quote:Ja hij doet het, beetje flauwe mop hoor
Op maandag 21 april 2003 02:17 schreef UltraBrain het volgende:
Kan iemand even de "Mop van de Week" testen op mijn website? Weet niet of tripod genoeg bandbreedte geeft voor streaming audio.En één persoon graag
anders word ik straks van Tripod geknikkerd wegens te veel downloaden van me site
hierbij wil ik ook een andere site laten keuren
http://www.e-xcess.nl/mobilez/
quote:Leuk, maar een header van 118kb? Is beetje groot niet? Verder vet DHTML menu en cool design!
quote:Oeee wat een slechte navigatie, zodra je ergens op klikt groot home, of pas onderaan... En waarom je navigatieplaatjes als jpeg opslaan? Gif is kleiner en beter van kwaliteit, jpeg is voor foto's en heel kleurrijke plaatjes...
www.columns.tk
quote:Design? Ik zie een instantforum waar je de kleurtjes kunt veranderen. Gelukkig is het geen zwart met paars, maar echt schokkend mooi is het ook niet. Verder erger ik me aan fora die mee-sizen met de browser (niet alleen fora overigens).
Op maandag 21 april 2003 14:12 schreef gizmo2002 het volgende:
http://www.babesforum.com , vertel me jullie mening (qua design en categorie volgorde)!
quote:Hij ziet er goed uit, en 't is duidelijk aan welke doelgroep deze is gericht.
Op maandag 21 april 2003 10:27 schreef Renoud het volgende:[..]
Ja hij doet het, beetje flauwe mop hoor
hierbij wil ik ook een andere site laten keuren
PS werkt dat nou echt met die ringtones enzo?
Die heb ik wat zitten 'hacken' zodat ik i.p.v. div's/layers/images ook complete windows in 1 keer met 1 regel code op het scherm kan pleuren.
De windows kunnen worden geresized, geminimaliseerd, verplaatst en gemaximaliseerd. Ow ja. Ook sluiten natuurlijk.
Het werkt nog niet helemaal intuitief. Het resizen vergt het indrukken van de SHIFT of de CTRL knop. En bij het scrollen in een windowtje denkt het window dat je die probeert te verplaatsen. Klik op het vergrootglaasje in een menubalkje voor wat meer info.
Ow. Die TV gids had ik al eens in het vorige sitecheck topic geplaatst, maar daar waren geloof ik nog weinig reacties op.
De TV gids is trouwens een IFrame in dat window. Als je met je muis over een blokje in de timeline gaat wordt er getoond welk programma er dan op TV is. Het hele systeempje werkt trouwens pas als de hele pagina incl. iframe is ingeladen. Moet ik ook nog even induiken.
Wat vinden jullie ervan?
-edit- kijk ook even naar het flashscherm. Ik heb er een aantal in gezet (de nummertjes), maar je kunt ook de URL van een flashfilmpje invoeren, die wordt dan in het venster geladen. Dit is overigens geen IFrame, maar een gewoon DIVje. Is wel handig, aangezien je dan je flash filmpje kunt resizen naar een ander formaat.
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 22-04-2003 07:09]
quote:Bij mij werkt ie niet perfect, ik gebruik Phoenix. In het begin kan ik de vensters nie verschuiven en alles gaat sloom enzo, straks ff in IE proberen.
Op dinsdag 22 april 2003 01:24 schreef sop het volgende:
Ik heb weer eens een weekendje zitten klooien met de dom.
Daarbij heb ik hulp gekregen van Walter Zorn en zijn DOM Lib.Die heb ik wat zitten 'hacken' zodat ik i.p.v. div's/layers/images ook complete windows in 1 keer met 1 regel code op het scherm kan pleuren.
De windows kunnen worden geresized, geminimaliseerd, verplaatst en gemaximaliseerd. Ow ja. Ook sluiten natuurlijk.
