quote:Een normaal topic over het spelletje in GAM lijkt me dan het meest logische, maar in principe is er daar dus een centraal topic, maar dat kun je even overleggen met de GAM mods...
Op maandag 26 mei 2003 13:00 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Hmm, maar wanneer anderen ook hun account daar neerzetten, dan kunnen hun er ook van profiteren. Als ik hetzelfde topic in Digital zet, kan het dan wel? Want hij past denk ik niet in het algemene spelletjes topic, als iedereen daar zn account gaat plaatsen, wordt het erg offtopic...
quote:Achgut Wat een nobel streven
Op maandag 26 mei 2003 13:02 schreef YvonnePonne het volgende:Ja, zodat iedereen lief kan doen en van iemand anders drugs kopen, om hem zo punten te bezorgen. Solidariteit, barmhartigheid, sociaal, noem het hoe je wilt...
Solidariteit, barmhartigheid en sociaal doen zijn idd eigenschappen die men nodig heeft als men online een spelletje speelt waarbij men drugs gaat verkopen...
quote:Oke. Inderdaad, het spelletje iets meer uitleggen had ik kunnen doen ja. GAM is Games and Consoles toch he?
Op maandag 26 mei 2003 13:02 schreef sweek het volgende:[..]
Een normaal topic over het spelletje in GAM lijkt me dan het meest logische, maar in principe is er daar dus een centraal topic, maar dat kun je even overleggen met de GAM mods...
Een normaal topic legt dus eerst een beetje uit wat voor spel het is, een linkje naar het spel en al die dingen, en dan kun je daar nog jouw actie om aardig tov. elkaar te zijn aan toe voegen... maar dat zou ik dus eerst overleggen met de GAM mods.
quote:Ok, succes daar, en ik ga nu even weg...
Op maandag 26 mei 2003 13:04 schreef YvonnePonne het volgende:[..]
Oke. Inderdaad, het spelletje iets meer uitleggen had ik kunnen doen ja. GAM is Games and Consoles toch he?
Ga ik het daar ff proberen...
Wat is daar mis mee?
quote:slowchat, niet duidelijk, geen GC,
Op dinsdag 27 mei 2003 23:50 schreef static het volgende:
compliment voor calvobbesWat is daar mis mee?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:53 schreef Bluezz het volgende:[..]
slowchat, niet duidelijk, geen GC,
nog meer?
quote:Wat is daar niet duidelijk aan?
Op dinsdag 27 mei 2003 23:45 schreef vosss het volgende:
HEy calvobbes, complimenten voor het filmwerk van afgelopen week
En een SC?
Er lopen wel meer topics in GC waarin daadwerkelijk geslowchat wordt en hoe kun je dat argument nou van stal halen na 6 posts?
quote:SC, naamtopic, heb je nix te doen of zo?
Op dinsdag 27 mei 2003 23:58 schreef static het volgende:
Wat is daar niet duidelijk aan?En een SC?
Er lopen wel meer topics in GC waarin daadwerkelijk geslowchat wordt en hoe kun je dat argument nou van stal halen na 6 posts?
quote:Ja, hallo, ik begrijp dat slotje gewoon niet.
Op woensdag 28 mei 2003 00:01 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ga leuk posten ipv te zeuren ja.
quote:Dus als de naam uit de topictitel was gelaten was het wel toegestaan? En waar staat dat in de policy van GC?
SC, naamtopic, heb je nix te doen of zo?
Dat topic had zeker de potentie om een leuk topic te worden, had hem anders naar W&G of FTR verplaatst?
Als de TS wil, mag ie een duidelijker topic openen in OvjL of FTR of weet ik wat.
Maar nogmaals, ik heb hem nog niet gehoord of gezien.
* calvobbes heeft niet zo'n behoefte aan zoveel aandacht
quote:Staat toch in de startpost?
Op woensdag 28 mei 2003 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Niemand snapt waar het hier om gaat.
Vaag en niets voor GC dus.
quote:Daar zou hij niet op zijn plaats zijn, lees je eens in zeg.
Ik had hem kunnen verplaatsen naar Onzin.
quote:Omdat ik het er niet mee eens ben, of is de nieuwe regel dat alleen de topicstarter navraag over een slot mag doen?
Maar ik hoor alleen jou maar klagen en niet de topicopener
quote:Je kent vast de user wel en de hoeveelheid shit hij over zich heen krijgt, dus een dergelijke reply is menselijk.
Het (lijdend) onderwerp was zelf ook al verbaasd zoals je kon lezen.
quote:Of je verplaatst hem.
Als de TS wil, mag ie een duidelijker topic openen in OvjL of FTR of weet ik wat.
quote:Nou en.
Maar nogmaals, ik heb hem nog niet gehoord of gezien.
Ik heb er geen zin in Static, je kan mijn bui niet verpesten nu
quote:Nee, ik stel een aantal vragen over je moderatie-gedrag.
Op woensdag 28 mei 2003 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Alles weerleggen.
quote:Dat bepaal ik zelf wel.
Je kan ook gewoon lekker gaan slapen.
quote:Dat was ook helemaal niet de bedoeling.
Ik heb er geen zin in Static, je kan mijn bui niet verpesten nu
Noayla: wat bedoelt ze daar dan mee? Ik ben een beetje traag wat slechte gedachten betreft nl. (Hoe vond je ER? Niet al te sentimenteel iig hè. Wel even waterlanders bij moi. Romano vind ik trouwens ook erg cool...)
quote:Mèn, hier ben ik.
Op zaterdag 31 mei 2003 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Bluezz where are you, men.
And he is a she
quote:Huidskleur? Ja, de verkleuring van huidskleur door de zon ja. Voor de rest niet. Of...
Op zaterdag 31 mei 2003 01:11 schreef Bluezz het volgende:[..]
Mèn, hier ben ik.
Het topic heb ik dichtgegooid.
Het ging inmiddels over huidskleur en ER, mij is dat iig niet ontgaan
Maar dit soort topics, en dat weet je best, moet je niet in GC openen maar in lifestyle.
Faqs lezen kan leuk zijn
Dat is dus het antwoord op je vraag.And he is a she
quote:mbt reissie Budapest
Op zaterdag 31 mei 2003 01:26 schreef dagwaarde het volgende:
hmm ik denk alleen niet dat ik nu de juiste doelstelling zal bereiken met het topic, ik vraag me af hoeveel fokkers van General Chat hier zullen komen, laat staan reageren... of zie ik dat niet zo helder momenteel?
toelichting volgt:
ik heb dat topic geopend, met visie van lezers/posters vanuit de General Chat, nu heb ik echter sterk het gevoel, gezien de gehele inrichting van dat Forum, de inhoud van de meeste topics in Travel, dat dat niet overeenkomt met mijn doelstelling als waar vanuit ik em opende, als een stuk fantasierijker topic, met daarin natuurlijk mijn visie/achtergrond van mijn vakantiebestemming... zodoende.
En de mensen die vanuit General zullen reageren zullen niet de bewust-naar-Travel-Topic-Surfers zijn, maar ook de mensen die daar normaal niet eens over na zouden denken, die groepen pak je dan mee
snap je m'n punt, Bluezz?
[Dit bericht is gewijzigd door dagwaarde op 31-05-2003 02:12]
De juiste personen reageren adhv active topics en/óf dit Moderating Topic en das dan omdat het rustig is, maar overdag zullen ze dat niet doen...
Het topic is puur gemaakt op basis van en voor General Chat Fokkers.... meer niet ... thnx
[Dit bericht is gewijzigd door dagwaarde op 31-05-2003 02:40]
dan zit ik me daar in filosofie te verdedigen op een gegeven moment in mijn topicje omdat het topic simpelweg toch de juiste doelstelling naar het juiste forum HAD,
maar de mensen vragen allemaal hele andere dingen af dan, dat zie ik net in Travel...
quote:Ik lach me eerlijk gezegd rot om jou.
Op zaterdag 31 mei 2003 02:51 schreef dagwaarde het volgende:maar de lol is er eerlijk gezegd een beetje af...
Verwachten dat de mods je 24/7 te woord kunnen staan binnen 3 kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |