ik zei...sarcasme past niet in een "discussie" als deze.
A.M.A.B
  donderdag 17 april 2003 @ 14:58:30 #109
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9839130
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:53 schreef Gabberhead het volgende:

Goh , ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je even niks meer weet te zeggen
  donderdag 17 april 2003 @ 14:59:13 #110
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9839143
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:51 schreef Takemenow het volgende:

[..]

- Ik vind je nogal een triest figuur , jij quote mij en nu ga je mij vragen welke zin je dan van mij hebt gequote

- Als je iets of iemand quote is het meestal aan te raden om de rest ook even te lezen zodat je weet waar het eigenlijk over gaat ipv in het wilde weg een grote smoel op te zetten

Ik heb je in dit topic inmiddels al 3 keer gequote, dus ik zou graag willen weten over welke quote je het hebt jah...
En zo duidelijk was je omschrijving van het te lezen stukje nou ook weer niet (nog steeds niet trouwens)
quote:
- Nog triester is dat je in mijn profiel en fotoboek gaat kijken en dan denkt dat je beter dan mij bent omdat je ouder bent (gedraag je er dan ook naar) en toevallig een HBO diploma hebt , oe een HBO diploma en Oracle Webdeveloper , zozozo knap hoor jochie en dan ook nog verwachten dat je meneer genoemd wordt terwijl je je als een kleine baby gedraagt

Nu weer ontopic graag

Verder verwijs ik naar mijn post hiervoor over sar-cas-me en stupiditeit aantonen....
Als jij eerst ontopic gaat, dan doe ik mee...
  donderdag 17 april 2003 @ 15:00:15 #111
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_9839173
Na zo'n half dagje 'Fokken' moet de starter van het topic toch wel zijn antwoord hebben gevonden. Ik in ieder geval wel. De haatdragende voetballiefhebber etaleert zich kennelijk naar een ieder met verbaal geweld en op gebakken lucht gebaseerde beledigingen. De Gabber en de Golfer die de moeite nemen hun bijdrage met redenen te omkleden worden dan ook niet van fatsoenlijke repliek gediend. Hen is al eenzelfde lot beschoren als de kakkerlak, jood, neus en weet ik veel wat die in de stadions op de korrel worden genomen. Ik nodig dan ook iedereen uit om het topic nog eens op het gemakje terug te lezen en zich af te vragen of die supporters waar het steeds om gaat elkaars misdragingen gewoon verdienen.

Captain_Chaos gaat wat steekhoudende argumenten afwachten.

Dus mocht u geen reactie krijgen......;)

Jawohl Herr Kaloin!
pi_9839659
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Na zo'n half dagje 'Fokken' moet de starter van het topic toch wel zijn antwoord hebben gevonden. Ik in ieder geval wel. De haatdragende voetballiefhebber etaleert zich kennelijk naar een ieder met verbaal geweld en op gebakken lucht gebaseerde beledigingen. De Gabber en de Golfer die de moeite nemen hun bijdrage met redenen te omkleden worden dan ook niet van fatsoenlijke repliek gediend. Hen is al eenzelfde lot beschoren als de kakkerlak, jood, neus en weet ik veel wat die in de stadions op de korrel worden genomen. Ik nodig dan ook iedereen uit om het topic nog eens op het gemakje terug te lezen en zich af te vragen of die supporters waar het steeds om gaat elkaars misdragingen gewoon verdienen.

Captain_Chaos gaat wat steekhoudende argumenten afwachten.

Dus mocht u geen reactie krijgen......;)

Sorry hoor meneer de betweter, maar in dit topic geven niet alleen Gabber en Golfer gefundeerde meningen. Deze meningen vallen bij jou echter op omdat ze in jouw straatje vallen. Ook de andere meningen zijn gefundeerd, maar jij snapt ze gewoon niet. Dat kan ook, het is immers een mening en die hoef jij niet te begrijpen. Maar ga die meningen niet lopen afkraken alsof deze meningen FOUT zijn. Want er bestaan nu eenmaal geen foute meningen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 17 april 2003 @ 15:27:26 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9839684
Meneer is ME'er in Rotterdam als ik hem mag geloven...grootste tuig dat er bestaat.
A.M.A.B
  donderdag 17 april 2003 @ 15:28:53 #114
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9839724
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:27 schreef Cart_man het volgende:
Meneer is ME'er in Rotterdam als ik hem mag geloven...grootste tuig dat er bestaat.
Hahaahaha

Aha ! Hij wil infiltreren bij de Fok! Hooligans

donderdag 17 april 2003 @ 15:34:45 #115
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_9839900
Dit topic begint zo langzamerhand een parodie zichzelf te worden....

beetje jammer

Nou doe je het weer!
  donderdag 17 april 2003 @ 15:42:00 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9840085
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:34 schreef JooB het volgende:
Dit topic begint zo langzamerhand een parodie zichzelf te worden....

beetje jammer

Nee, dit topic bewijst eens te meer dat er ook op Fok! haatdragende mensen zitten die als ze geen argumenten meer hebben gaan schelden en persoonlijke aanvallen richting andere users gaan plaatsen.

Het geeft de tegenwoordige discussie-cultuur aardig weer.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 april 2003 @ 15:43:37 #117
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9840127
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:26 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Ik loop idd in een Utreg shirtje rond ja , maar wel in m`n eigen stad en ik ga niet op de wedstrijddag in mijn Utreg shirtje rondlopen in Amsterdam en daar een beetje de boel provoceren en een grote smoel geven wat die gast in z`n Ajakkesshirt dus wel deed in Utreg Gekkenhuis

haha nee weet je wat jullie doen. Een beetje na champions league wedstrijden (van Ajax) mensen in mekaar gaan slaan op het centraal station. Mensen die in gewone vakken zitten en die dan maar een beetje lopen slaan als ze met de trein naar huis gaan.

Maar gelukkig is het die figuurtjes vorige week goed afgeleerd. En rennen konden jullie wel

losers

pi_9840168
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:25 schreef Takemenow het volgende:
Ach joh , voetbal is oorlog en als jouw clubbie tegen de aartsrivaal speelt ben je hartstochtelijk en fanatiek bezig met je clubbie aan te moedigen en daar hoort bij dat je de tegenstander probeert te manipuleren en uit zijn spel te halen en dan vind ik een paar spreekkoren en gebaren prima kunnen hoor , t is tenslotte geen tafeltennis
Iedereen die werkelijk van de sport voetbal houdt (in plaats van het wij-tegen-zij-gevoel eromheen) zal het dus volgens deze stelling met me eens zijn dat de sport beter tot zijn recht komt zonder publiek.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 17 april 2003 @ 15:46:11 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9840186
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:20 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Zoals met wedstrijden van het Nederlands Elftal Ik gruwel bij de gedachte

ah ja zo te lezen ben je ook nog nooit bij een wedstrijd van het Nederlands Elftal geweest op een EK of WK
pi_9840203
quote:
haha nee weet je wat jullie doen. Een beetje na champions league wedstrijden (van Ajax) mensen in mekaar gaan slaan op het centraal station. Mensen die in gewone vakken zitten en die dan maar een beetje lopen slaan als ze met de trein naar huis gaan.
Maar gelukkig is het die figuurtjes vorige week goed afgeleerd. En rennen konden jullie wel

losers

I-net hooligan ! hahahaha
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 17 april 2003 @ 15:48:28 #121
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9840242
Ik, als verstokt Ajacied en PAOKtsi, heb een gezonde dosis "haat" in mij jegens supporters van clubs van de aardsrivalen..
Bij Ajax zijn dat Feyenoord en PSV supporters en bij PAOK Olympiakos en ARIS supporters..
Echter, deze haat is VOETBALGERELATEERD..Buiten dat heb ik er geen problemen mee.. Op Fok! beperkt het zich ook tot de voetbaltopics..
Ik heb vele familieleden die voor ARIS zijn.. Logisch, ze komen uit dezelfde stad als PAOK.. Maar om zoiets zou ik ze nooit haten..Dat kan niet..
Iemand echt haten simpel en alleen omdat zij voor een andere club zijn is te triest voor woorden imo..
Just my 2 cents....

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 17-04-2003 15:50]

-
  donderdag 17 april 2003 @ 15:48:48 #122
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9840251
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:43 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

losers

Mooi he?!
  donderdag 17 april 2003 @ 15:50:38 #123
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9840292
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

I-net hooligan ! hahahaha

haha zeg ik dat ik er bij was dan? nee.

kom zo en zo niet over utrecht centraal als ik naar huis ga

maar aan je onderschrift is natuurlijk ook wel te merken waarom hij dit zegt.....weet ff niks beters he . Stoer hoor jongens van een jaar of 14 in mekaar slaan

donderdag 17 april 2003 @ 15:57:32 #124
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9840458
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:43 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

losers

Ik weet werkelijk waar niet waar jij het over hebt en ik sla sowieso nooit iemand , zelfs geen jood !
Dus .... explain
  donderdag 17 april 2003 @ 16:03:08 #125
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9840618
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:57 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Ik weet werkelijk waar niet waar jij het over hebt en ik sla sowieso nooit iemand , zelfs geen jood !
Dus .... explain

Groepje dappere utrechters staan na elke CL-wedstrijd van AJAX (en dat zijn er nogal wat) op utrecht-centraal AJACIEDEN op te wachten (sjaal+petten).

Nu is vorige week (na Milan) een groepje joden afgereist naar utrecht-CS en zijn daar uit de trein gestapt. Resulaat: rennende utrechters (op 1 of 2 na, deze zijn met rust gelaten).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')