een opzetje voor een portal over medicijnen, ziektes etc etc
bedoeling is dat het een rustige uitstraling moet hebben
er komt namelijk veel text op de site
tips/reacties?
bij voorbaat dank
quote:Toch vind ik de volgende mooier
Op zondag 27 april 2003 13:00 schreef Turismo het volgende:[..]
Deze is weer beter..
quote:Mooi, aleen zou ik het logo beter maken, kleur goed, menu goed. En ik vind die ribbeltjes aan de kant te goed zichtbaar.
Op zondag 27 april 2003 14:53 schreef vectorboy het volgende:
linkjeeen opzetje voor een portal over medicijnen, ziektes etc etc
bedoeling is dat het een rustige uitstraling moet hebben
er komt namelijk veel text op de sitetips/reacties?
bij voorbaat dank
Voor de rest, prima hoor.
Berkery, je blijft jezelf altijd verbeteren.
quote:Scroll es naar boven..
Op zondag 27 april 2003 18:56 schreef yootje het volgende:
Waar haalt iedereen toch die latijnse teksten vandaan?
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 17:55 schreef Christine het volgende:[..]
Verder kun je voor opvullende tekst beter lorum ipsum (http://www.lipsum.com), of een ander onzinverhaaltje gebruiken (typ bijvoorbeeld je Jip-en-Jannekeboek over), dan voorkom je het gezeur van de mensen die voor mij gepost hebben
quote:Danke
Op zondag 27 april 2003 19:07 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Scroll es naar boven..
[..]
ben benieuwd wat jullie er van vinden
quote:Heb jij nu de site gemaakt of alleen de muziek? Wij doen hier alleen sitechecks namelijk
Op maandag 28 april 2003 10:47 schreef Beathoven het volgende:
Een site voor een nieuw drankje waar ik de muziek voor gemaakt heb. En het heeft "geen" haringssmaak zoals jullie in het gastenboek kunnen lezenben benieuwd wat jullie er van vinden
Ik heb trouwens mijn window systeempje wat uitgebreid van het weekend. Er zit nu ook content in. Klik maar eens wat rond.
alleen voor IE!!!, de rest komt nog!
window systeempje
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 28-04-2003 15:01]
quote:Ik zou het menu transparant maken, die witte vlakken steken wel erg af.
Op dinsdag 29 april 2003 14:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Ok mensen wat vinden jullie hiervan? en wat zouden jullie anders doen?http://members.chello.nl/~j.egmond/company%20solutions/
Iemand nog tips voor mijn site? Is nu wel erg groen allemaal he?
quote:Als ik wat heen en weer beweeg ovber het menu, zijn alle kleuren weg en is het onleesbaar.
Op dinsdag 29 april 2003 14:51 schreef mberik het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van deze site: http://www.intro-eindhoven.nl?
quote:Test hem es in phoenix.
Op dinsdag 29 april 2003 14:51 schreef mberik het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van deze site: http://www.intro-eindhoven.nl?
quote:Dat zinnetje onder de intro.
Op dinsdag 29 april 2003 15:06 schreef realist_ik het volgende:
heb een site gemaakt voor een school ...
http://www.ls-merlijn.be
wat moet er veranderd worden? (alles kan altijd beter, maar waar moet echt iets aan gedaan worden?)
quote:die zijn iets té, hé? ... ik dacht, dat vinden die kinders vast leuk ...
Op dinsdag 29 april 2003 15:13 schreef yootje het volgende:[..]
Dat zinnetje onder de intro.
De Under Construction dingen.
en dat zinnetje? het ontwerp is niet echt polyresolutievriendelijk en ik dacht dat dit misschien handig zou zijn... al ga ik er eerlijk gezegd van uit dat iedereen ondertussen toch wel 800*600-plus heeft...
zinnetje weg of iets anders zetten??
quote:Als iemand met 800*600 of hoger als 1024*768 heeft je site niet goed kan bekijken, dan moet je je site aanpassen. Dit zinnetje is IMO compleet nutteloos, want ik ga mijn resolutie niet veranderen voor jouw site.
Op dinsdag 29 april 2003 15:16 schreef realist_ik het volgende:[..]
die zijn iets té, hé? ... ik dacht, dat vinden die kinders vast leuk ...
maar misschien kan het wel iets subtieler jaen dat zinnetje? het ontwerp is niet echt polyresolutievriendelijk en ik dacht dat dit misschien handig zou zijn... al ga ik er eerlijk gezegd van uit dat iedereen ondertussen toch wel 800*600-plus heeft...
zinnetje weg of iets anders zetten??
Over de under construction dingen, als een pagina niet af is, zet je hem niet op internet, zo makkelijk is dat.
quote:Vaag... ik kan je menu niet gebruiken want elke keer als ik met me muis over je menu ga krijg ik een foutmelding. Denk dat er een foutje in je java scripts zit.
wat moet er veranderd worden? (alles kan altijd beter, maar waar moet echt iets aan gedaan worden?)
quote:browser?
Op dinsdag 29 april 2003 15:28 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Vaag... ik kan je menu niet gebruiken want elke keer als ik met me muis over je menu ga krijg ik een foutmelding. Denk dat er een foutje in je java scripts zit.
quote:ja... ben niet zo'n held in die dingen ...
Op dinsdag 29 april 2003 15:21 schreef yootje het volgende:[..]
Als iemand met 800*600 of hoger als 1024*768 heeft je site niet goed kan bekijken, dan moet je je site aanpassen. Dit zinnetje is IMO compleet nutteloos, want ik ga mijn resolutie niet veranderen voor jouw site.
quote:hij moest online ... en ik heb niet zoveel tijd...
Over de under construction dingen, als een pagina niet af is, zet je hem niet op internet, zo makkelijk is dat.
quote:Hm, heb ik geen last van, Phoenix
Op dinsdag 29 april 2003 15:28 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Vaag... ik kan je menu niet gebruiken want elke keer als ik met me muis over je menu ga krijg ik een foutmelding. Denk dat er een foutje in je java scripts zit.
quote:Ik vind de achtergrond iets minder mooi eig. verder heb ik weinig op/aanmerkingen.
Wel inhoudelijk... want wat is een leefschool?? Je kunt het niet volledig uit de site opmaken. De kinderen zijn alle leeftijden door elkaar, maar wonen ze er ook? Ik weet niet of je de tekst zelf hebt geschreven, maar er staan veel "vaktermen" in, die als buitenstaander minder snel te begrijpen zijn.
Ik noem maar een voorbeeld: "De jaarklas, die homogeniteit nastreeft in leeftijd en vaak ook in bekwaamheid, vraagt om een klassikale aanpak en frontaal onderricht en is geschikt voor een haast uitsluitend cognitieve benadering. "
De vetgedrukte woorden zijn niet of nauwelijks te begrijpen voor bijvoorbeeld ouders die weinig tot geen opleiding hebben genoten.
Verder vind ik de lappen tekst erg lang. Wellicht kun je er af en toe een extra <br> tussen zetten, zodat er witregels tussen de verschillende alinea's ontstaan. Dat leest prettiger.
Qua structuur heb ik nog één dingetje op te merken, je ziet niet op welke pagina je je bevind. Bijvoorbeeld de pagina "methode", daar zou je eerst een kopje "methode" bovenaan de subpagina kunnen zetten, met daaronder iets in de trand van "Leefschool Merlijn gebruikt een andere methode dan de meeste scholen. Wat deze methode inhoudt en waarom wij hiervoor gekozen hebben, leest u hieronder". En daaronder zet je een overzicht met alle tussenkopjes, zodat mensen meteen bij de aanblik van de pagina weten hoeveel stukjes/kopjes er te lezen zijn, en kunnen kiezen over welk onderwerp ze wat willen lezen. Ditzelfde geldt voor de pagina's van de leefgroepen, ik heb er twee keer op moeten kijken voordat ik door had dat er meer op stond dan enkel de klassenfoto.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Oja, je menu vind ik erg overzichtelijk.
quote:5.0 op win2000 en 5.5 op 98 geven geen problemen...
Op dinsdag 29 april 2003 15:37 schreef UltraBrain het volgende:
Explorer 6.0 winXP
welke foutmelding krijg je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |