quote:Dat de AIVD zegt dat er 100 tot 200 van dit soort figuren rondlopen in Nederland geeft eigenlijk al aan dat ze het niet zeker weten. Maar ik gok er voor het gemak maar op dat ze zeker wel verdenkingen hebben, en dus ook namen.
Op donderdag 17 april 2003 10:09 schreef freud het volgende:Nee, ok, dat denk ik zelf ook niet, de nederlandse regering is niet helemaal gek. Is er eigenlijk bekend welke terroristen het zijn en waar ze zich bevinden? Dan is uitlevering toch een mogelijkheid als er een uitleveringsverdrag bestaat?
Aan wie wou je deze lieden eigenlijk uitleveren?
quote:Volgens mij wordt zijn organisatie in jordanie en de VS als terroristisch gezien. Dan heb ik persoonlijk iets meer vertrouwen in Noorwegen. Verder wordt de link met al-quaida ook geopperd door de koerden die zelf weer als terroristen worden gezien door turkije.
Op donderdag 17 april 2003 10:04 schreef freud het volgende:[..]
Zijn organisatie was in het merendeel van de landen verboden wegens terroristische banden. Er was geen foto nee van Krekar met een bekende terrorist of zo als bewijs, maar als een groot aantal landen een organisatie als terroristisch bestempelen, dan vind ik dat nederland dat niet mag negeren. Hamas heeft in nederland ook niets gedaan, maar daarom is het wel een terroristische organisatie. Het feit dat de groep van Krekar in Irak is gelinkt met Al Queda is ook niet genoeg bewijs?
Verder verwacht ik overigens niet dat hij verantwoordelijk is voor het werven van nederlanders voor terroristische actieviteiten.
quote:Jij stelt je beschikbaar?
Op donderdag 17 april 2003 10:16 schreef robh het volgende:Aan wie wou je deze lieden eigenlijk uitleveren?
dan kun je ze lekker vertroetelen
quote:Ik weet niet hoor maar ik vind 300.000 duizend mensen met een extreem rechts gedachte goed minstens net zo eng als 200 potentieel gevaarlijke moslims.
Op donderdag 17 april 2003 10:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Jezus, wat een zeldzame kul.
De CD had wel wat extreem gedachtengoed, maar dat betekent nog niet dat hun aanhangers of de mensen die erop stemden bereid zijn tot terroristische acties.
En hier gaat het om 200 moslimterroristen, dat is wel even wat anders.
quote:[duke mode on]
Op donderdag 17 april 2003 10:27 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik weet niet hoor maar ik vind 300.000 duizend mensen met een extreem rechts gedachte goed minstens net zo eng als 200 potentieel gevaarlijke moslims.
quote:Da's geen antwoord.
Op donderdag 17 april 2003 10:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:Jij stelt je beschikbaar?
Aan de ene kant is die openheid ook goed, alleen wat moeten wij hiermee? Moeten we nu moslims harder aanpakken, of schande ervan spreken dat links Nederland het hele land heeft verneukt?
Voor de duidelijkheid: nee.
quote:Volledig mee eens. Als ik zie wat sommige mensen hier aan haat en geweld prediken, dan voel ik me daar persoonlijk een stuk minder veilig bij dan bij de zogenaamde 100 tot 200 moslim extremisten die er eventueel zouden kunnen zijn.
Op donderdag 17 april 2003 10:27 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik weet niet hoor maar ik vind 300.000 duizend mensen met een extreem rechts gedachte goed minstens net zo eng als 200 potentieel gevaarlijke moslims.
quote:Die acht ik persoonlijk bij lange na niet zo gevaarlijk als de CD aanhangers. Dit zijn over het algemeen namelijk juist zeer vredelievende mensen.
Op donderdag 17 april 2003 10:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
[duke mode on]
Nu je het zegt....en dan vergeten we nog de enge extreem linkse GL en SP aanhangers! Mensen, NL is een kruitvat!!!!!
quote:Het is dan ook een publiek geheim dat een aantal notoire Fok!kers snode plannen aan het smeden zijn om zich, volbehangen met explosief varkensvlees en 6 HEMAtenten, op te offeren op marktpleinen in ghetto's in de grote steden.
Op donderdag 17 april 2003 10:42 schreef Maerycke het volgende:Volledig mee eens. Als ik zie wat sommige mensen hier aan haat en geweld prediken, dan voel ik me daar persoonlijk een stuk minder veilig bij dan bij de zogenaamde 100 tot 200 moslim extremisten die er eventueel zouden kunnen zijn.
quote:Ik denk dat het vinden van Fok! maagden een illusie is..
Op donderdag 17 april 2003 11:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Het is dan ook een publiek geheim dat een aantal notoire Fok!kers snode plannen aan het smeden zijn om zich, volbehangen met explosief varkensvlees en 6 HEMAtenten, op te offeren op marktpleinen in ghetto's in de grote steden.
Het schijnt dat er daarna 75 klonen van vrouwelijke Fok!maagden op hun staan te wachten.
Bovendien is het net zo'n kul om dit te roepen over de mensen over wie het in het bericht gaat. Mensen die bij Stormfront en aanverwante organisaties aangesloten zijn, zouden dan net zo'n gevaar voor de samenleving zijn, aangezien die samenleving niet alleen uit fijngebouwde, witte mensjes bestaat.
quote:Ik ben het ten dele met je eens. Maar Stormfront valt toch een beetje in de categorie plaatselijke blaffende honden, terwijl extremistische moslims over hele andere internationale netwerken en financieringen beschikken, veel duisterder en dus moeilijker te controleren.
Op donderdag 17 april 2003 11:05 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik denk dat het vinden van Fok! maagden een illusie is..
Bovendien is het net zo'n kul om dit te roepen over de mensen over wie het in het bericht gaat. Mensen die bij Stormfront en aanverwante organisaties aangesloten zijn, zouden dan net zo'n gevaar voor de samenleving zijn, aangezien die samenleving niet alleen uit fijngebouwde, witte mensjes bestaat.
quote:En Imams vallen niet in de catagorie blaffende honden?
Op donderdag 17 april 2003 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ik ben het ten dele met je eens. Maar Stormfront valt toch een beetje in de categorie plaatselijke blaffende honden, terwijl extremistische moslims over hele andere internationale netwerken en financieringen beschikken, veel duisterder en dus moeilijker te controleren.
quote:Hoezo "opeens"? Moslims hebben per definitie een internationaler netwerk. Gek hè, gezien de landen waar ze vandaan komen?
Op donderdag 17 april 2003 11:18 schreef Sidekick het volgende:[..]
En Imams vallen niet in de catagorie blaffende honden?
Opeens hebben moslimextremisten beschikking over netwerken ed. Misschien waar, maar anderen kunnen dat ook hebben.
[Louis mode on]
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom?
quote:
Op donderdag 17 april 2003 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Hoezo "opeens"? Moslims hebben per definitie een internationaler netwerk. Gek hè, gezien de landen waar ze vandaan komen?
quote:[Johan mode on]
[Louis mode on]
Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom?
quote:correctie : mogelijk
Op donderdag 17 april 2003 10:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
En hier gaat het om 200 moslimterroristen, dat is wel even wat anders.
en inderdaad niet te vergelijken met een voormalig CD stemmer
quote:Over dat gedeelte van die Fok! maagden bedoel je?
Op donderdag 17 april 2003 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ik ben het ten dele met je eens. Maar Stormfront valt toch een beetje in de categorie plaatselijke blaffende honden, terwijl extremistische moslims over hele andere internationale netwerken en financieringen beschikken, veel duisterder en dus moeilijker te controleren.
Enniewees.. De berichten spreken elkaar zo vaak tegen weet je. Het ene moment hebben alle moslims onterecht een uitkering en trekken ze allemaal steun en zijn ze dom.
Het volgende moment beschikken ze over riante netwerken en plannen ze tot in de puntjes terroristische aanslagen over de hele wereld.
Ook het feit dat de AIVD blijkbaar geen clue heeft (maar het zijn er in ieder geval niet veel) hoeveel mensen hierbij betrokken zijn, geeft al aan dat het eigenlijk niets voorstelt.
quote:Het meeste geweld van de afgelopen jaren kwam uit extreemlinkse hoek hoor.
Op donderdag 17 april 2003 10:44 schreef du_ke het volgende:
Die acht ik persoonlijk bij lange na niet zo gevaarlijk als de CD aanhangers. Dit zijn over het algemeen namelijk juist zeer vredelievende mensen.
quote:Jaren geleden verhuist....nu Woensel
Op donderdag 17 april 2003 00:44 schreef hunky het volgende:Volgens jouw profiel woon je in Kerkrade, niet echt "om de hoek"...
quote:Klopt
Maar ik woon dus wél letterlijk om de hoek bij die Al Fourqaan moskee, da's nog geen 100 meter van mijn flat vandaan. Geloof me of niet, noem me paranoia of whatever; ik kom er bijna dagelijks langs en ik vertrouw het voor geen meter als ik daar (best wel vaak!) auto's zie staan met een Belgisch of Duits kenteken. Of auto's die duidelijk van vér buiten Eindhoven vandaan komen, te zien aan bijv. parkeervergunningen en dergelijke uit andere plaatsen. Toevallige bezoekers/vakantiegangers die dan in deze moskee maar hun gebedjes komen doen? Me reet!Ik ken ook mensen die de iman van die toko persoonlijk kennen (ikzelf gelukkig niet) en die ook zeggen dat die knakker alles bij elkaar liegt en regelmatig afreist naar Brussel, of een paar weken naar Marokko waar hij dan weer een heel verhaal omheen verzint...
Ik hoop maar dat ik niet de enige ben die dit ziet. Ik hoop dat de AIVD die gasten beter in de gaten houdt!
Ja, rroloff, ik had dat berichtje in het Eindhovens Dagblad vanmorgen al gevonden, jammer dat ik geen tijd had om het eerder te posten. Niet om je voor te zijn of zo, maar dat was wel zo handig geweest.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 11:56 schreef robh het volgende:
Geen spelletje "welke debielen vernielen het meest: linkse of rechtse" in dit topic graag.
quote:Links heeft meer gelijk dan rechts.
Op donderdag 17 april 2003 11:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
je hebt gelijk.
Een vraagje:
Waarom wordt dit naar buiten gebracht? Het is maar een schatting...
quote:Omdat er kamervragen over werden gesteld.
Op donderdag 17 april 2003 12:01 schreef Sidekick het volgende:Een vraagje:
Waarom wordt dit naar buiten gebracht? Het is maar een schatting...
quote:Mis mee op zich niet, maar Nederland heeft gelukkig nooit een traditie gehad van nationaal terrorisme vanuit extreemrechtse hoek, dan nog eerder vanuit extreemlinkse hoek (RaRa), dus er lijkt mij ook weinig reden tot zorg.
Op donderdag 17 april 2003 11:37 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ok, internationaal gezien wel, is daar iets mis mee?
[..]
quote:[Renze de Vries mode on]
[Johan mode on]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
quote:Yep, dus daarom zijn de blaffende moslimhonden gevaarlijker dan anderen? Dat snap ik niet.
Op donderdag 17 april 2003 12:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Mis mee op zich niet, maar Nederland heeft gelukkig nooit een traditie gehad van nationaal terrorisme vanuit extreemrechtse hoek, dan nog eerder vanuit extreemlinkse hoek (RaRa), dus er lijkt mij ook weinig reden tot zorg.
Internationaal moslimterrorisme zit daarentegen in de lift.
quote:[Johan mode nog aanstaan]
[..][Renze de Vries mode on]
het zwaard van Damascus hangt boven ons hoofd
(let wel: deze ex-voorzitter van FC Grunn was varkenshandelaar, blijkbaar met profetische gaven voor de USA)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |