abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2003 @ 10:27:50 #102
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_9911285
quote:
Op maandag 21 april 2003 02:17 schreef UltraBrain het volgende:
Kan iemand even de "Mop van de Week" testen op mijn website? Weet niet of tripod genoeg bandbreedte geeft voor streaming audio.

En één persoon graag anders word ik straks van Tripod geknikkerd wegens te veel downloaden van me site

Ja hij doet het, beetje flauwe mop hoor

hierbij wil ik ook een andere site laten keuren
http://www.e-xcess.nl/mobilez/

pi_9914459
http://www.babesforum.com , vertel me jullie mening (qua design en categorie volgorde)!
  maandag 21 april 2003 @ 21:01:29 #104
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9921877
www.columns.tk

ik en een vrien gooien daar wat columns neer enzo

[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 21 april 2003 @ 22:51:47 #105
29924 DaMousE
Chelina van Dare... :P
pi_9924581
quote:
Leuk, maar een header van 118kb? Is beetje groot niet? Verder vet DHTML menu en cool design!
  maandag 21 april 2003 @ 22:53:54 #106
29924 DaMousE
Chelina van Dare... :P
pi_9924631
quote:
www.columns.tk
Oeee wat een slechte navigatie, zodra je ergens op klikt groot home, of pas onderaan... En waarom je navigatieplaatjes als jpeg opslaan? Gif is kleiner en beter van kwaliteit, jpeg is voor foto's en heel kleurrijke plaatjes...
pi_9924729
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:12 schreef gizmo2002 het volgende:
http://www.babesforum.com , vertel me jullie mening (qua design en categorie volgorde)!
Design? Ik zie een instantforum waar je de kleurtjes kunt veranderen. Gelukkig is het geen zwart met paars, maar echt schokkend mooi is het ook niet. Verder erger ik me aan fora die mee-sizen met de browser (niet alleen fora overigens).
Aanvulling: ik zie dat er een theme gebruikt is. Waarschijnlijk niet van jullie:P.
Qua categorieën: Als je een forum sticht, begin dan klein. Door een overmaat van aandacht/topics voor een bep. onderwerp ontstaat vanzelf de behoefte om de materie te scheiden. Een goede beginindeling is wel belangrijk. Aangezien het een babesforum moet worden, is het goed dat je de andere fora onderaan hebt gezet.
123
pi_9924973
quote:
Op maandag 21 april 2003 10:27 schreef Renoud het volgende:

[..]

Ja hij doet het, beetje flauwe mop hoor

hierbij wil ik ook een andere site laten keuren

Hij ziet er goed uit, en 't is duidelijk aan welke doelgroep deze is gericht.
Daarom zal het je waarschijnlijk niet zoveel schelen dat er ook op jou site een spelfout voorkomt die absoluut niet kan op zo'n profi uitziende site.

PS werkt dat nou echt met die ringtones enzo?

123
pi_9927329
Ik heb weer eens een weekendje zitten klooien met de dom.
Daarbij heb ik hulp gekregen van Walter Zorn en zijn DOM Lib.

Die heb ik wat zitten 'hacken' zodat ik i.p.v. div's/layers/images ook complete windows in 1 keer met 1 regel code op het scherm kan pleuren.

De windows kunnen worden geresized, geminimaliseerd, verplaatst en gemaximaliseerd. Ow ja. Ook sluiten natuurlijk.
Het werkt nog niet helemaal intuitief. Het resizen vergt het indrukken van de SHIFT of de CTRL knop. En bij het scrollen in een windowtje denkt het window dat je die probeert te verplaatsen. Klik op het vergrootglaasje in een menubalkje voor wat meer info.

windows in een browser.

Ow. Die TV gids had ik al eens in het vorige sitecheck topic geplaatst, maar daar waren geloof ik nog weinig reacties op.
De TV gids is trouwens een IFrame in dat window. Als je met je muis over een blokje in de timeline gaat wordt er getoond welk programma er dan op TV is. Het hele systeempje werkt trouwens pas als de hele pagina incl. iframe is ingeladen. Moet ik ook nog even induiken.

Wat vinden jullie ervan?

-edit- kijk ook even naar het flashscherm. Ik heb er een aantal in gezet (de nummertjes), maar je kunt ook de URL van een flashfilmpje invoeren, die wordt dan in het venster geladen. Dit is overigens geen IFrame, maar een gewoon DIVje. Is wel handig, aangezien je dan je flash filmpje kunt resizen naar een ander formaat.

[Dit bericht is gewijzigd door sop op 22-04-2003 07:09]

pi_9928361
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 01:24 schreef sop het volgende:
Ik heb weer eens een weekendje zitten klooien met de dom.
Daarbij heb ik hulp gekregen van Walter Zorn en zijn DOM Lib.

Die heb ik wat zitten 'hacken' zodat ik i.p.v. div's/layers/images ook complete windows in 1 keer met 1 regel code op het scherm kan pleuren.

De windows kunnen worden geresized, geminimaliseerd, verplaatst en gemaximaliseerd. Ow ja. Ook sluiten natuurlijk.
Het werkt nog niet helemaal intuitief. Het resizen vergt het indrukken van de SHIFT of de CTRL knop. En bij het scrollen in een windowtje denkt het window dat je die probeert te verplaatsen. Klik op het vergrootglaasje in een menubalkje voor wat meer info.

windows in een browser.

Ow. Die TV gids had ik al eens in het vorige sitecheck topic geplaatst, maar daar waren geloof ik nog weinig reacties op.
De TV gids is trouwens een IFrame in dat window. Als je met je muis over een blokje in de timeline gaat wordt er getoond welk programma er dan op TV is. Het hele systeempje werkt trouwens pas als de hele pagina incl. iframe is ingeladen. Moet ik ook nog even induiken.

Wat vinden jullie ervan?

-edit- kijk ook even naar het flashscherm. Ik heb er een aantal in gezet (de nummertjes), maar je kunt ook de URL van een flashfilmpje invoeren, die wordt dan in het venster geladen. Dit is overigens geen IFrame, maar een gewoon DIVje. Is wel handig, aangezien je dan je flash filmpje kunt resizen naar een ander formaat.

Bij mij werkt ie niet perfect, ik gebruik Phoenix. In het begin kan ik de vensters nie verschuiven en alles gaat sloom enzo, straks ff in IE proberen.
pi_9928463
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 08:54 schreef yootje het volgende:

[..]

Bij mij werkt ie niet perfect, ik gebruik Phoenix. In het begin kan ik de vensters nie verschuiven en alles gaat sloom enzo, straks ff in IE proberen.

Dat het in het begin niet werkt kan kloppen. Hij moet eerst helemaal geladen zijn. De TV Gids werkt niet onder Phoenix. Geen zin om het aan te passen ook. De mensen die iets anders dan IE gebruiken kijken toch geen TV .
pi_9928495
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:05 schreef sop het volgende:

[..]

Hij moet eerst helemaal geladen zijn. De TV Gids werkt niet onder Phoenix. Geen zin om het aan te passen ook. De mensen die iets anders dan IE gebruiken kijken toch geen TV .

* yootje neem ontslag als tester
  dinsdag 22 april 2003 @ 10:53:38 #113
2738 Knut
Loyal Dog
pi_9929862
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_9933062
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:53 schreef Knut het volgende:
http://www.loyaldog.nl
Ik zou bij "The Story" de padding van je DIV wat groter zetten. En dan met name aan de linker kant. De tekst loopt wat erg dicht op de border.
Verder vind ik hem wat kleurloos. Je zou wat frivole dingetjes kunnen toevoegen, zoals wat kleurrijke icoontjes. Desnoods 1 steunkleur.
pi_9933077
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:08 schreef yootje het volgende:

[..]

* yootje neem ontslag als tester

Het was niet mijn bedoeling om op je pik te gaan staan.
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:57:46 #116
33362 Luvstruck
www.zeikniet.nl
pi_9937202
pas online gezet (restyling) www.luvstruck.com

ter info:
----------
-Gebruik Foksmilies zijn met toestemming van Fok!
-Site is geen phpnuke wat iedereen tot nu toe denkt

pi_9940372
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:57 schreef Luvstruck het volgende:
* mrmiddel kijkt alleen even naar de frontpage.. vallen me een aantal dingen op:

- Die "onzin.com welcomes.." banner staat daar wel heel lelijk, kan dat niet ergens in geintegreerd?

- Ik zie nauwelijks het verschil tussen de scrollbalk en de ondergrond daarvan, vervelend.

- Waarom kan ik niet met mijn rechtermuisknop klikken om bijvoorbeeld de eigenschappen van een afbeelding te bekijken? Beetje kinderachtig.

- Ik zie wel heel veel <font> tags.. misschien een idee om eens met css te leren werken?

- Je hebt een flink aantal tags in hoofdletters staan (<BR> en dergelijke). Dit kan je nogal wat werk gaan kosten als je wilt omzetten naar xhtml, omdat die enkel lowercase toestaat.

Goed.. verder alles in orde. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit, zowel in IE als in Mozilla . Tekstgroottes en paginabreedte goed gekozen, mooi gebruik van dat groen. Best okay dus!

dinsdag 22 april 2003 @ 18:14:37 #118
33362 Luvstruck
www.zeikniet.nl
pi_9940623
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 18:02 schreef mrmiddel het volgende:

[..]

* mrmiddel kijkt alleen even naar de frontpage.. vallen me een aantal dingen op:

- Die "onzin.com welcomes.." banner staat daar wel heel lelijk, kan dat niet ergens in geintegreerd?

Daar de organisatie achter Onzin.com mij de hosting aanbied is contractueel vastgelegd dat de banner goed zichtbaar moet zijn op het scherm. Zij hebben gekozen voor deze plek. Financieel scheelt dit mij heel veel (en ga er niet verder op in over details ).
quote:
- Ik zie nauwelijks het verschil tussen de scrollbalk en de ondergrond daarvan, vervelend.
Je bedoelt waarschijnlijk de shoutbox. Vind ik een hele goede opmerking. Zal kijken wat ik er van kan maken
quote:
- Waarom kan ik niet met mijn rechtermuisknop klikken om bijvoorbeeld de eigenschappen van een afbeelding te bekijken? Beetje kinderachtig.
Tis kinderachtig, ik weet, maar voor mijn gevoel geeft dit toch iets van...he dat hoort bij mijn website idee . De plaatjes zijn in ieder geval zelf gehost, dus geen link als je daarvoor wou kijken naar deeigenschappen.
quote:
- Ik zie wel heel veel <font> tags.. misschien een idee om eens met css te leren werken?
Ik maak gebruik van een style sheet, echter moet ik nog goed uitzoeken hoe ik deze zo goed mogelijk kan gebruiken. Dit zal zeker aanzienelijk schelen in de laadtijd van de pagina als al die "rubbish" uit de source is.
quote:
- Je hebt een flink aantal tags in hoofdletters staan (<BR> en dergelijke). Dit kan je nogal wat werk gaan kosten als je wilt omzetten naar xhtml, omdat die enkel lowercase toestaat.
Thnkx voor de tip
quote:
Goed.. verder alles in orde. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit, zowel in IE als in Mozilla . Tekstgroottes en paginabreedte goed gekozen, mooi gebruik van dat groen. Best okay dus!
Hartelijk bedankt voor je review. Hoor graag wat mensen er van vinden...nu nog groter worden . Thnkx
  woensdag 23 april 2003 @ 13:01:45 #119
39685 Sirchay
bel snel en bestel nu
pi_9957957
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:57 schreef Luvstruck het volgende:
ziet er leuk uit, al moet ik eerlijk zijn dat ik niet zo'n fan ben van de gebruikte kleurencombinatie...

maare ik zal mijn website ook maar ff ter afkraking aanbieden
opbouwende kritiek is altijd welkom

www.dimotion.nl (note: is nog geen final en dus ook nog niet op url gbaonline.com)

there is no such place as hell, but you can make it if you try
pi_9958333
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 02:18 schreef sop het volgende:
en bij een verse zoekopdracht staat er allemaal mysql bagger:
[..]
W00ps die had ik zelf nog nooit gezien.. even fixen
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene post is even lang
  woensdag 23 april 2003 @ 13:26:41 #121
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9958602
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 15:09 schreef het volgende:
http://www26.brinkster.com/mvbdesign/index.html

wat vinden jullie hiervan???

iemand??
pi_9958692
quote:
Op woensdag 23 april 2003 13:26 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

iemand??

Beetje helder, en je header repeat bij mij (1280x1024)
  woensdag 23 april 2003 @ 13:34:45 #123
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_9958812
quote:
Op woensdag 23 april 2003 13:29 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Beetje helder, en je header repeat bij mij (1280x1024)

bedoel je met Beetje helder, wat zou het volgens jou dan moeten
pi_9960785
quote:
Op woensdag 23 april 2003 13:01 schreef Sirchay het volgende:

[..]

maare ik zal mijn website ook maar ff ter afkraking aanbieden
opbouwende kritiek is altijd welkom

www.dimotion.nl (note: is nog geen final en dus ook nog niet op url gbaonline.com)

Hmm.. zonder er al te diep op in te gaan:

- Wat heb ik een hekel aan dat licht/medium-blauw in combinatie met die verschillende tinten grijs en een zwarte achtergrond

- Indeling is opzich prima

- Hij is zo te zien ook Mozilla-proof. Complimenten.

woensdag 23 april 2003 @ 15:17:58 #125
39685 Sirchay
bel snel en bestel nu
pi_9961232
quote:
Op woensdag 23 april 2003 14:57 schreef mrmiddel het volgende:

[..]

Hmm.. zonder er al te diep op in te gaan:

- Wat heb ik een hekel aan dat licht/medium-blauw in combinatie met die verschillende tinten grijs en een zwarte achtergrond

- Indeling is opzich prima

- Hij is zo te zien ook Mozilla-proof. Complimenten.

kleurtjes zijn zo gekozen omdat ze dan mooi bij de paarse GBA passen

en uiteraard is hij mozlilla proof

there is no such place as hell, but you can make it if you try
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')