abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2003 @ 13:44:27 #26
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_9837300
http://www.e-xcess.nl

Kan iemand misschien even kijken hoe de site verschijnt in andere browsers, of gewoon je mening geven

donderdag 17 april 2003 @ 13:54:51 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9837545
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:19 schreef Splackavellie het volgende:
DHVSITE, 2 layouts.. welke?
ik ben deze site dus nu aan het maken, en wou graag weten welke layout jullie t mooist vinden..
de site zijn niet online daarom screenshots want t gaat toch alleen om layout

de eerste:
[afbeelding]

de tweede:
[afbeelding]

de nieuwste:
[afbeelding]

De tweede vind ik het mooiste, alleen doe dan een ander plaatje dan die engerd met een spuitje
  donderdag 17 april 2003 @ 13:54:52 #28
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_9837547
quote:
Op donderdag 17 april 2003 13:44 schreef Renoud het volgende:

Kan iemand misschien even kijken hoe de site verschijnt in andere browsers, of gewoon je mening geven

hele mooie site! mooi vormgegeven en duidelijk!
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_9837889
quote:

Ziet er leuk uit. Je zou de site zelf ook kunnen checken in een andere browser (Mozilla). Wat meteen opvalt is dat in Mozilla het invulveld voor "wachtwoord" (klantenlogin) meteen naast de tekst "wachtwoord" staat, in plaats van er onder. Misschien even een <br> plaatsen achter die twee tekstjes?
code:
<font class="bold">Gebruikersnaam</font><br>
<input type="text" class="inloggen" name="uname"><br>
<font class="bold">Wachtwoord</font><br>
<input type="hidden" name="action" value="login"><br>

En mjah.. verder.. ik zie geen doctype declaration of een aanduiding van de te gebruiken codetabel.. maar voor de gemiddelde site is dat natuurlijk niet meteen een vereiste.

Ziet er goed uit dus.

[Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 17-04-2003 15:11]

pi_9838064
quote:
ik ben deze site dus nu aan het maken, en wou graag weten welke layout jullie t mooist vinden..

de eerste:
[afbeelding]

de tweede:
[afbeelding]

de nieuwste:
[afbeelding]

De tweede vind ik het mooiste, alleen inderdaad, zoals al eerder gezegd, get rid of the engerd with the spuitje.
  donderdag 17 april 2003 @ 14:24:45 #31
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9838284
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:05 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen buiten op een terrasje zit...

Gisteren had ik al op je site gekeken, maar heb nog geen kans gehad om commentaar te geven...

Ik vind je site verrassend vernieuwend qua kleuren. De kleuren ogen "oud" en sixties style, net wat je (waarschijnlijk) met de site wil uitstralen.

Exactly
quote:
Deze style kan ik alleen minder goed rijmen met de titel van de site, en de art die je erop zet.
Hoe bedoel je dat? Vind je de stijl van de art en titel zo vernieuwend dat het niet rijmt met die stijl?
quote:
Verder een vraag (die ik aan bijna iedereen stel) wat is het doel van je site? Op het eerste gezicht lijkt het op een weblog, maar er staat ook kunst op. Is het een personal homepage? (omdat je eindexamen cijfers er ook op staan) in dat geval vind ik de site een beetje te "afstandelijk" overkomen.
Idd een weblog met wat eigen dump (staat ook lifelog en art enzo boven).
Hoe komt de site bij jou afstandelijk over? Op welke manier?
quote:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Jah, tnx
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:45 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Ikke net gekeken

Hijs wel cewl op 1 ding na:

Het menu klikt kut (op de tekst exact)

Ik heb mooie hokjes om de text heen gemaakt hoor, je hebt ruime klikmogelijkheid...
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 17 april 2003 @ 14:39:11 #32
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9838641
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:24 schreef portier het volgende:
Hoe bedoel je dat? Vind je de stijl van de art en titel zo vernieuwend dat het niet rijmt met die stijl?
Nou die art vind ik erg futuristisch overkomen, wat niet rijmt met je "sixties" style. Ook de titel "Orithil" rijmt niet met je sixties-style, deze titel klinkt meer als een elvennaam.
quote:
Idd een weblog met wat eigen dump (staat ook lifelog en art enzo boven).
Hoe komt de site bij jou afstandelijk over? Op welke manier?
Hmm dat is een beetje moeilijk uit te leggen... misschien is het nog wel het beste te omschrijven, alsof je een site hebt gemaakt voor mensen die je niet kent.

Een klein voorbeeldje uit je tekstgebruik (misschien dat je me dan begrijpt):
- Muziektip van de maand: Make luv van Room 5.

Klinkt veel afstandelijker dan:

- Ik heb weer een leuk muziekje ontdekt, die moet je eventjes horen Het is Make luv van de band Room 5.

Maar misschien ligt het niet aan je teksten hoor... het komt misschien ook door je layout, die eerder zakelijk dan persoonlijk over komt... het is geen "intieme" layout.

Echt anders kan ik niet uitleggen wat ik bedoel, het is ook meer een gevoel wat ik erbij heb. Doe er mee wat je wil...

pi_9839993
quote:
Zeker weten de laatste!!! (nieuwste)
  donderdag 17 april 2003 @ 16:33:55 #34
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_9841440
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:38 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Zeker weten de laatste!!! (nieuwste)

ben ik het ook mee eens.. Misschien wel ff de menu items iets donkereder maken??? Kan het nie goed zien van een plaajte...

Nouja als julllie ook ff mijn site kunne bekijken

www.soekwa.nl
www.leeftocht.nl
http://www.all4internet.nl/www-dev/soekwa/test.html
(die laaste wordt nog hard aangewerkt...)

Where's my fear???
  donderdag 17 april 2003 @ 17:05:14 #35
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9842140
Laat ik mijn eigen site dan ook maar eens door de mangel hooien hier....

www.mazooka.nl

donderdag 17 april 2003 @ 17:05:50 #36
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9842159
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Nou die art vind ik erg futuristisch overkomen, wat niet rijmt met je "sixties" style. Ook de titel "Orithil" rijmt niet met je sixties-style, deze titel klinkt meer als een elvennaam.

Tsja, art maak ik gewoon En die naam is idd een elvennaam, maar ik zou niet weten wat ik voor andere naam zou moeten nemen...
quote:
Hmm dat is een beetje moeilijk uit te leggen... misschien is het nog wel het beste te omschrijven, alsof je een site hebt gemaakt voor mensen die je niet kent.

Een klein voorbeeldje uit je tekstgebruik (misschien dat je me dan begrijpt):
- Muziektip van de maand: Make luv van Room 5.

Klinkt veel afstandelijker dan:

- Ik heb weer een leuk muziekje ontdekt, die moet je eventjes horen Het is Make luv van de band Room 5.

Ik snap wat je bedoeld. Ik zal het in mijn achterhoofd houden!
quote:
Maar misschien ligt het niet aan je teksten hoor... het komt misschien ook door je layout, die eerder zakelijk dan persoonlijk over komt... het is geen "intieme" layout.
Tsja, ik hou van orde
quote:
Echt anders kan ik niet uitleggen wat ik bedoel, het is ook meer een gevoel wat ik erbij heb. Doe er mee wat je wil...
Thank joe very much!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  donderdag 17 april 2003 @ 17:59:33 #37
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_9843412
quote:

de eerste:
[afbeelding]

de tweede:
[afbeelding]

de nieuwste:
[afbeelding]

Puur qua smaak zeg ik nummer 3
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
  donderdag 17 april 2003 @ 18:06:03 #38
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_9844662
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:05 schreef Christine het volgende:
Laat ik mijn eigen site dan ook maar eens door de mangel hooien hier....

www.mazooka.nl

Leuk.. leuk. Met frames kun je behalve omslachtige indelingen ook hele mooie en functionele indelingen maken en dat bewijst je site wel. Vooral hoe je dat met die foto's van die dieren hebt opgelost vind ik erg goed

Eén dingetje. Hij is alles behalve Mozilla-proof. Zie onderstaande quote:

quote:
Not Found
The requested URL /dieren\main.html was not found on this server.
Gelukkig bekeek ik hem eerst in IE, dan scheelt het
pi_9844905
quote:

Mooie site! Even wat kritiekjes, ik gebruik namelijk Phoenix 0.5.

-Wat iemand al zei over dat formpje
-Op de home (nergens anders ) lopen de lijnen aan de rechterkant niet goed, screenshotje:

-Een heel irritant foutje op Over Ons: Als je over de tekst gaat wordt de tekst bold. Iets fout in CSS denk ik.
-spelvaut op Over ons:

quote:
Wij zijn goedkoop omdat wij weinig lasten hebben. Die kosten hoeven wij dus ook niet in rekening te brengen. Door ons zelfgeschreven CMS systeem hoeft u geen derde in te huren om uw site te onderhouden. Dat scheelt tijd en geld.
Die u moest er nog tussen.
pi_9844940
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:11 schreef mrmiddel het volgende:

[..]

Eén dingetje. Hij is alles behalve Mozilla-proof. Zie onderstaande quote:
[..]

Gelukkig bekeek ik hem eerst in IE, dan scheelt het

Yup, helaas kan ik hem dus niet bekijken, ik gebruik Phoenix.
  donderdag 17 april 2003 @ 19:58:56 #42
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9845675
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:24 schreef yootje het volgende:
Yup, helaas kan ik hem dus niet bekijken, ik gebruik Phoenix.
Ik moet bekennen dat ik geen verstand heb van andere internet browsers, en heb dus geen idee hoe ik hem mozilla (of phoenix)-proof moet maken..........
pi_9845864
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik geen verstand heb van andere internet browsers, en heb dus geen idee hoe ik hem mozilla (of phoenix)-proof moet maken..........

Door gewoon html te gebruiken zoals in de standaard is voorgeschreven Maar dat wat ik quote lijkt me makkelijk te verhelpen.

De slashes in <frame name="main" src="christine\main.html" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="0" noresize> en dergelijke even de andere kant op zetten.. zoals het hoort. Dan snappen browsers die de standaard strakker volgen het ook

En je hebt geen verstand nodig van browsers om correct html te gebruiken. Daar hebben we w3.org voor

donderdag 17 april 2003 @ 20:25:46 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9846279
OK thanks, ik zal er binnenkort eventjes naar kijken...
pi_9846309
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:58 schreef Christine het volgende:
Zet je slashje de goede kant op.

edit:En de volgende keer ff refreshen voor ik reply .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 17 april 2003 @ 21:07:27 #46
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_9847150
quote:
Op donderdag 17 april 2003 14:09 schreef mrmiddel het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:22 schreef yootje het volgende:

[..]

erg bedankt, ik heb alle bugs er uit gehaald, probeer het nog maar een keertje

beetje stom trouwens van die fout in die tekst, terwijl we die tekst tig keer hebben overgelezen

Ik heb nu zelf ook met mozilla getest, phoenix niet. maar das toch ongeveer hetzelfde?
Misschien nog andere browsers?

link: www.e-xcess.nl

pi_9847305
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:07 schreef Renoud het volgende:
Ik heb nu zelf ook met mozilla getest, phoenix niet. maar das toch ongeveer hetzelfde?
Misschien nog andere browsers?
Nee. Mozilla blijft vrij trouw aan de stricte eisen van html. Ziet het er in Mozilla goed uit, dan heb je grote kans dat andere browsers het ook goed doen. En anders ligt het vaak aan die browsers, en niet aan jou.
pi_9847603
quote:
Op woensdag 16 april 2003 19:24 schreef CyberCreation het volgende:
www.cybercreation.tk
Heel veel grappige plaatjes, en filmpjes.
En veel getunede wagens!!!
Ik vind het altijd een beetje jammer om dit soort akties op je pagina te doen:
code:
if (event.button==2) 
 { alert('Uh uh, niet mijn script jatten!! ©yber©reation') 
 } 

Vooral als je zelf al je scripts ergens anders vandaan jat. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar vermeld in je source de bron waar je het script vandaan hebt.

Bijvoorbeeld je scriptje dat een aantal regels laat zien zodat het net een flashfilmpje is. Die heb je van dynamicdrive.

pi_9847692
wat vinden jullie van http://www.gamelimits.nl? En nu niet alleen Christine reageren
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_9847704
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:26 schreef sop het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje jammer om dit soort akties op je pagina te doen:

code:
if (event.button==2) 
 { alert('Uh uh, niet mijn script jatten!! ©yber©reation') 
 } 

Vooral als je zelf al je scripts ergens anders vandaan jat. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar vermeld in je source de bron waar je het script vandaan hebt.

Bijvoorbeeld je scriptje dat een aantal regels laat zien zodat het net een flashfilmpje is. Die heb je van dynamicdrive.

En dan heeft ie ook nog een slechte no-right klik genomen. Houd maar eens je linker muisknop ingedrukt en dan rechts..... zie je, zo moeilijk is het niet.

En je source is niet zo boeiend hoor, hoogstens alleen voor sitecheckers (die je willen helpen). Dus je hebt dan alleen degene die je helpen ermee.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')