quote:
Op donderdag 17 april 2003 01:10 schreef StrayDog het volgende:
Dark Crystal?
Hmmmm, dat ging weer veels te snel, maar is wel goed ja. Heb hem van de week nog gezien, dus vandaar
quote:Ik had die comment pas gelezen zelfs, maar moest alleen ff denken welke film het ook weer was
Op donderdag 17 april 2003 01:12 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Hmmmm, dat ging weer veels te snel, maar is wel goed ja. Heb hem van de week nog gezien, dus vandaar
Ik ga ff een nieuwe bedenken, zonder plaatje dan maar.
quote:Sorry Straydog, maar ook deze jongen gaat afhaken, wordt de eerste keer sinds twee weken dat ik voor half twee in bed lig
Op donderdag 17 april 2003 01:13 schreef Sleepie het volgende:
OK guys, suc6 verder..ik ga slapen
Slaap lekker allemaal
The photography of the cold snow-covered mountain wilderness gives you the appropriate feelings of isolation and dread, while the musical score will bring to mind traveling minstrel midgets strung out on crack. This is indeed as weird and as gory as you've heard.
Not surprisingly, this was largely dismissed by the masses upon theatrical release and has since enjoyed a vibrant cult following.
Part period piece, part war movie, part horror movie, part biting satire, the biggest joke this movie pulled is that fact that the Hollywood studio system green-lighted this project in the first place.
Chuckle at that thought while losing your lunch. There are people who will love this and appreciate the irony of it all (I am one of them), and my guess is you've already eaten this movie up.
quote:Zou best eens kunnen.
Op donderdag 17 april 2003 01:37 schreef Gorro het volgende:
Alive is het ook vast niet
quote:
Op donderdag 17 april 2003 01:37 schreef Gorro het volgende:
Alive is het ook vast niet
Ik zal zo nog een comment posten over de film.
quote:Als in: Dat zou hem best kunnen zijn
Op donderdag 17 april 2003 01:41 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Zou best eens kunnen.
quote:Gezien het antwoord wat er inmiddels als staat: het tweede!
Op donderdag 17 april 2003 01:43 schreef Gorro het volgende:[..]
Als in: Dat zou hem best kunnen zijn
of
Als in: Dat zou best een kunnen dat dat hem niet is
quote:
Op donderdag 17 april 2003 01:47 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Gezien het antwoord wat er inmiddels als staat: het tweede!
pompidom... ongeduldig wacht... pompidom...
"After the VERY disturbing dining scene at the beginning, I was totally hooked!"
"Enjoy the movie, but not accompanied by a steak! "
Tip van flip: Alive is zeker geen gekke gedachte.....
quote:Nee, obscuur en b-film is het zeker niet, hoewel voor Hollywoodbegrippen niet echt een 13-in-een-dozijn film. (Vandaar dat het ook niet echt een succes is geweest denk ik).
Op donderdag 17 april 2003 01:55 schreef Gorro het volgende:
Klinkt een beetje als een obscure horror b-film en daar ben ik niet zo in thuis moet ik eerlijk zeggen
quote:Probleem is dat als ik een beetje meer info geef, jullie hem meteen weten denk ik.
Op donderdag 17 april 2003 01:57 schreef Bijna35 het volgende:
Die beschrijvingen zijn al knap moeilijk, vandaar dat ik zelf altijd hele beroemde films daarvoor gebruik. Helaas denkt niet iedereen zo
"Set during the backdrop of the Civil War, it follows Capt. John Boyd who is sent to the icy Nevada wilderness as result of cowardice. Just like how the cover says, a cross between a vampire film and a cannibalism film."
quote:Ravenous?
Op donderdag 17 april 2003 02:03 schreef StrayDog het volgende:
"Good film to add to the cannibal/vampire collection, if you like that sort of stuff.""Set during the backdrop of the Civil War, it follows Capt. John Boyd who is sent to the icy Nevada wilderness as result of cowardice. Just like how the cover says, a cross between a vampire film and a cannibalism film."
quote:JAJA
Op donderdag 17 april 2003 02:06 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Ravenous?
Kan ik eindelijk wat gaan eten
Rest kent de film ook wel neem ik aan.
Maar u mag de volgende vraag dus stellen
quote:Sjit..je was me net voor..
Op donderdag 17 april 2003 02:06 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Ravenous?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |