abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9828752
Wie is er weleens door de douane van Zwitserland gegaan?

Ik heb namelijk veel klanten (Nepalisten) tevreden te stellen daar.

Nepaliseren is alleen bestemd voor de uitverkorenen
pi_9828779
Ik
pi_9828837
Ik..
Ze staan er wel en meestal wordt je gewoon "doorgewuifd" maar soms pikken ze er "random" iemand uit.. Zorg wel voor een autobaan vignet en plak het ook op een van de JUISTE plaatsen.
  woensdag 16 april 2003 @ 23:08:49 #4
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_9828878
streng!

veel drugshonden enzo aan de grens...

good luck (you'll need it )

woensdag 16 april 2003 @ 23:10:06 #5
23549 ClubRubie
NOS Teletekst op MSN
pi_9828913
Met Nederlands nummerbord rij je redelijk gemakkelijk door, als je een of ander oosters nummerbord gebruikt het je 't een stuk moeilijker
NOS Teletekst op MSN => bot9@clubr.nl
pi_9828949
helemaal niks aan handje als je je vignet maar op je raampje hebt geplakt. ben er nu al 4 keer geweest altijd doorrijden

veel succes

pi_9828977
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:07 schreef B03S het volgende:
Ik..
Ze staan er wel en meestal wordt je gewoon "doorgewuifd" maar soms pikken ze er "random" iemand uit.. Zorg wel voor een autobaan vignet en plak het ook op een van de JUISTE plaatsen.
ja, ik heb al een zo'n vignet. Ik hoop dat ik er niet uitgekozen wordt, ben met een ander 20+ passagier, dus.....
Ik dacht dat ze in Zwitserland niet zo moeilijk deden over hasj. Ervaring mee?
pi_9828999
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:11 schreef raffellos het volgende:
helemaal niks aan handje als je je vignet maar op je raampje hebt geplakt. ben er nu al 4 keer geweest altijd doorrijden

veel succes

Mooi! Zie je er gevaarlijk uit?
pi_9829016
Ze zijn er vrij streng.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_9829020
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:08 schreef dom_blontje het volgende:
streng!

veel drugshonden enzo aan de grens...

good luck (you'll need it )

Een domblondje heeft nooit gelijk, hoop ik...
pi_9829067
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:13 schreef D-Devil het volgende:
Ze zijn er vrij streng.
ja? Je kunt er wel legaal paddo's kopen volgens mij. Ben je daar dan aangepakt ofzo?
pi_9829080
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:12 schreef Nepalist het volgende:

[..]

ja, ik heb al een zo'n vignet. Ik hoop dat ik er niet uitgekozen wordt, ben met een ander 20+ passagier, dus.....
Ik dacht dat ze in Zwitserland niet zo moeilijk deden over hasj. Ervaring mee?

Nee geen ervaring mee, al heb ik geen honden o.i.d. gezien..
Zie eruit als een toerist leg een landkaart o.i.d. op het dashbord etc.
pi_9829087
aantal jaren daar wezen skieen, nooit aangehouden
pi_9829122
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:15 schreef Nepalist het volgende:

[..]

ja? Je kunt er wel legaal paddo's kopen volgens mij. Ben je daar dan aangepakt ofzo?

Je kan er "volgens mij" niks legaal kopen. Volgens de lokale jongeren is het bezit van weed/hasj wel strafbaar.
  woensdag 16 april 2003 @ 23:18:21 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9829161
Ja ze controleren er best veel en ondanks dat zijn we toen ik nog met m'n ouders op vakantie ging naar Zwitserland al die jaren daar maar een keer aan de kant gehouden. toen keken ze even in de achterbak, vroegen ze hoeveel flessen drank we bij ons hadden (was aan de grens met een taxfree dorp, dus dan mag je maar een maximale hoeveelheid drank over de grens meenemen), wij zeiden 1 en we konden doorrijden.

Niet echt boeiend, maar voor t zelfde geldt, zoeken ze de hele boel door als ze t net vertrouwen. er is iig altijd wel man aanwezig en je bent mooi de lul als ze toevallig net wat strenger controleren (mits je 'verboden' waren bij je hebt natuurlijk).

Volgens mij wordt softdrugs daar overgens gedoogd, net als in Nederlan, maar dat wil nog niet zeggen dat je het zelf mee de grens over mag nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 16-04-2003 23:19]

woensdag 16 april 2003 @ 23:18:54 #16
38316 BoomSmurf
pi_9829173
Je komt er makkelijk door (let op je vignet!). Ze ogen hard en zo maar ze zijn vaak heel aardig en doen zelden moeilijk (ze helpen je de auto ook weer inladen als ze hem uitgeladen hebben en er niks gevonden is).

En als ze wel moeilijk doen kan je altijd nog zeggen dat je familie bent van een nogal bekende arts daar (een oom van me... op de een of andere manier kent iedere douanier die ik ooit in zwitserland tegengekomen ben hem ). Behalve een andere oom van me dan, maar ja, die ziet er ook gewoon crimineel uit

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_9829203
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:16 schreef B03S het volgende:

[..]

Je kan er "volgens mij" niks legaal kopen. Volgens de lokale jongeren is het bezit van weed/hasj wel strafbaar.

Ik ben overtuigd! Het plannetje gaat door! Morgennacht lekker doorrijden en dan ben ik 7 a 8 uurtjes later een jointje in Zurich aan het roken. tnx
pi_9829256
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef Vork het volgende:
Ja ze controleren er best veel en ondanks dat zijn we toen ik nog met m'n ouders op vakantie ging naar Zwitserland al die jaren daar maar een keer aan de kant gehouden. toen keken ze even in de achterbak, vroegen ze hoeveel flessen drank we bij ons hadden (was aan de grens met een taxfree dorp, dus dan mag je maar een maximale hoeveelheid drank over de grens meenemen), wij zeiden 1 en we konden doorrijden.

Niet echt boeiend, maar voor t zelfde geldt, zoeken ze de hele boel door als ze t net vertrouwen. er is iig altijd wel man aanwezig en je bent mooi de lul als ze toevallig net wat strenger controleren (mits je 'verboden' waren bij je hebt natuurlijk).

Volgens mij wordt softdrugs daar overgens gedoogd, net als in Nederlan, maar dat wil nog niet zeggen dat je het zelf mee de grens over mag nemen.

Ja, ik ga ervoor!
  woensdag 16 april 2003 @ 23:23:27 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9829308
Als je gepakt wordt ben je volgens mij alleen wel zwaar de lul, maargoed, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
pi_9829337
Als je geen vignet hebt wordt je op een erg onvriendelijke manier naar de kant gehaald, maar verder doen ze nooit echt moeilijk. Let er inderdaad wel op dat je vignet op de juiste plaats zit anders worden ze wel pissed

* Bigs wil nog wel een keer naar Geneve.. mooie stad

pi_9829352
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:18 schreef Vork het volgende:

Kut, niet aan gedacht. Heb vandaag nog 24 halve liters ingeslagen...
Ach ja, als ik er uitgekozen wordt dan is de aandacht mooi op die blikken bier gericht. Ik stop het spul wel tussen het eten ofzo, lekker tussen de dropjes hahaha
pi_9829357
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:19 schreef Nepalist het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd! Het plannetje gaat door! Morgennacht lekker doorrijden en dan ben ik 7 a 8 uurtjes later een jointje in Zurich aan het roken. tnx

Hoe lang blijf je weg?
pi_9829397
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:23 schreef Vork het volgende:
Als je gepakt wordt ben je volgens mij alleen wel zwaar de lul, maargoed, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
Ik laat het nog wel weten of het lukt, Topic 'Zwitserland in hogere sferen' hahaha
pi_9829434
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:25 schreef Light het volgende:

[..]

Hoe lang blijf je weg?

tot en met 2epaasdag. Moet dinsdag weer naar school
  woensdag 16 april 2003 @ 23:29:45 #25
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9829456
Je kunt er iig vanuit gaan dat je een IDkaart/paspoort controle voor je snuffert krijgt en mochten ze je niet vertrouwen dan wordt je aan de kant gehaald. Nu zal een simpel gezinnetje minder kans daartoe lopen dan een groep jongeren, maar eigenlijk heb ik om eerlijk te zijn natuurlijk geen flauw idee, het is alweer een paar jaar geleden dat ik daar voor 't laatst ben geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')