Ik heb namelijk veel klanten (Nepalisten) tevreden te stellen daar.
veel succes
quote:ja, ik heb al een zo'n vignet. Ik hoop dat ik er niet uitgekozen wordt, ben met een ander 20+ passagier, dus.....
Op woensdag 16 april 2003 23:07 schreef B03S het volgende:
Ik..
Ze staan er wel en meestal wordt je gewoon "doorgewuifd" maar soms pikken ze er "random" iemand uit.. Zorg wel voor een autobaan vignet en plak het ook op een van de JUISTE plaatsen.
quote:Mooi! Zie je er gevaarlijk uit?
Op woensdag 16 april 2003 23:11 schreef raffellos het volgende:
helemaal niks aan handje als je je vignet maar op je raampje hebt geplakt. ben er nu al 4 keer geweest altijd doorrijdenveel succes
quote:Een domblondje heeft nooit gelijk, hoop ik...
Op woensdag 16 april 2003 23:08 schreef dom_blontje het volgende:
streng!veel drugshonden enzo aan de grens...
good luck (you'll need it
)
quote:ja? Je kunt er wel legaal paddo's kopen volgens mij. Ben je daar dan aangepakt ofzo?
Op woensdag 16 april 2003 23:13 schreef D-Devil het volgende:
Ze zijn er vrij streng.
quote:Nee geen ervaring mee, al heb ik geen honden o.i.d. gezien..
Op woensdag 16 april 2003 23:12 schreef Nepalist het volgende:[..]
ja, ik heb al een zo'n vignet. Ik hoop dat ik er niet uitgekozen wordt, ben met een ander 20+ passagier, dus.....
Ik dacht dat ze in Zwitserland niet zo moeilijk deden over hasj. Ervaring mee?
quote:Je kan er "volgens mij" niks legaal kopen. Volgens de lokale jongeren is het bezit van weed/hasj wel strafbaar.
Op woensdag 16 april 2003 23:15 schreef Nepalist het volgende:[..]
ja? Je kunt er wel legaal paddo's kopen volgens mij. Ben je daar dan aangepakt ofzo?
Niet echt boeiend, maar voor t zelfde geldt, zoeken ze de hele boel door als ze t net vertrouwen. er is iig altijd wel man aanwezig en je bent mooi de lul als ze toevallig net wat strenger controleren (mits je 'verboden' waren bij je hebt natuurlijk).
Volgens mij wordt softdrugs daar overgens gedoogd, net als in Nederlan, maar dat wil nog niet zeggen dat je het zelf mee de grens over mag nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 16-04-2003 23:19]
En als ze wel moeilijk doen kan je altijd nog zeggen dat je familie bent van een nogal bekende arts daar (een oom van me... op de een of andere manier kent iedere douanier die ik ooit in zwitserland tegengekomen ben hem ). Behalve een andere oom van me dan, maar ja, die ziet er ook gewoon crimineel uit
quote:Ik ben overtuigd! Het plannetje gaat door! Morgennacht lekker doorrijden en dan ben ik 7 a 8 uurtjes later een jointje in Zurich aan het roken. tnx
Op woensdag 16 april 2003 23:16 schreef B03S het volgende:[..]
Je kan er "volgens mij" niks legaal kopen. Volgens de lokale jongeren is het bezit van weed/hasj wel strafbaar.
quote:Ja, ik ga ervoor!
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef Vork het volgende:
Ja ze controleren er best veel en ondanks dat zijn we toen ik nog met m'n ouders op vakantie ging naar Zwitserland al die jaren daar maar een keer aan de kant gehouden. toen keken ze even in de achterbak, vroegen ze hoeveel flessen drank we bij ons hadden (was aan de grens met een taxfree dorp, dus dan mag je maar een maximale hoeveelheid drank over de grens meenemen), wij zeiden 1 en we konden doorrijden.Niet echt boeiend, maar voor t zelfde geldt, zoeken ze de hele boel door als ze t net vertrouwen. er is iig altijd wel man aanwezig en je bent mooi de lul als ze toevallig net wat strenger controleren (mits je 'verboden' waren bij je hebt natuurlijk).
Volgens mij wordt softdrugs daar overgens gedoogd, net als in Nederlan, maar dat wil nog niet zeggen dat je het zelf mee de grens over mag nemen.
* Bigs wil nog wel een keer naar Geneve.. mooie stad
quote:Kut, niet aan gedacht. Heb vandaag nog 24 halve liters ingeslagen...
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef Vork het volgende:
Ja ze controleren er best veel en ondanks dat zijn we toen ik nog met m'n ouders op vakantie ging naar Zwitserland al die jaren daar maar een keer aan de kant gehouden. toen keken ze even in de achterbak, vroegen ze hoeveel flessen drank we bij ons hadden (was aan de grens met een taxfree dorp, dus dan mag je maar een maximale hoeveelheid drank over de grens meenemen), wij zeiden 1 en we konden doorrijden.Niet echt boeiend, maar voor t zelfde geldt, zoeken ze de hele boel door als ze t net vertrouwen. er is iig altijd wel man aanwezig en je bent mooi de lul als ze toevallig net wat strenger controleren (mits je 'verboden' waren bij je hebt natuurlijk).
quote:Hoe lang blijf je weg?
Op woensdag 16 april 2003 23:19 schreef Nepalist het volgende:[..]
Ik ben overtuigd! Het plannetje gaat door! Morgennacht lekker doorrijden en dan ben ik 7 a 8 uurtjes later een jointje in Zurich aan het roken. tnx
quote:Ik laat het nog wel weten of het lukt, Topic 'Zwitserland in hogere sferen' hahaha
Op woensdag 16 april 2003 23:23 schreef Vork het volgende:
Als je gepakt wordt ben je volgens mij alleen wel zwaar de lul, maargoed, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
quote:tot en met 2epaasdag.
Op woensdag 16 april 2003 23:25 schreef Light het volgende:[..]
Hoe lang blijf je weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |