quote:kewle site, maar je weblog doet wat vaag. Dit (http://www.ballarat.com/images/colage46b.jpg) plaatje is tegroot en dus krijg je van die schuifbalkjes en dat leest kut
Op donderdag 17 april 2003 17:05 schreef Christine het volgende:
Laat ik mijn eigen site dan ook maar eens door de mangel hooien hier....
quote:De laatste is naar mijn mening het mooist.
Op donderdag 17 april 2003 13:19 schreef Splackavellie het volgende:
DHVSITE, 2 layouts.. welke?
ik ben deze site dus nu aan het maken, en wou graag weten welke layout jullie t mooist vinden..
de site zijn niet online daarom screenshots want t gaat toch alleen om layoutde eerste:
[afbeelding]de tweede:
[afbeelding]de nieuwste:
[afbeelding]
Maar waarom maak je 3 versies:? Als je dit in opdracht van de vereniging doet kan je beter vantevoren ff kortsluiten wat zij wensen (schetsmatig of zo). Dit is toch niet echt efficient werken lijkt me zo.
quote:In Mozilla werkt dat hele script niet eens
Op donderdag 17 april 2003 21:31 schreef ELTino het volgende:
En dan heeft ie ook nog een slechte no-right klik genomen. Houd maar eens je linker muisknop ingedrukt en dan rechts..... zie je, zo moeilijk is het niet.
quote:Ja dat had ik inderdaad al gezien... uren had ik lopen kloten met dat weblog, totdat ik uiteindelijk ontdekte dat het idd door dat plaatje kwam. Maargoed, ik zal hem deleten. thanks
Op donderdag 17 april 2003 21:35 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
kewle site, maar je weblog doet wat vaag. Dit (http://www.ballarat.com/images/colage46b.jpg) plaatje is tegroot en dus krijg je van die schuifbalkjes en dat leest kut
quote:Idd... rechtermuisknop uitschakelen is beetje onzin. Al helemaal wanneer je gewoon met je menu-toets (op ieder toetsenbord te vinden) het leuke menu-tje achter de rechter-muisknop alsnog tevoorschijn kan toveren
Op donderdag 17 april 2003 21:26 schreef sop het volgende:[..]
Ik vind het altijd een beetje jammer om dit soort akties op je pagina te doen:
code:Vooral als je zelf al je scripts ergens anders vandaan jat. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar vermeld in je source de bron waar je het script vandaan hebt.if (event.button==2)
{ alert('Uh uh, niet mijn script jatten!! ©yber©reation')
}Bijvoorbeeld je scriptje dat een aantal regels laat zien zodat het net een flashfilmpje is. Die heb je van dynamicdrive.
Ik wil nu wel eens wat commentaar over hoe ik de boel kan verbeteren..... ik ben nou niet echt een fan van een hele zooi flash en bergen animated gifs
URL kun je in mijn sig vinden
quote:Het eerste wat ik zie is een grote banner voor www.fotovanjouex.com. Need I say more?
Op donderdag 17 april 2003 21:35 schreef veertje_nl het volgende:
Mijn site loopt al een tijdje, nog iemand tips om iets beter te doen? http://www.mijnwebcam.nl
Ik ben zelf nog niet tevreden over de linkjes bovenin
Of ben ík nou zo'n taalpurist?
quote:En als je verder kijkt en je klikt op een webcam, dan zie je bij mannen allemaal homo banners. Ook bij hetero jongens. No way dat ik me hier zou aanmelden.
Op donderdag 17 april 2003 22:48 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Het eerste wat ik zie is een grote banner voor www.fotovanjouex.com. Need I say more?
Of ben ík nou zo'n taalpurist?
Maar goed. Zoeken in de site is lastig. Je zou een lijstje moeten hebben met cams nu online.
ow. ik kijk nu even naar onderen. En daar staan de resultaten. Dat is niet erg duidelijk. 't is net of de zoekaktie niet is gelukt.
quote:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/mijnwebc/public_html/zoeken.php on line 127Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/mijnwebc/public_html/zoeken.php on line 127
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/mijnwebc/public_html/zoeken.php on line 127
quote:Dit is een heel goed begin!
Op donderdag 17 april 2003 22:30 schreef maartena het volgende:
ik ben nou niet echt een fan van een hele zooi flash en bergen animated gifsURL kun je in mijn sig vinden
Persoonlijk vind ik je tekst te breed uitlopen bij hoge resolutie. Het worden erg lange regels.
Je zou eens kunnen kiezen voor een andere achtergrondkleur. Wit vind ik persoonlijk niet echt lekker lezen. Liever grijs of (a la fok) urine geel.
iig succes
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 18-04-2003 02:27]
quote:ik zou de laatste nemen die is het mooist maar ze zien er wel alle drie pro uit hoor suc6
Op donderdag 17 april 2003 13:19 schreef Splackavellie het volgende:
DHVSITE, 2 layouts.. welke?
ik ben deze site dus nu aan het maken, en wou graag weten welke layout jullie t mooist vinden..
de site zijn niet online daarom screenshots want t gaat toch alleen om layoutde eerste:
[afbeelding]de tweede:
[afbeelding]de nieuwste:
[afbeelding]
quote:Hij is volledig Phoenix-proof
Op donderdag 17 april 2003 21:07 schreef Renoud het volgende:[..]
[..]erg bedankt, ik heb alle bugs er uit gehaald, probeer het nog maar een keertje
beetje stom trouwens van die fout in die tekst, terwijl we die tekst tig keer hebben overgelezen
Ik heb nu zelf ook met mozilla getest, phoenix niet. maar das toch ongeveer hetzelfde?
Misschien nog andere browsers?link: www.e-xcess.nl
En Phoenix neemt het wat ruimer met de regels denk ik. Zo had ik bijvoorbeeeld laatst <b?blaat</b> ergens in staan. Bij IE ging het fout, maar niet bij Phoenix. Toch eens Mozilla downloaden om mijn site goed te testen.
quote:Ik krijg nogal wat 'File Not Found' meldingen:
Op donderdag 17 april 2003 17:05 schreef Christine het volgende:
Laat ik mijn eigen site dan ook maar eens door de mangel hooien hier....
quote:
The requested URL /christine\main.html was not found on this server.
en dat komt door die backward slash (\) in /christine\main.html, dat moet echt /christine/main.html zijn.
Gekeken met Phoenix - en wat ik wel heb kunnen zien zag er leuk uit
quote:Ja hoor. Ik zie zo op het eerste oog geen verschil meer met hoe hij er in IE uit zag.
Op vrijdag 18 april 2003 11:05 schreef Christine het volgende:
OK ik heb die slashes aangepast... issie nu wel mozilla en phoenix-proof??
quote:Hum.. in Phoenix wel inderdaad. Maar is dat niet gewoon een phoenix issue dan?
Op vrijdag 18 april 2003 11:14 schreef Berkery het volgende:
Ik zie nu alleen wat scrollbalken erbij:
quote:Hmmm zou ik "scrolling=no" moeten zetten dan? Maar dat werkt ook niet echt, aangezien dat frame wel gescrolled moet kunnen worden.
Op vrijdag 18 april 2003 11:14 schreef Berkery het volgende:
Ik zie nu alleen wat scrollbalken erbij:
Overigens is het gedichtje van Toon Hermans een kleiner lettertype dan de tekst daarboven, maar dat zie ik op jouw screenshot niet... hoe kan ik dit oplossen??
quote:*Mozilla opstart
Op vrijdag 18 april 2003 11:16 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Hum.. in Phoenix wel inderdaad. Maar is dat niet gewoon een phoenix issue dan?
Nu zie ik het ook, ik dacht altijd dat Moz en Phoenix wat dat betreft identiek waren
Wellicht is het niet verstandig is om een jpeg als inhoud van een frame te nemen, en kan je beter een pagina kan maken die er +- zo uitziet:
code:<html>
<head>
<title>Foto</title>
</head>
<body style="background: #fff url(rechts.jpg) no-repeat top left"></body>
</html>
quote:Daar doe je niks aan, is een instelling van mezelf in Phoenix, ik heb de minimum font-size op 12px gezet. Vandaar
Op vrijdag 18 april 2003 11:22 schreef Christine het volgende:Overigens is het gedichtje van Toon Hermans een kleiner lettertype dan de tekst daarboven, maar dat zie ik op jouw screenshot niet... hoe kan ik dit oplossen??
quote:Daar dacht ik ook net aan, maar duurt het dan niet langer met laden?
Op vrijdag 18 april 2003 11:25 schreef Berkery het volgende:
Wellicht is het niet verstandig is om een jpeg als inhoud van een frame te nemen, en kan je beter een pagina kan maken die er +- zo uitziet:
En werkt de rest van de site (het stuk over de dieren bijv.) nu wel in phoenix/mozilla?
die van Christine dus
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 18-04-2003 11:40]
quote:Dank
Op vrijdag 18 april 2003 11:35 schreef iemoe het volgende:
kvind het wel een mooie site, puur smaak/kleurtechnisch gezien
[sub]die van Christine dus[/sub
Genoeg ge-ego-boost vandaag... zijn er nog andere sites te tsjekke??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |