abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9826359
Het kan weer beginnen!!!!

Vandaag voor het eerst weer gespeeld! Heerlijk dat zand tussen mijn tenen! Morgen weer hoor!

Trouwens voor het eerst dat ik voor Koninginnedag heb gebeached! WHOEI

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
pi_9826398
Dus jij blij ?
Doei
pi_9826469
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:43 schreef Raging_Bull het volgende:
Dus jij blij ?
Zeker weten!
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
pi_9826549
is het daar niet nog een beetje te vroeg voor?1

Er staat nog best een aardig windje en aan de kust is het nou ook weer neit zo warm

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_9826705
Het blijft heerlijk!! Fel zonnetje op je bakkus, lekker met een groepie een balletje slaan. (natuurlijk onder het genot van een lekkere Corona.. )
Tis alleen jammer dat veel strandtenten hun netten nog niet opgehangen hebben. Maar dit gaat wel snel komen!!
pi_9827041
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:48 schreef mabit het volgende:
is het daar niet nog een beetje te vroeg voor?1

Er staat nog best een aardig windje en aan de kust is het nou ook weer neit zo warm

Ik ben vandaag naar zandvoort geweest en dat was heerlijk!! Er staat idd nog wel redelijk wat wind, maar verder was het perfect.
pi_9827201
Ik vind dat alleen lekkere wijven aan beachvolleybal mogen doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_9832681
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind dat alleen lekkere wijven aan beachvolleybal mogen doen.
die waren er ook
pi_9836337
Gisteren ook weer het strand vd recreatieplas opgezocht om te spelen. Lekker in je zwembroek en je zonnebril volleyballen.

Gaan er nog mensen veel toernooien spelen dze zomer?

* tukkeronline speelt in elk geval de Boeskool Beachvolley (Oldenzaal) en de Liptonice Scheveningen 4 in Augustus.

pi_9839265
ik weet het nog niet... maar de toernooien in scheveningen bezoek ik meestal wel...

whoei! straks weer richting strand!

pi_9865088
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:00 schreef tukkeronline het volgende:
Gaan er nog mensen veel toernooien spelen dze zomer?

* tukkeronline speelt in elk geval de Boeskool Beachvolley (Oldenzaal) en de Liptonice Scheveningen 4 in Augustus.

* ploderus gaat waarschijnlijk wel weer een paar toernooitjes meedoen.
In ieder geval van plan om naar Renesse en Scheveningen 4 (met eindfeest ) te gaan
pi_9880910
Ja, die met het eindfeest ga ik ook! Welk niveau ga je spelen dan?
pi_9928032
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 16:02 schreef tukkeronline het volgende:
Ja, die met het eindfeest ga ik ook! Welk niveau ga je spelen dan?
Weet het eigenlijk nog niet helemaal. Denk 2x2 midden. Maar een teamgenoot (zaalvolley) van me speelt wel een 2x2 hoog en zegt dat dit leuker is. Maar is speel lekker voor de lol, dus denk dat ik het maar bij midden houd.
Jy?
pi_9957314
Ik geloof dat je bij 2x2 niet mag wisselen. Dus wij gaan 3x3 spelen, met 4 spelers. En niveau 1e/2e klasse denk ik
pi_9960393
Ik ben vaak in de zomer ook op het strand te vinden. Je hebt geloof ik elke week een toernooi en dan beginnen ze bovenaan bij Den Helder en zo gaan ze elke weekend een strandje naar het zuiden. Ik doe meestal met een paar vrienden mee bij Bakken Beach en bij IJmuiden.

En vaak in de zomer na een dagje werk effe s'avonds het strand opzoeken en beach

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
  maandag 28 april 2003 @ 13:18:40 #16
36043 Inspiration
flame attraction
pi_10066712
25 mei is er een open beachtoernooi van mijn club

inschrijvingen zijn nog tot 3 mei open

Kijk hier maar

nee het is mijn site niet, geen spam toch

pi_10140886
Heerlijk dat beach volley! Het zand nodigt echt uit om te duiken, zit nu te wachten op het beach toernooi van Donitas.
pi_10159835
Ik wacht nog ff op de zomervakantie, dan kan ik het elke dag spelen Loop nu stage dus heb daar geen tijd voor
  zondag 17 augustus 2003 @ 09:38:16 #19
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_12494986
Ik heb al wel een foto kunnen vinden van Mered de Vries, maar nog niet van Sanne Keizer. (Behalve een foto samen met Arjanne ?) Wie weet er een foto?

Nee, Mered en Sanne vormen geen duo. Helaas! Dat er weinig speelsters zijn blijkt voor mij uit het feit dat beiden ooit een duo vormden met Merel Mooren.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_12502171
tjek de site van longa 59 -> daar heeft ze afgelopen jaar gespeeld
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:46:53 #21
30220 Barca
pi_12503735
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:39 schreef tukkeronline het volgende:
tjek de site van longa 59 -> daar heeft ze afgelopen jaar gespeeld
Staat ze niet op.
pi_12504115
jawel hoor
moet je naar teams -> dames 1 -> aan de rechterkant staat een foto van haar
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:39:44 #23
30220 Barca
pi_12536482
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:08 schreef tukkeronline het volgende:
jawel hoor
moet je naar teams -> dames 1 -> aan de rechterkant staat een foto van haar
Heej toch wel. Thnx.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 08:05:40 #24
30220 Barca
pi_12542662
Het ideale beachvolleybalteam:

Mered de Vries

Sanne Keizer
pi_12550627
iedereen zijn mening, maar ik vind Sanne Keizer zwaar arrogant en ze heb nog een dikke kont ook! Mooi duo zouden Alice Blom en Kitty Sanders vormen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')