abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9832829
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:38 schreef Tigress74 het volgende:
Al onze asbakken zijn namelijk verdwenen hier...er verdwijnt de laatste tijd van alles
Hier ook, collega's die dingen ongevraagd lenen en vervolgens nooit meer terugbrengen. Daarom sluit ik tegenwoordig mijn ladenkast mooi af! Overigens is ons pand rookvrij!
quote:
Nou ga maar weer ff aan het werk...heb het er bijna druk mee
Ik ook, maar morgen lekker vrij.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 17 april 2003 @ 09:50:23 #252
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9832987
quote:
Op donderdag 17 april 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ach ja, nu kan ik 2x zo duur 2x zo klein gaan wonen tussen Hollanders en allochtonen.

*Feest*

*PROEST*

Ach kop op,.. er zit altijd wel ergens een Chocobo, Bastard, of Notorious verstopt om je mee te nemen voor een biertje.

Disclaimer,...Chocobo is niet verantwoordelijk voor het niet plaatsen van andere Gijzen / Gijzinnen die die hierboven niet opzettelijk vergeten zou kunnen zijn.

Goedemorgen trouwens allemaal

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9833001
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Ach kop op,.. er zit altijd wel ergens een Chocobo, Bastard, of Notorious verstopt om je mee te nemen voor een biertje.
Dat is ook weer waar!

Morgeuh Gijs!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 17 april 2003 @ 09:55:19 #254
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9833054
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hier ook, collega's die dingen ongevraagd lenen en vervolgens nooit meer terugbrengen. Daarom sluit ik tegenwoordig mijn ladenkast mooi af! Overigens is ons pand rookvrij!
[..]

Ik ook, maar morgen lekker vrij.

Hier is het nu even absoluut niet rookvrij want er zitten 3 rokers
En wij hebben nu een allemaal een asbak die ik met veel zoeken heb kunnen opduikelen..
Dus erbij vermeld dat ze er zelf maar voor moeten zorgen aan het einde van de dag die dingen te legen en op te bergen zodat niet rokende collega's niet weer de neiging krijgen ze te verstoppen/weg te gooien

Snap wel dat mensen volle asbakken niet prettig vinden om aan te treffen..zeker niet als ze zelf niet roken..want dat is goor
Maar zet ik ze braaf weg..maar een andere roker niet en dan ben ik ook mijn asbak kwijt
Nu dus maar lekker bij me houden....ben ik weer van die bekertjes met laagje water en filters af want dat is goor *bah*
En ik kan mijn peuk weer neerleggen tijdens het tikken

donderdag 17 april 2003 @ 09:55:37 #255
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9833059
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

*PROEST*

Disclaimer,...Chocobo is niet verantwoordelijk voor het niet plaatsen van andere Gijzen / Gijzinnen die die hierboven niet opzettelijk vergeten zou kunnen zijn.

Goedemorgen trouwens allemaal

Hey Sjoo
  donderdag 17 april 2003 @ 09:59:41 #256
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9833134
pff ik krijg niet eens de kans te poste, tis veel te druk hiero
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')