Het werkt nog niet helemaal intuitief. Het resizen vergt het indrukken van de SHIFT of de CTRL knop. En bij het scrollen in een windowtje denkt het window dat je die probeert te verplaatsen. Klik op het vergrootglaasje in een menubalkje voor wat meer info.Ow. Die TV gids had ik al eens in het vorige sitecheck topic geplaatst, maar daar waren geloof ik nog weinig reacties op.
De TV gids is trouwens een IFrame in dat window. Als je met je muis over een blokje in de timeline gaat wordt er getoond welk programma er dan op TV is. Het hele systeempje werkt trouwens pas als de hele pagina incl. iframe is ingeladen. Moet ik ook nog even induiken.Wat vinden jullie ervan?
-edit- kijk ook even naar het flashscherm. Ik heb er een aantal in gezet (de nummertjes), maar je kunt ook de URL van een flashfilmpje invoeren, die wordt dan in het venster geladen. Dit is overigens geen IFrame, maar een gewoon DIVje. Is wel handig, aangezien je dan je flash filmpje kunt resizen naar een ander formaat.
quote:Dat het in het begin niet werkt kan kloppen. Hij moet eerst helemaal geladen zijn. De TV Gids werkt niet onder Phoenix. Geen zin om het aan te passen ook. De mensen die iets anders dan IE gebruiken kijken toch geen TV
Op dinsdag 22 april 2003 08:54 schreef yootje het volgende:[..]
Bij mij werkt ie niet perfect, ik gebruik Phoenix. In het begin kan ik de vensters nie verschuiven en alles gaat sloom enzo, straks ff in IE proberen.
quote:* yootje neem ontslag als tester
Op dinsdag 22 april 2003 09:05 schreef sop het volgende:[..]
Hij moet eerst helemaal geladen zijn. De TV Gids werkt niet onder Phoenix. Geen zin om het aan te passen ook. De mensen die iets anders dan IE gebruiken kijken toch geen TV
.
quote:Ik zou bij "The Story" de padding van je DIV wat groter zetten. En dan met name aan de linker kant. De tekst loopt wat erg dicht op de border.
Op dinsdag 22 april 2003 10:53 schreef Knut het volgende:
http://www.loyaldog.nl
quote:Het was niet mijn bedoeling om op je pik te gaan staan.
Op dinsdag 22 april 2003 09:08 schreef yootje het volgende:[..]
* yootje neem ontslag als tester
ter info:
----------
-Gebruik Foksmilies zijn met toestemming van Fok!
-Site is geen phpnuke wat iedereen tot nu toe denkt
quote:* mrmiddel kijkt alleen even naar de frontpage.. vallen me een aantal dingen op:
Op dinsdag 22 april 2003 15:57 schreef Luvstruck het volgende:
pas online gezet (restyling) www.luvstruck.com
- Die "onzin.com welcomes.." banner staat daar wel heel lelijk, kan dat niet ergens in geintegreerd?
- Ik zie nauwelijks het verschil tussen de scrollbalk en de ondergrond daarvan, vervelend.
- Waarom kan ik niet met mijn rechtermuisknop klikken om bijvoorbeeld de eigenschappen van een afbeelding te bekijken? Beetje kinderachtig.
- Ik zie wel heel veel <font> tags.. misschien een idee om eens met css te leren werken?
- Je hebt een flink aantal tags in hoofdletters staan (<BR> en dergelijke). Dit kan je nogal wat werk gaan kosten als je wilt omzetten naar xhtml, omdat die enkel lowercase toestaat.
Goed.. verder alles in orde. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit, zowel in IE als in Mozilla . Tekstgroottes en paginabreedte goed gekozen, mooi gebruik van dat groen. Best okay dus!
quote:Daar de organisatie achter Onzin.com mij de hosting aanbied is contractueel vastgelegd dat de banner goed zichtbaar moet zijn op het scherm. Zij hebben gekozen voor deze plek. Financieel scheelt dit mij heel veel (en ga er niet verder op in over details
Op dinsdag 22 april 2003 18:02 schreef mrmiddel het volgende:[..]
* mrmiddel kijkt alleen even naar de frontpage.. vallen me een aantal dingen op:
- Die "onzin.com welcomes.." banner staat daar wel heel lelijk, kan dat niet ergens in geintegreerd?
quote:Je bedoelt waarschijnlijk de shoutbox. Vind ik een hele goede opmerking. Zal kijken wat ik er van kan maken
- Ik zie nauwelijks het verschil tussen de scrollbalk en de ondergrond daarvan, vervelend.
quote:Tis kinderachtig, ik weet, maar voor mijn gevoel geeft dit toch iets van...he dat hoort bij mijn website idee
- Waarom kan ik niet met mijn rechtermuisknop klikken om bijvoorbeeld de eigenschappen van een afbeelding te bekijken? Beetje kinderachtig.
quote:Ik maak gebruik van een style sheet, echter moet ik nog goed uitzoeken hoe ik deze zo goed mogelijk kan gebruiken. Dit zal zeker aanzienelijk schelen in de laadtijd van de pagina als al die "rubbish" uit de source is.
- Ik zie wel heel veel <font> tags.. misschien een idee om eens met css te leren werken?
quote:Thnkx voor de tip
- Je hebt een flink aantal tags in hoofdletters staan (<BR> en dergelijke). Dit kan je nogal wat werk gaan kosten als je wilt omzetten naar xhtml, omdat die enkel lowercase toestaat.
quote:Hartelijk bedankt voor je review. Hoor graag wat mensen er van vinden...nu nog groter worden
Goed.. verder alles in orde. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit, zowel in IE als in Mozilla. Tekstgroottes en paginabreedte goed gekozen, mooi gebruik van dat groen. Best okay dus!
quote:ziet er leuk uit, al moet ik eerlijk zijn dat ik niet zo'n fan ben van de gebruikte kleurencombinatie...
Op dinsdag 22 april 2003 15:57 schreef Luvstruck het volgende:
pas online gezet (restyling) www.luvstruck.com
maare ik zal mijn website ook maar ff ter afkraking aanbieden
opbouwende kritiek is altijd welkom
www.dimotion.nl (note: is nog geen final en dus ook nog niet op url gbaonline.com)
quote:W00ps die had ik zelf nog nooit gezien.. even fixen
Op vrijdag 18 april 2003 02:18 schreef sop het volgende:
en bij een verse zoekopdracht staat er allemaal mysql bagger:
[..]
quote:iemand??
Op vrijdag 18 april 2003 15:09 schreef het volgende:
http://www26.brinkster.com/mvbdesign/index.htmlwat vinden jullie hiervan???
quote:Beetje helder, en je header repeat bij mij (1280x1024)
Op woensdag 23 april 2003 13:26 schreef The_Gunman het volgende:[..]
iemand??
quote:bedoel je met Beetje helder, wat zou het volgens jou dan moeten
Op woensdag 23 april 2003 13:29 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Beetje helder, en je header repeat bij mij (1280x1024)
quote:Hmm.. zonder er al te diep op in te gaan:
Op woensdag 23 april 2003 13:01 schreef Sirchay het volgende:[..]
maare ik zal mijn website ook maar ff ter afkraking aanbieden
opbouwende kritiek is altijd welkomwww.dimotion.nl (note: is nog geen final en dus ook nog niet op url gbaonline.com)
- Wat heb ik een hekel aan dat licht/medium-blauw in combinatie met die verschillende tinten grijs en een zwarte achtergrond
- Indeling is opzich prima
- Hij is zo te zien ook Mozilla-proof. Complimenten.
quote:kleurtjes zijn zo gekozen omdat ze dan mooi bij de paarse GBA passen
Op woensdag 23 april 2003 14:57 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Hmm.. zonder er al te diep op in te gaan:
- Wat heb ik een hekel aan dat licht/medium-blauw in combinatie met die verschillende tinten grijs en een zwarte achtergrond
- Indeling is opzich prima
- Hij is zo te zien ook Mozilla-proof. Complimenten.
en uiteraard is hij mozlilla proof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |